• Haai, ik heb weer eens meningsverschillen met mijn ouders over haarverf en piercings.
    Ik wil dus graag mijn haar donkerder verven, en snakebites ofzo, maar mijn ouders zeiken zo dat dat lelijk is. ;l Ik wil ze graag overhalen, maar ik weet dus niet hoe ik ze duidelijk moet maken dat ik het écht wil.. :'D
    Iemand tips?


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    In Emmen niet. :'D
    [EDIT; of ik heb gewoon 13 jaar lang mijn ogen dicht gehad]


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    haal dan ook meteen mijn ouders over^^


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    Niet verven maar spoeling..
    dat vervaagt na eeen tijdje gewoon en dan heb je na 2maanden ofzo je eigen kleur weer terug.. :3
    als ze dan inzien dat t tochwel staat dan kan je t verven! n_n

    Ik mag wel Piercings, krijg er dit weekend weer 1, maybe snakebite of tongpiercing^^

    maar mijn haar verven in de kleur die ik wil mag ik ook niet


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Nou, het is lelijk, dus ik geef ze eigenlijk wel groot gelijk XD


    Life is hard and then we die

    Over die snake bites geef ik ze gelijk. Ik vind snake bites sowieso lelijk, en ik denk écht dat het jou mooie gezichtje gaat verpesten, één piercing is mooi in je lip, maar 2 vind ik persoonlijk afschuwelijk, en te druk. En je haar verven, gewoon doorzeuren, en zeggen dat je het voor één keer wilt. n misschien mag het daarna wel vaker? :')

    Over die snake bites geef ik ze gelijk. Ik vind snake bites sowieso lelijk, en ik denk écht dat het jou mooie gezichtje gaat verpesten, één piercing is mooi in je lip, maar 2 vind ik persoonlijk afschuwelijk, en te druk. En je haar verven, gewoon doorzeuren, en zeggen dat je het voor één keer wilt. n misschien mag het daarna wel vaker? :')


    Dat over haar verven werkt :)
    Ik mocht het voor 1 keer.
    Maar als ik het nu nog eens zou vragen zou het nog eens mogen :D


    Let the Night embrace you

    IK HEB HET ZELFDE PROBLEEEEEMPJUUUUH.

    IK HEB HET ZELFDE PROBLEEEEEMPJUUUUH.

    (...)
    HUUUUUUUH. ik was een keer in drenthe bijna elke week:W xD volgesmij was daar toch echt een claires o_O of ik ben gek xD

    ja :Y)

    *Pardon*


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    zou het niet weten...

    Mag van mijn moeder doen wat ik wil dus jaah ;)

    Ik zou het niet weten, zo'n probleem heb ik niet want van myn moeder mag ik alles als het om Tatoo's , Piercings, en haarverf gaat..


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    Wat dat betreft?! Ik zou het gewoon doen! hahhahaha,, nee echt. ik bedoel, ik heb mijn moeder éíndelijk zo ver weten te krijgen, omdat mijn pleegzus het ook mogt. ik wou het al zóo lang zwart, en toen mogt het eindelijk.. werd het blauw-paars..:( xD njaa, ik wil het nuu noooooiit meer zwart, dus mn moeder blij. ik heb dus wel een tip.. als het eindelijk mag, koop géén verf van €3!
    xD Gewoon veel en blijven zeuren;)

    Xx


    Tinkerbéll.

    Anders moete je ouder overleggen en een paar kleuren uitkiezen waar jij je haar in mag kleuren. en nadien kies jij 1 kleur uit!
    Voila...overeenkomst is aangekomen!
    (K)


    You're kicking the legs right out from under my dreams