• IK VERKLAAR ALLE DRIE DE SPELEN VOOR GEOPEND!!!!

    We gaan even door. Katniss en Peeta hebben nooit bestaan. De Hunger Games gaan door, in de vierde Kwartskwelling.

    In de vierde Kwartskwelling zullen vier games zijn:
    District 1, 2, 3 en 4

    District 5, 6, 7 en 8

    District 9, 10, 11 en 12
    Van alle Districten 4 deelnemers, waarvan er van elke spelen 6 meegaan naar:
    THE ULTIMATE GAMES
    In de Ultimate Games zullen dus 18 mensen meedoen, en elke dag om twaalf uur zal er een speciale gebeurtenis zijn.
    Good luck, and may the odds be ever in your favor...



    Invullijstje:

    Naam:
    Leeftijd (12/18):
    District:
    Tribuut/stylist/mentor:
    Innerlijk:
    Uiterlijk (hoeft niet met foto):
    Sterke punten:
    Zwakke punten:
    Extra:


    District 1: VOL
    -
    - Camargue Meredith Adelyne (Garde)
    - Angela Morrez (PippinToek)
    -
    District 2: VOL
    -
    - Dylan Gotham (Stillinski)
    - Mynta Lea Wild (Diaries)
    -
    District 3: VOL
    - Heather Lucy Reed (Diaries)
    -
    -
    -
    District 4: VOL
    -
    -
    - Kealynn Ann La Rue (Kendizzzzle)
    -
    District 5: VOL
    - Chance Reeva Heavenless (Lunalovesit)
    -
    -
    -
    District 6: VOL
    - Jake Oliver Riggs (Diaries)
    - Adrienna Woods (Mutiny)
    -
    -
    District 7: VOL
    - Madeline Johnson (FennaFriend)
    - Elessa Irminio (Galadriel12)
    -
    -
    District 8: VOL
    - Felicity "Felis" Jones (Lunalovesit)
    -
    -
    -
    District 9:
    - Rowan Black (Lunalovesit)
    - Claire Scott (XLeaves)
    -
    -
    District 10:
    - Xavier Gonzalez (Waterwork)
    - Symphia Krattel (Defqon)
    -
    -
    District 11: VOL
    - Jacob Bohati (FennaFriend)
    - Farina Terra Daneaux (Windlesss)
    - Rebecca Nights (Squirrelpaw)
    -
    District 12:
    - Skye Diana Morris (Diaries)
    - Connor Erstaf (Galadriel12)
    -
    -

    Even een stop op meisjes, vanwege teveel.



    Regels:
    Gelieve naamsveranderingen of afwezigheden door te geven.
    Gelieve geen posts van een regel plaatsen.
    Gelieve niet te veel ruzie maken onder gebruikers.
    Als je liever stylist of mentor bent, kan dat, maar een tribuut meer is altijd fijn *hint hint*
    De tributen die niet worden ingevuld sterven bij het bloedbad bij de hoorn
    Als je weg bent, graag even melden (ik reken er zoiezo op dat iedereen dat doet)
    Pak wat je wilt bij de hoorn, maar niet zodat iedereen een tent heeft of iedereen een slaapzak
    We willen natuurlijk in elke spelen iets meer dan zes tributen, het liefst twaalf, maar dat redden we natuurlijk niet. 8 of 9 is oke
    Je mag maximaal vier tributen, maar verwaarloos er geen. Stylisten en mentoren mogen altijd.
    En als je ideeën hebt voor bijv. de speciale dingen in de Ultimate Games heeeeel graag doorgeven.

    Praattopic

    Speeltopic 1

    Dankjewel!
    GreetZ Lunalovesit

    [ bericht aangepast op 2 jan 2014 - 11:41 ]


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Lunalovesit schreef:
    (...) [Wat bedoel je daarmee? Dat we er ook nog wat mensen bijverzinnen die dan doodgaan of zo? Als we nu de spelen beginnen van D5 t/m D8 dan gaan dus Chance, Jake, Madeline, Elessa, Joshua en Felis dus naar de Ultimate Games]


    (Meer dat wij willekeurige personen erbij bedenken. Bij de ultimate games moeten immers ook mensen in het bloedbad sterven. En van mij mag je D5/8 ook laten beginnen)


    imperfection is beauty

    (Laat D5/D8 maar beginnen. Ik ga het dan wel druk hebben met mijn 3 tributen, maar dat komt wel goed. Ik heb al een goede dood bedacht voor Mynta en hopelijk is dat er snel. Mogen we al verder schrijven?)


    Il aimait la mort, elle aimait la vie, il vivait pour elle, elle est morte pour lui. -William Shakespeare

    (Ja natuurlijk!)


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    (heeey lieve peoplessss ik ben twee weken weg :X device verbod enzo. we gaan de tweede spelen nu beginnen. bij de boete. veel plezierrrr!)


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    (Ok, tot over twee weken (doeg))


    Il aimait la mort, elle aimait la vie, il vivait pour elle, elle est morte pour lui. -William Shakespeare

    (Veel plezier en tot over 2 weken )


    imperfection is beauty

    Dylan Gotham || District 2
    Ik rolde even overdreven met mijn ogen toen Mynta hij vrijwillig stelde. Persoonlijk vond ik dat oneerlijk, of je doodging of niet. Je was uitgekozen. Aan de andere kant was Mynta snel en fysiek. Dus haar zou ik niet willen missen in mijn pact. Toen het vervolgens de beurt van de jongens was stond ik zelfverzekerd met mijn borst vooruit en mijn kaken op elkaar. Er was een korte stilte. 'Dylan Gotham!' Ik geloofde mijn oren niet. Ik kreeg schouderklopjes van mijn beste vrienden en mijn ouders keken me vol trots aan. Er werden na ons nog twee andere tributen genoemd en vervolgens mochten we afscheid nemen van onze familie. Ik wachtte geduldig in het kamertje toen de deur met een piepend geluid openging. Mijn ouders, mijn zus en mijn zusje kwamen binnengelopen. Mijn vader gaf me een vriendschappelijke knuffel. 'Laat ze maar zien wie je bent! Zorg dat ze je onthouden, of je nou dood gaat of niet.' Mijn moeders ogen glinsterden terwijl ze me over mijn haar streek. 'Je gaat het vast goed doen.' Ook mijn zus gaf me bemoedigende woorden. Pas toen merkte ik dat ik het zachtje gesnik van Faye hoorde. Ik zag haar op de stoel zitten met haar haden voor haar gezicht. 'Wat is er?' Zeg ik als ik naast haar hurk. Ze omhelst me, nog huilend. 'Ik wil niet dat je doodgaat Dylan.' Het was doodstil in de kamer. Op het gesnik van Faye na. Natuurlijk was het voor haar moeilijk te begrijpen omdat ze nog maar vier jaar oud was, maar het zette me toch wel even aan het denken. Ik voelde me nu niet meer een rijke jongen uit district 2. Ik voelde me een jongen die zijn zusje een goed leven wenste. 'Ik ga niet dood.' Herstelde ik me zachtjes weer. 'Ik kom echt wel terug.' Haar gesnik werd minder. 'Beloof je dat?' Ik knikte en gaf haar een kus op haar zachte wang. Een van de vredebewakers opende langzaam de deur en meldde dat het tijd was. Na een korte group hug verlieten ze de kamer en was het tijd. Tijd om te reizen naar Het Capitool.

    [ bericht aangepast op 20 nov 2013 - 17:19 ]

    (met dit bericht open ik officieel de tweede spelen en wens jullie veel plezier met schrijven!!!)
    Felicity Jones - District 8
    'Felis, schiet nou op!' riep mijn tweelingbroer Percy die bij de deur stond. Ik haalde een laatste hand door mijn haar. 'Laten we gaan,' zei ik. Hand in hand liepen we naar het grote boeteplein. Ik kuste hem en ging in mijn vak staan. Daar kwam Suzie het podium op. Ze giechelde en riep: 'Welkom, bij de trekking van de tweede spelen van de vierde Kwartskwelling! We beginnen lekker meteen, wat denken jullie ervan?' Ze liep, of huppelde, naar de grote glazen bol en haalde er een papiertje uit. 'De eerste tribuut! Altijd spannend!' riep ze. Ze vouwde het papiertje open. 'Percy Jones!' riep ze. O nee, dacht ik. Nee, niet Percy. Door de mensenmassa wist ik hem te ontwaren. Hij keek me aan en schudde zijn hoofd. 'ik bied me aan! Ik ga vrijwillig!' riep ik toch. 'Nee, Felis, niet doen! Laat mij dit doen! Felis!' riep hij in paniek. Jawel Perce, dacht ik. Het spijt me. 'Hoe heet je liefje?' vroeg Suzie. 'Felicity Jones,' zei ik, mijn tranen terugdringend. Ik zag Percy geluidloos huilen en zodra ik in een stoel neerplofte, volgde ik zijn voorbeeld, met mijn hoofd in mijn handen.


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Jake Oliver Riggs // District 6

    Vandaag de boete en zoals altijd ben ik te laat. Juist is er al een meisje getrokken en ik sta nog niet eens in mijn rij. Als ik in mijn rij sta, doe ik nog even mijn haar goed en gaat de hand in de bol. Ze liep terug naar de microfoon en zei een naam, mijn naam. ''Jake Riggs.'' Oh fijn, ik mag de spelen in. De heerlijke spelen, ugh nee mijn haar ligt dan waarschijnlijk slecht, zo kan ik dan toch niet voor de camera komen. Ik loop naar voor naar het podium.
    "Schitterend, iedereen de tributen van de 100th Annual Hunger Games And May The Odds Be Ever In Your Favor."
    De vredesbewakers brachten ons weg en ik zit hier nu in een klein kamertje te wachten tot iemand komt. Mijn ouders komen waarschijnlijk niet en ik heb niet echt vrienden. Ik zou er alles aan doen, zodat ik gels heb om eten te kopen voor mijn familie. Ik wil niet dat nog iemand sterft door de honger.
    Er kwam een vredesbewaker bracht mij naar een auto waar we met zen allen moesten proppen om er in te geraken. Na een vijftal minuten rijden kwamen we aan bij de trein, de trein naar het capitool.

    (Omg Catching Fire is gewoon weg geweldig! Ik ben die gisteren gaan zien in Antwerpen bij de premiere, eerst The Hunger Games en dan Catching Fire. Omg!!)


    Il aimait la mort, elle aimait la vie, il vivait pour elle, elle est morte pour lui. -William Shakespeare

    [NOOOOOO Amaretto niks verklappen ik moet m ook nog zien :)]


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    (Ik zal niks zeggen haha :X)


    Il aimait la mort, elle aimait la vie, il vivait pour elle, elle est morte pour lui. -William Shakespeare

    (Mijn late topics :x )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (haha idd maar dat maakt ook niet uit toch :))


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    (Ik ben vandaag naar Catching Fire geweest!!)


    Strong minds discuss ideas, average minds discuss events, weak minds discuss people. - Socrates

    FennaFriend schreef:
    (Ik ben vandaag naar Catching Fire geweest!!)
    [Fenna, jij zegt ook niks hoor grrrrr]


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }