• Ik heb deze afgelopen week erg veel problemen met mijn Galaxy Gio en het is echt rotvervelend .
    Maandag was mijn batterij vol. Ik luisterde 3 liedjes en krijg plots al een melding dat ik hem moest opladen en direct daarna nog een en dan viel hij zonder pardon uit. Niet veel later startte ik hem opnieuw op en was mijn batterij weer vol. De volgende dag opende ik What'sapp en wilde ik een foto doorsturen en had ik net weer dat zelfde probleem. Telkens als ik nog maar iets open krijg ik meteen meldingen. Ik heb er dan een virus scanner op geïnstalleerd, maar die vond niets. Het kan ook niet aan mijn app's liggen want die heb ik al zo'n maand. Als ik hem dan afleg bij de eerste melding en ham weer wil opstarten, dan wil hij niet en is mijn batterij sowieso toch weer plat. Het frustreert me echt. Ik wil niet meteen naar de vermaker gaan omdat ik het eerst zelf wil uitzoeken.
    Op internet vind ik niet echt iets nuttigs en ik vroeg me af of iemand al hetzelfde probleem heeft gehad en er misschien een oplossing voor heeft gevonden.



    (trouwens sorry als dit hier niet hoort. Ik wist niet echt waar ik het moest plaatsen)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH