• Ik ben een tijd niet meer echt op Quizlet geweest en eigenlijk wil ik alleen maar vragen of ik nog wat gemist heb, of iets moet weten voordat ik een fout ga maken :')
    Dusss, hoe is het hier?(krul)

    x'

    [ bericht aangepast op 10 nov 2013 - 13:49 ]


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Zo lang was je niet weg.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    Zo lang was je niet weg.

    Voor mijn gevoel wel :Y) Is er nog wat veranderd in die korte tijd? x')


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Possessive schreef:
    (...)
    Voor mijn gevoel wel :Y) Is er nog wat veranderd in die korte tijd? x')


    Hm, viel reuze mee. Maar veranderingen kan je vinden in het nieuws-subforum.


    Your make-up is terrible

    Welkom terug ^^


    26 - 02 - '16

    Welkom


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Hoelang was je weg dan? En welkom terug! (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    Hoelang was je weg dan? En welkom terug! (:


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Gibbs schreef:
    Hoelang was je weg dan? En welkom terug! (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Uh... yea 't nieuws subforum bekijken :]. Ik ben zelf in de helft van de gevallen niet op de hoogte van dingen, maar er was iets met reclame in gastenboeken, dat dit sowieso verboden was, met of zonder toestemming van beide partijen. En een rapport naar aanleiding van de mod enquetes.


    No growth of the heart is ever a waste

    Gibbs schreef:
    Hoelang was je weg dan? En welkom terug! (:


    -

    Hashirama schreef:
    Uh... yea 't nieuws subforum bekijken :]. Ik ben zelf in de helft van de gevallen niet op de hoogte van dingen, maar er was iets met reclame in gastenboeken, dat dit sowieso verboden was, met of zonder toestemming van beide partijen. En een rapport naar aanleiding van de mod enquetes.

    Oh, van dat rapport had ik dus ook al niet gehoord. :') En ik noem mezelf 'actief'.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Gibbs schreef:
    Hoelang was je weg dan? En welkom terug! (:

    Ik heb eigenlijk geen idee hoelang ik precies weg ben geweest haha :Y) Maar het voelt wel lang.
    Maar thanks! ^^


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Allez, ben je eerder een week, een maand of een jaar weggeweest?
    Nou, er is de laatste tijd niet echt veel gebeurd, hoor. De bèta's hebben een limiet op het woordenaantal van de ingezonden hoofdstukken gelegd - was je er toen nog? -, de mods hebben een rapport over de enquêtes gemaakt, er is wat verduidelijking omtrent de reclameregels en het subforum ziet er anders uit.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Rosarum schreef:
    Allez, ben je eerder een week, een maand of een jaar weggeweest?
    Nou, er is de laatste tijd niet echt veel gebeurd, hoor. De bèta's hebben een limiet op het woordenaantal van de ingezonden hoofdstukken gelegd - was je er toen nog? -, de mods hebben een rapport over de enquêtes gemaakt, er is wat verduidelijking omtrent de reclameregels en het subforum ziet er anders uit.

    Voor mijn gevoel was het een paar maandjes ofzo.
    Ik zal nog wel even kijken in het subforum want ik kan me er weinig van herinneren :')
    Thanks,xx


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.