• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend hipster en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    Some people are art and do art at the same time

    Hij wel, ik niet? Wat is er aan de hand?


    'Darling, just hold on'

    Krijg zo'n hoofdpijn van biochemie.


    "I shut my eyes in order to see.'

    I.. HATE... EVERYTHING ABOUT YOU... WHY.. DO.. I... love you....


    Like snow... beautiful but cold... Like fire... dangerous but warm...

    Ugh. Ugh. Ugh. Waarom heb ik dat gedaan? Ik schaam me nu zo erg als ik hem zie. D: Waarom heb ik het gevraagd.. o mijn god. Mijn wangen kunnen volgens mij niet roder dan dit worden. Fuck my life.


    Some people are art and do art at the same time

    Jezus, je hoeft niet gelijk boos te worden >.<
    Ik mag jou echt niet meer.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Zelfs andermans gepraat dreunt door m'n kop. Geez, het doet gewoon pijn aan mijn oren. Ben soms echt overgevoelig.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Verdorie. Ik hoop dat je het punt voor maandagochtend erop hebt staan, anders sta ik mooi een 5.8 voor scheikunde -.-"


    Deep inside, I've never felt alive

    Scorpia schreef:
    (...)

    Nou, sorry. Maar het was mijn broer.

    Ja, want ik heb het ook echt over jou :'D Laat wel zien dat je aandacht wilt als je je hierdoor aangesproken voelt.
    Ik heb een leven buiten Quizlet en dingen die ik hier zeg hoeven dus niet over Quizlet te gaan.

    [ bericht aangepast op 9 nov 2013 - 17:43 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Titan schreef:
    (...)
    Ja, want ik heb het ook echt over jou :'D Laat wel zien dat je aandacht wilt als je je hierdoor aangesproken voelt.
    Ik heb een leven buiten Quizlet en dingen die ik hier zeg hoeven dus niet over Quizlet te gaan.


    Niet dat ik me ergens mee wil bemoeien, hoewel ik er ook niets op tegen heb.
    Maar in in sententie wil iedereen aandacht en de term 'aandachtsgeiler' is niet specifiek genoeg naar mijn mening dat iemand echt karakteriseert, want weet jij hoeveel 'aandachtsgeilers' er alleen wel in Nederland rondlopen? Nou, genoeg kan ik je melden en dan vind ik het op zich niet zo gek dat iemand zich bij die term aangesproken voelt. Ik snap wel dat het niet gericht is op dat persoon, maar je zal toch iets specifieker moeten zijn om duidelijk te maken dat je het over iemand anders hebt xd


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Taka schreef:
    (...)

    Niet dat ik me ergens mee wil bemoeien, hoewel ik er ook niets op tegen heb.
    Maar in in sententie wil iedereen aandacht en de term 'aandachtsgeiler' is niet specifiek genoeg naar mijn mening dat iemand echt karakteriseert, want weet jij hoeveel 'aandachtsgeilers' er alleen wel in Nederland rondlopen? Nou, genoeg kan ik je melden en dan vind ik het op zich niet zo gek dat iemand zich bij die term aangesproken voelt. Ik snap wel dat het niet gericht is op dat persoon, maar je zal toch iets specifieker moeten zijn om duidelijk te maken dat je het over iemand anders hebt xd

    Het is een lucht je hart topic. Ik hoef helemaal niet specifiek te zijn en als je je aangesproken voelt is dat niet mijn probleem :'D

    [ bericht aangepast op 9 nov 2013 - 17:51 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Titan schreef:
    (...)
    Het is een lucht je hart topic. Ik hoef helemaal niet specifiek zijn :'D


    Klopt, maar dan moet je niet verontwaardig of verbaasd zijn over het feit dat iemand anders zich ook aangesproken kan voelen.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    dalijk bier en metal ^^ perfecte combo!


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Guinness schreef:
    dalijk bier en metal ^^ perfecte combo!

    Hmm. Ik ben d'r niet. D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nu ik het hélemaal achter me heb gelaten, voel ik me gewoon echt blij. Ik ben gelukkig, en daar heb ik jou niet eens voor nodig.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Wat heb ik ooit in jou gezien? Dominant, naar, rotschepsel dat je bent! Alles en iedereen afkraken, terwijl je zelf geen haar beter bent dan de rest.


    "Well, well. Look who we've got here!"