• IK VERKLAAR ALLE DRIE DE SPELEN VOOR GEOPEND!!!!

    We gaan even door. Katniss en Peeta hebben nooit bestaan. De Hunger Games gaan door, in de vierde Kwartskwelling.

    In de vierde Kwartskwelling zullen vier games zijn:
    District 1, 2, 3 en 4

    District 5, 6, 7 en 8

    District 9, 10, 11 en 12
    Van alle Districten 4 deelnemers, waarvan er van elke spelen 6 meegaan naar:
    THE ULTIMATE GAMES
    In de Ultimate Games zullen dus 18 mensen meedoen, en elke dag om twaalf uur zal er een speciale gebeurtenis zijn.
    Good luck, and may the odds be ever in your favor...



    Invullijstje:

    Naam:
    Leeftijd (12/18):
    District:
    Tribuut/stylist/mentor:
    Innerlijk:
    Uiterlijk (hoeft niet met foto):
    Sterke punten:
    Zwakke punten:
    Extra:


    District 1: VOL
    -
    - Camargue Meredith Adelyne (Garde)
    - Angela Morrez (PippinToek)
    -
    District 2: VOL
    -
    - Dylan Gotham (Stillinski)
    - Mynta Lea Wild (Diaries)
    -
    District 3: VOL
    - Heather Lucy Reed (Diaries)
    -
    -
    -
    District 4: VOL
    -
    -
    - Kealynn Ann La Rue (Kendizzzzle)
    -
    District 5: VOL
    - Chance Reeva Heavenless (Lunalovesit)
    -
    -
    -
    District 6: VOL
    - Jake Oliver Riggs (Diaries)
    - Adrienna Woods (Mutiny)
    -
    -
    District 7: VOL
    - Madeline Johnson (FennaFriend)
    - Elessa Irminio (Galadriel12)
    -
    -
    District 8: VOL
    - Felicity "Felis" Jones (Lunalovesit)
    -
    -
    -
    District 9:
    - Rowan Black (Lunalovesit)
    - Claire Scott (XLeaves)
    -
    -
    District 10:
    - Xavier Gonzalez (Waterwork)
    - Symphia Krattel (Defqon)
    -
    -
    District 11: VOL
    - Jacob Bohati (FennaFriend)
    - Farina Terra Daneaux (Windlesss)
    - Rebecca Nights (Squirrelpaw)
    -
    District 12:
    - Skye Diana Morris (Diaries)
    - Connor Erstaf (Galadriel12)
    -
    -

    Even een stop op meisjes, vanwege teveel.



    Regels:
    Gelieve naamsveranderingen of afwezigheden door te geven.
    Gelieve geen posts van een regel plaatsen.
    Gelieve niet te veel ruzie maken onder gebruikers.
    Als je liever stylist of mentor bent, kan dat, maar een tribuut meer is altijd fijn *hint hint*
    De tributen die niet worden ingevuld sterven bij het bloedbad bij de hoorn
    Als je weg bent, graag even melden (ik reken er zoiezo op dat iedereen dat doet)
    Pak wat je wilt bij de hoorn, maar niet zodat iedereen een tent heeft of iedereen een slaapzak
    We willen natuurlijk in elke spelen iets meer dan zes tributen, het liefst twaalf, maar dat redden we natuurlijk niet. 8 of 9 is oke
    Je mag maximaal vier tributen, maar verwaarloos er geen. Stylisten en mentoren mogen altijd.
    En als je ideeën hebt voor bijv. de speciale dingen in de Ultimate Games heeeeel graag doorgeven.

    Praattopic

    Speeltopic 1

    Dankjewel!
    GreetZ Lunalovesit

    [ bericht aangepast op 2 jan 2014 - 11:41 ]


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Hihi

    [ bericht aangepast op 11 nov 2013 - 9:32 ]


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    - Eh, ik denk dat ik nog niet helemaal snap wat de bedoeling nu is. . :/


    :)

    Ik ga weer te snel :/ sorry. De mensen die een personage in de eerste vier districten kunnen nu gaan schrijven, want hun spelen gaat zeg maar nu beginnen (bij het begin, de boete dus) als die spelen afgelopen zijn mogen de volgende vier districten, daarna de laatste vier en daarna komen de Ultimate Games, waarin dus waarschijnlijk 18 deelnemers in zullen zijn. Voor die deelnemers ga ik lootjes doen, dan weten we eerlijk wie er sterft

    [ bericht aangepast op 11 nov 2013 - 16:03 ]


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    En we beginnen dus bij de boete?


    :)

    Ja precies


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Mijn topics (:


    Il aimait la mort, elle aimait la vie, il vivait pour elle, elle est morte pour lui. -William Shakespeare

    Milou Angler || District 4
    Ik sta tussen de andere meisjes uit District 4 tussen de 12 en 18 jaar oud op het plein voor het stadhuis. Ik kijk hoe haar graaiende hand boven de lootjes in de bol zweeft en dan naar onderen steekt, zo een papiertje pakkend. Ik ben niet bang aangezien ik precies weet hoe dit zal verlopen. Mijn naam zal niet getrokken worden en toch zal ik naar de spelen gaan. Ik ga me aanbieden. Voor mijn vader en moeder. Hun liefste wens is dat hun dochter zal meedoen aan de Hongerspelen. Nee, toen ze uit elkaar gingen kon het ze niets schelen wat er met mij gebeurde. Hun wens was niet dat ik ondanks hun scheiden toch een gelukkig leven zou leiden. Hun wens was dat ik mee zou doen aan de spelen. En hier sta ik dan, op zestienjarige leeftijd. De Capitoolvrouw vouwt het briefje open en leest de naam op. En het is niet de mijne. Ik adem rustig in en uit en wacht op mijn moment. Míjn moment, dat niemand van me in mag pikken. Want ik weet dat er meerdere mensen doelen op de plek in de Spelen dit jaar. Maar ík ga de arena in. Punt.
    'Zijn er vrijwilligers?' giechelt de vrouw. Ik glimlach en steek mijn hand op. De perfecte tribuut. 'Ik ga moorden,' vloeit er door mijn hersenen op het moment dat ze me wenkt om op het podium te gaan staan. 'En ik heb er zin in.'

    Ik schiet wakker, maar kan er niet helemaal uitkomen of dit nou een nachtmerrie of een droom genoemd kan worden. Maar in dit geval zijn dromen niet bedrog. Want ik weet gewoon dat dit zal gebeuren. En ik ben niet bang aangezien ik precies weet hoe dit zal verlopen. Mijn naam zal niet getrokken worden en toch zal ik naar de spelen gaan. Ik ga me aanbieden. Voor mijn vader en moeder.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2013 - 16:15 ]


    :)

    (Heel fijn. Ik heb net lootjes getrokken. Hier is de uitslag: )


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Mijn topics :) (Mag ik met Jean alvast gaan schrijven?)


    Strong minds discuss ideas, average minds discuss events, weak minds discuss people. - Socrates


    (ik heb echt supercoole vingers enzo. Ik heb het geblinddoekt gedaan. Voor als je de lootjes niet kon lezen, dit is de uiteindelijke uitslag. Van de eerste spelen (D1 t/m D4) gaan naar de Ultimate Games:
    Camargue Meredith Adelyne
    Dylan Gotham
    Milou Angler
    Heather Lucy Reed
    Kealynn Ann La Rue
    Alice Yade

    Het spijt me serieus als je er niet bijstaat, maar dan moet je maar een waardige dood voor jezelf bedenken (niet echt een leuke prijs) en neem een koekje (wel een leuke prijs ;)) het is eerlijk gegaan, dus kan ik er niet zo veel aan doen.)

    [ bericht aangepast op 11 nov 2013 - 17:20 ]


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    FennaFriend schreef:
    Mijn topics :) (Mag ik met Jean alvast gaan schrijven?)
    (jaa tuurlijk fenzzie ik zie pas net dat je er nog een het aangemaakt :$)

    [ bericht aangepast op 11 nov 2013 - 16:25 ]


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    (Jammer dat Mynta dood gaat, maar Heather leeft nog YAY!!)


    Il aimait la mort, elle aimait la vie, il vivait pour elle, elle est morte pour lui. -William Shakespeare

    Yeah :)


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    [Wauw. Milou blijft leven :') .]


    :)

    Heather Lucy Reed // District 3

    Ik sta hier tussen alle kinderen van 12 tot 18 jaar oud. Iedereen is bang om naar de spelen te moeten gaan. Iedereen staat hier vol spanning. Ik sta hier te trillen op mijn benen, ik zou niet getrokken willen worden. Dat zou mijn dood worden. Ik zit rustig in mijn gedachten verzonken tot ik een naam hoor. Mijn naam. Ik moet de spelen in. Iedereen kijkt me aan, de meeste opgelucht, andere medelevend. Ik loop naar voor en ik kijk naar mijn ouders en ze staan beiden te wenen. Hoe kan het ook, mijn broertje stond hier twee jaar geleden ook en is nooit meer terug gekeerd. Hij is vermoord door de winnaar van die spelen, door de zoon van een voormalig winnaar. En nu zal ik niet meer terug komen, ik zal de Ultimate Games niet eens halen. Het enige wat ik kan zijn planten herkennen. Er zijn zoveel andere die meer kunnen dan ik. Ik moet vechten tegen beroeps, ze trainen al heel hun leven en ik niet. Ik ga me waarschijnlijk verstoppen en hopen da het maar een grote nachtmerrie is. Ik kreeg een klein duwtje tegen mijn arm en zo kwam ik weer uit mijn gedachten. Wat ik niet door had, was dat alle tributen voor deze spelen hier al staan.


    Il aimait la mort, elle aimait la vie, il vivait pour elle, elle est morte pour lui. -William Shakespeare