• Iemand hier die vanavond de EMA's gaat kijken? (:



    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    Loorea schreef:
    Echt ik vind het niks dat die aziaten opeens mee gaan doen
    Sorry hoor, best World Wide act gaat naar een Chinees die niemand kent en die niet eens fatsoenlijk Engels spreekt?
    En Biggest Fans ook naar een of andere band uit Azië die niemand kent, waar slaat dat op


    Ik dacht dat Tokio Hotel Duits of zo was? En dat hier op Quizlet heel wat fans zitten.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ik heb gekeken, ja. Vond 't einde best wel vaag maar idk.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Wacht, ik hoor net dat One Direction toch net die band heeft verslagen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Bicycle schreef:
    (...)

    Ik dacht dat Tokio Hotel Duits of zo was? En dat hier op Quizlet heel wat fans zitten.


    Ze zijn idd duits.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Loorea schreef:
    (...)
    Er was ook nog zo'n gebeuren op twitter, waarmee ze volgens mij ook een award kunnen winnen


    Oh ja, op Twitter vroeg iedereen zich vandaag af wie EXO was. Er werd wel de hele dag meer op gestemd, dus het is best logisch dat ze dan winnen.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik heb het topic verder niet gelezen, Tokio Hotel heeft the biggest fan award gewonnen.

    Loorea schreef:
    Wacht, ik hoor net dat One Direction toch net die band heeft verslagen


    Whut? Vaag.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    En trouwens ik ken EXO, maar die chinees kende ik nog niet.

    Loorea schreef:
    Wacht, ik hoor net dat One Direction toch net die band heeft verslagen


    Op de site van mtv ema zelf staat gewoon dat Tokio Hotel gewonnen heeft.(hoera)

    [ bericht aangepast op 10 nov 2013 - 23:35 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Okay, nu weet ik helemaal niet meer wie wat gewonnen heeft, maar ik kijk morgen wel eens. Goedenacht iedereen. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Loorea schreef:
    (...)
    Maar dat zijn wel artiesten die iedereen kent
    Wie van jullie kent hier die Eko of die Chinees?
    Bijna niemand
    Dan vind ik het niet terecht
    World Wide Act moet op gestemd zijn vanuit heel de wereld, niet alleen vanuit heel AziË

    Ja, iedereen kent ze, maar wilt dat meteen zeggen dat ze dan ook goed zijn? Ik vind het net goed dat er Aziatische bands/zangers een award winnen, want dan komen ze hier ook eens onder de aandacht.


    Take me to wonderland

    Loorea schreef:
    Echt ik vind het niks dat die aziaten opeens mee gaan doen
    Sorry hoor, best World Wide act gaat naar een Chinees die niemand kent en die niet eens fatsoenlijk Engels spreekt?
    En Biggest Fans ook naar een of andere band uit Azië die niemand kent, waar slaat dat op

    Ah, zie hier de typische reactie van een Directioner. Dat jíj die bands niet kent, betekent niet dat anderen ze ook niet kennen. Er zitten hier genoeg meiden op Q die fan zijn van Aziatische bands. Bah. Ik erger me een beetje dood aan jouw tunnelvisie. Het is tenminste weer eens wat anders dan die walgelijke broekjes.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Ah, zie hier de typische reactie van een Directioner. Dat jíj die bands niet kent, betekent niet dat anderen ze ook niet kennen. Er zitten hier genoeg meiden op Q die fan zijn van Aziatische bands. Bah. Ik erger me een beetje dood aan jouw tunnelvisie. Het is tenminste weer eens wat anders dan die walgelijke broekjes.


    This!

    En Azië hoort ook bij de wereld, het is niet een geval apart. En ja, niet iedereen kent muziek uit Azië, maar ik kan je zeggen dat in elk niet Aziatisch land, minimaal 5% procent er naar luistert ;)


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    1913 schreef:
    (...)

    This!

    En Azië hoort ook bij de wereld, het is niet een geval apart. En ja, niet iedereen kent muziek uit Azië, maar ik kan je zeggen dat in elk niet Aziatisch land, minimaal 5% procent er naar luistert ;)


    Vind het wel gaaf dat iemand van Azië won, had ik niet zien aankomen :')


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Ik ergerde me niet zo aan die Aziaten, ondanks dat ik ze ook totaal niet kende. Ze zullen het wel verdiend hebben.
    Waar ik me wel aan ergerde was Miley Cyrus. Bah.


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.