• IK VERKLAAR ALLE DRIE DE SPELEN VOOR GEOPEND!!!!

    We gaan even door. Katniss en Peeta hebben nooit bestaan. De Hunger Games gaan door, in de vierde Kwartskwelling.

    In de vierde Kwartskwelling zullen vier games zijn:
    District 1, 2, 3 en 4

    District 5, 6, 7 en 8

    District 9, 10, 11 en 12
    Van alle Districten 4 deelnemers, waarvan er van elke spelen 6 meegaan naar:
    THE ULTIMATE GAMES
    In de Ultimate Games zullen dus 18 mensen meedoen, en elke dag om twaalf uur zal er een speciale gebeurtenis zijn.
    Good luck, and may the odds be ever in your favor...



    Invullijstje:

    Naam:
    Leeftijd (12/18):
    District:
    Tribuut/stylist/mentor:
    Innerlijk:
    Uiterlijk (hoeft niet met foto):
    Sterke punten:
    Zwakke punten:
    Extra:


    District 1: VOL
    -
    - Camargue Meredith Adelyne (Garde)
    - Angela Morrez (PippinToek)
    -
    District 2: VOL
    -
    - Dylan Gotham (Stillinski)
    - Mynta Lea Wild (Diaries)
    -
    District 3: VOL
    - Heather Lucy Reed (Diaries)
    -
    -
    -
    District 4: VOL
    -
    -
    - Kealynn Ann La Rue (Kendizzzzle)
    -
    District 5: VOL
    - Chance Reeva Heavenless (Lunalovesit)
    -
    -
    -
    District 6: VOL
    - Jake Oliver Riggs (Diaries)
    - Adrienna Woods (Mutiny)
    -
    -
    District 7: VOL
    - Madeline Johnson (FennaFriend)
    - Elessa Irminio (Galadriel12)
    -
    -
    District 8: VOL
    - Felicity "Felis" Jones (Lunalovesit)
    -
    -
    -
    District 9:
    - Rowan Black (Lunalovesit)
    - Claire Scott (XLeaves)
    -
    -
    District 10:
    - Xavier Gonzalez (Waterwork)
    - Symphia Krattel (Defqon)
    -
    -
    District 11: VOL
    - Jacob Bohati (FennaFriend)
    - Farina Terra Daneaux (Windlesss)
    - Rebecca Nights (Squirrelpaw)
    -
    District 12:
    - Skye Diana Morris (Diaries)
    - Connor Erstaf (Galadriel12)
    -
    -

    Even een stop op meisjes, vanwege teveel.



    Regels:
    Gelieve naamsveranderingen of afwezigheden door te geven.
    Gelieve geen posts van een regel plaatsen.
    Gelieve niet te veel ruzie maken onder gebruikers.
    Als je liever stylist of mentor bent, kan dat, maar een tribuut meer is altijd fijn *hint hint*
    De tributen die niet worden ingevuld sterven bij het bloedbad bij de hoorn
    Als je weg bent, graag even melden (ik reken er zoiezo op dat iedereen dat doet)
    Pak wat je wilt bij de hoorn, maar niet zodat iedereen een tent heeft of iedereen een slaapzak
    We willen natuurlijk in elke spelen iets meer dan zes tributen, het liefst twaalf, maar dat redden we natuurlijk niet. 8 of 9 is oke
    Je mag maximaal vier tributen, maar verwaarloos er geen. Stylisten en mentoren mogen altijd.
    En als je ideeën hebt voor bijv. de speciale dingen in de Ultimate Games heeeeel graag doorgeven.

    Praattopic

    Speeltopic 1

    Dankjewel!
    GreetZ Lunalovesit

    [ bericht aangepast op 2 jan 2014 - 11:41 ]


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Ik voel me nu echt als een soort sneue theedoek. En nee, ik zit niet in een inrichting voor mensen die de weg kwijt zijn :)


    I dress to kill, but tastefully

    BluesSister schreef:
    Ik voel me nu echt als een soort sneue theedoek. En nee, ik zit niet in een inrichting voor mensen die de weg kwijt zijn :)


    Je kunt een paar dingetjes uit mijn post gebruiken ,aangezien Elessa ook, van district 7 is?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ja, da's wel handig.


    I dress to kill, but tastefully

    Oh ja : Galadriel12 =. BluesSister

    Wel nogal laat O_o


    I dress to kill, but tastefully

    Adrienna Woods || District 6 || Boete

    Verdrietig sta ik. Te wachten op de namen, de namen van de mensen die mee zullen gaan doen aan de 100e Hongerspelen. Vandaag had mijn vriend het uitgemaakt en nu nog deze boete ook. Het zou me ook niks uit maken als ik nu getrokken zou worden. Ik zou al mijn agressie kwijt kunnen en lekker iedereen kunnen uitmoorden. Maar dat zeg ik nu. Waarschijnlijk sta ik daar dan als een bang verlegen meisje, tussen al die grote sterke Beroeps tributen. Toen was het tijd voor de vrouwelijke tribuut. 'Adrienna Woods.' verrassend. Dat had ik dus echt al zien aankomen. Ik loop met een opgeheven hoofd naar het podium, met een klein beetje hoop op iemand die vrijwillig zou gaan. Helaas was dat tevergeefs. Ik sla mijn armen over elkaar en hoor ik gezwets aan van 'May the odds be ever in your favour.' blabla. Ik slik de brok in mijn keel weg. Nu het toch al uit was tussen mij en mijn vriendje had ik toch niemand meer om voor te leven. Meedoen aan de hongerspelen? Waarom dan ook niet. Misschien win ik wel en anders ga ik in vrede.



    sooooorrry beetje laat :x


    nothing is true, everything is permitted.

    Ik zwaai naar Findulias, die een paar meter verder op staat. Ze zwaait terug en trekt een wenkbrauw op. Dan komt de (nogal enge ) Capitoolvrouw het podium op. Ze houdt haar normale praatje over hoe trots ze wel niet is en hoe gewèldig ze het allemaal wel niet vindt. Ondertussen voel ik de woede oplaaien: de Spelen, een feestelijke massa-moord. Die dan ook nog eens herdacht wordt. Welja, er zijn honderden kinderen gestorven voor het Capitool, maak er maar een feest van. Mijn nagels boren in mijn handpalm als ik vuisten maak van mijn handen. Ook Findulias ziet er ondanks haar mooie fijne gezicht woedend uit. We kunnen de Capitoolvrouw, die wij De Poederpruik noemen, alletwee niet uitstaan.
    Miss Poederpruik roep met haar schelle piepstemmetje: 'Dames gaan voor!'
    'Nou daar gaan we dan' mompel ik binnensmonds.
    'Elessa Irmino'
    Ik voel mijn bloed door mijn slapen suizen. Ik zie Findulias' gezicht vertrekken in een verdrietige, maar nog steeds woedende grimas. Ik voel een zetje in mijn rug en ik loop naar het podium.
    Stap. Links. Rechts. Ik zie een lange magere jongen met bruin haaren twee verschillende kleuren ogen. Mijn beste vriend, Craig. Ik zal hem nooit meer zien. Een meisje met zwart haar. Een andere jongen, met licht haar. Allemaal mensen die ook getrokken zouden kunnen worden. Maar ik ben het, zij niet.
    'Kom maar hier, liefje, ik help je wel' de Poederpruik rijkt me haar hand aan. Ik pak hem en probeer hem fijn te knijpen. Dan klim ik het podium op. Ik zie Findulias, mijn ouders, Craig, iedereen om wie ik geef nooit meer. De rest van de boete gaat snel voorbij in een doffe waas van ellende, pijn en verdriet. Dan word ik het gerechtsgebouw in geduwd.

    Ja, excuus voor de naam 'Craig'. Ik moest toch IETS verzinnen :)


    I dress to kill, but tastefully

    (naam erboven anne xD)


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Oh. Sorry. Ik ben niet meer zo fris na 9 lessen Latijn. Lang leve klassieke talen *NOT*


    I dress to kill, but tastefully

    Aiden Dorn || Tribuut District 5 || Boete

    Aiden zat in de trein, hij had een mooie kamer en deelde die met een jongen die hij nu al niet mocht. Het was een luidruchtige blaaskaak die zichzelf net te goed vond. Aiden rolde met zijn ogen en staarde naar het beeldscherm toen de jongen weer een verhaal aan hem ging vertellen.
    'Kun je gewoon je kop houden ja? Als ik de kans heb, ben jij de eerste die ik vermoord.' De jongen leek geschrokken, Aiden was ook al zijn naam vergeten en had geen intresse om het te weten. Aiden was gefixeerd op het feit dat mensen zouden dood gaan en hij de enigste moest zijn die eruit zou komen. De winnaar van THE ULTIMATE GAMES, het klonk al epic net zoals het was.
    Aiden pakte een appel en nam er een hap uit en besloot naar een kamer te gaan waar hij push-ups en sit-ups of iets dergelijks kon doen.

    [ bericht aangepast op 2 dec 2013 - 19:29 ]

    ( Jeeeeeej! de nieuwe laptops zijn binnen! Met windows 8! Parrrrrrtyyyyyyyy! *maakt een vreugdedans*)


    I dress to kill, but tastefully

    BluesSister schreef:
    ( Jeeeeeej! de nieuwe laptops zijn binnen! Met windows 8! Parrrrrrtyyyyyyyy! *maakt een vreugdedans*)

    (Goedzooooo nu kun je normaal schrijven enzooww xD)


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    (Yup! *danst door de kamer* i'm so happy!)


    I dress to kill, but tastefully

    {volgende keer dat in de praattopic s.v.p en kunnen sommige anders in de 3e persoon schrijven? Hierdoor is het overzichtelijker, plus aan het eerste woord zie je direct over wie er gepraat word. Want als iemand vergeet zijn naam erboven te zetten dan moet je het hele stuk lezen om te weten wie het is of wat er gebeurd. Het is overzichtelijker om in de 3e persoonsvorm te schrijven.}

    Nick Guiliotte || Mentor district 8 || Winaarswijk

    Nick schrok wakker en gooide een mes naar de muur, niets.
    Er was niemand,
    geen spoor,
    geen geluid,
    geen krakende deur,
    geen bewegende schim...
    Nick legde zijn hoofd in zijn handen, het was een droom.
    Phillip uit district 3 kwam op hem af, er vloog een speer zijn kant op, Nick kon hem ontwijken gooide een kleine mes die hij van Ardo had gejat toen hij stierf en gooide het mesje. Phillip werd geraakt in zijn borstkas en... toen werd Nick wakker in de realiteit, hij stapte zijn bed uit. Sleepte zich naar de badkamer en zag zijn baard, het moest eraf maar hij had geen zin erin. Hij slofte verder zijn huis door naar de keuken, waar meerdere open flessen drank lagen verspreid over het aanrecht.
    Sommige leeg,
    sommige vol,
    sommige half vol,
    en sommige die stuk waren gegooit in een woede aanval.
    Nick zuchtte, zijn hoofdpijn maakte het niet bepaald beter. Hij pakte een vuilniszak en deed de stukke flessen en lege flessen erin. Bij de halfvolle twijfelde hij, zuchtte nogmaals diep en deed ie er ook in. De volle flessen stopte hij in de lege koelkast met alleen nog wat restjes van het avondeten van gisteren. Nick keek naar de klok, half tien de boete zou zo beginnen.
    Het horrorspel,
    De afschuw,
    Het vreselijke moment dat kinderen bij hun ouders werden weggehaald. Nick hield een fles port vast, keek ernaar. Dit was zijn leven geworden, hij had de 88ste hongerspelen gewonnen, een triomp zagen andere het, het was moord of word vermoord. Als de keuze van je eigenleven in je handen ligt weet je wat je hebt, dan pas herinner je wie je echt bent. Wat je waard bent, en tot zijn schrik op dat moment kwam hij erachter dat hij niet zoveel was. Maar hij had familie, vrienden die thuis op hem wachten. Een vriendinnentje die zwanger was van hem, ze zou het kind houden had ze gezegd. Daarvoor vocht Nick, niet wetende dat het niet uitgemaakt had. Maar op dat moment was dat het belangrijkste, zijn vechterslust. Hij wou dat zijn kind met trots had kunnen zeggen, DAT is mijn vader. De winnaar van de 88ste hongerspelen, gevochten voor zijn leven. Nick had de fles port weggegooit, net zoals de rest die hij eerst in de koelkast had gezegd. Ging daarna met een lege blik op de bank zitten en begon te huilen.
    Toen hij terug kwam, was de baby dood, ze had een abortus laten plegen. Ze wou niet dat het kind zijn vader zo zou zien, dit maakte Nick nog meer kapot. Hoe kon een kind trots zijn op het feit dat zijn vader mensen had vermoord.

    [ bericht aangepast op 1 dec 2013 - 19:11 ]

    (Met 'iemand' bedoel je mij? Dat kun je ook gewoon zeggen hoor)


    I dress to kill, but tastefully

    Bijna iedereen schrijft hier in de 'Ik' personage. Nogal lastig om dat nu nog aan te gaan passen *


    nothing is true, everything is permitted.