• IK VERKLAAR ALLE DRIE DE SPELEN VOOR GEOPEND!!!!

    We gaan even door. Katniss en Peeta hebben nooit bestaan. De Hunger Games gaan door, in de vierde Kwartskwelling.

    In de vierde Kwartskwelling zullen vier games zijn:
    District 1, 2, 3 en 4

    District 5, 6, 7 en 8

    District 9, 10, 11 en 12
    Van alle Districten 4 deelnemers, waarvan er van elke spelen 6 meegaan naar:
    THE ULTIMATE GAMES
    In de Ultimate Games zullen dus 18 mensen meedoen, en elke dag om twaalf uur zal er een speciale gebeurtenis zijn.
    Good luck, and may the odds be ever in your favor...



    Invullijstje:

    Naam:
    Leeftijd (12/18):
    District:
    Tribuut/stylist/mentor:
    Innerlijk:
    Uiterlijk (hoeft niet met foto):
    Sterke punten:
    Zwakke punten:
    Extra:


    District 1: VOL
    -
    - Camargue Meredith Adelyne (Garde)
    - Angela Morrez (PippinToek)
    -
    District 2: VOL
    -
    - Dylan Gotham (Stillinski)
    - Mynta Lea Wild (Diaries)
    -
    District 3: VOL
    - Heather Lucy Reed (Diaries)
    -
    -
    -
    District 4: VOL
    -
    -
    - Kealynn Ann La Rue (Kendizzzzle)
    -
    District 5: VOL
    - Chance Reeva Heavenless (Lunalovesit)
    -
    -
    -
    District 6: VOL
    - Jake Oliver Riggs (Diaries)
    - Adrienna Woods (Mutiny)
    -
    -
    District 7: VOL
    - Madeline Johnson (FennaFriend)
    - Elessa Irminio (Galadriel12)
    -
    -
    District 8: VOL
    - Felicity "Felis" Jones (Lunalovesit)
    -
    -
    -
    District 9:
    - Rowan Black (Lunalovesit)
    - Claire Scott (XLeaves)
    -
    -
    District 10:
    - Xavier Gonzalez (Waterwork)
    - Symphia Krattel (Defqon)
    -
    -
    District 11: VOL
    - Jacob Bohati (FennaFriend)
    - Farina Terra Daneaux (Windlesss)
    - Rebecca Nights (Squirrelpaw)
    -
    District 12:
    - Skye Diana Morris (Diaries)
    - Connor Erstaf (Galadriel12)
    -
    -

    Even een stop op meisjes, vanwege teveel.



    Regels:
    Gelieve naamsveranderingen of afwezigheden door te geven.
    Gelieve geen posts van een regel plaatsen.
    Gelieve niet te veel ruzie maken onder gebruikers.
    Als je liever stylist of mentor bent, kan dat, maar een tribuut meer is altijd fijn *hint hint*
    De tributen die niet worden ingevuld sterven bij het bloedbad bij de hoorn
    Als je weg bent, graag even melden (ik reken er zoiezo op dat iedereen dat doet)
    Pak wat je wilt bij de hoorn, maar niet zodat iedereen een tent heeft of iedereen een slaapzak
    We willen natuurlijk in elke spelen iets meer dan zes tributen, het liefst twaalf, maar dat redden we natuurlijk niet. 8 of 9 is oke
    Je mag maximaal vier tributen, maar verwaarloos er geen. Stylisten en mentoren mogen altijd.
    En als je ideeën hebt voor bijv. de speciale dingen in de Ultimate Games heeeeel graag doorgeven.

    Praattopic

    Speeltopic 1

    Dankjewel!
    GreetZ Lunalovesit

    [ bericht aangepast op 2 jan 2014 - 11:41 ]


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    (Al mijn personages gaan dood lol hahahaha, maaaar ze zeggen niet wanneer gehehe :3)


    Strong minds discuss ideas, average minds discuss events, weak minds discuss people. - Socrates

    (Fenna dat waren alleen de lootjes van de eerste spelen (D1 t/m D4))


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Jean Murray ~ District 3

    'De jongens naar links!' hoor ik een man roepen. Ik kijk om mij heen. Samen met alle jongens van mijn district lopen we naar links en gaan staan in ons vak. Alle leeftijden werden gescheiden. Kleine jongetjes liepen bijna huilend naar hun vak toe. Ik was echter rustig, ik was bijna van deze hel af en hoefde dan nooit meer mee te doen aan de trekking. Nog dit jaar en volgend jaar, dan was het voorbij.

    'Wij zullen nu een jongensnaam trekken' zei de vrouw met het erg aparte uiterlijk, bijna griezelig eigenlijk. Haar hand gleed in de glazen bol en pakte langzaam een papiertje. Ze vouwde het open. 'Jean Murray'. Ik keek geschrokken op. Om mij heen was een kring ontstaan van jongens, de één opgelucht en de ander geschrokken. 'Waar ben je, Jean? Kom maar naar voren.' Hoe kon dit gebeuren? Ik zou er bijna vanaf zijn... Langzaam liep ik naar het pad toe dat leidde tot het podium. Bij iedere stap die ik zette kwam dezelfde gedachte weer terug: Hoe kan dit? Mijn ouders zijn erg rijk, mijn naam zit er nauwelijks in. Het podium kwam steeds dichterbij. Alles om mij heen was wazig. Ik hoorde ook mensen huilen, vrienden en familie. Ik liep het trapje op van het podium. En daar stond ik dan. Ik was een tribuut van de Hongerspelen.


    Strong minds discuss ideas, average minds discuss events, weak minds discuss people. - Socrates

    (oooowh laat maar hahaha)


    Strong minds discuss ideas, average minds discuss events, weak minds discuss people. - Socrates

    Kaelynn Ann La Rue:

    Hier stond ik dan, tussen de meisjes uit mijn district, district 4. Iedereen die in dit vak stond was 12tm18 jaar oud. Ik had me een paar keer meer ingeschreven, voor voedselbonnen. Mijn gezin was erg arm, maar ik had graag voor mijn zusjes over. Over enkele seconden, ging Effie, die nu groen haar had, inplaats van roze, een lootje trekken, en wie er op dat lootje stond, moest meedoen aan de hongerspelen van dit jaar. Dit was mijn een na laatste jaar, ik was er al 6 jaar zonder kleerscheuren doorheen gekomen, ik hoopte dat dat dit jaar ook zo zou zijn. Effie begon, en een paar seconden later, nadat ze medegedeeld had dat dames voor gingen, hing haar hand boven de glazen bol met de lootjes erin. Ze pakte een lootje en zei Kaelynn Ann La Rue. Shit, ik was dus getrokken. Ik haalde de eerste dag waarschijnlijk wel, ik kon wel knokken, maar toch, het stelde me niet gerust. Ik wierp nog een laatste blik op mijn ouders en twee zusjes, die alle vier in tranen uit waren gebarsten, voordat ik het podium op liep. Nu stond ik dus tussen de al getrokken tributen van de districten 1, 2, 3, en nu dus ook het meisje van vier, ik.


    How far is far

    [Sorry, ik wist niet dat we al begonnen waren.]


    Reality's overrated.

    Camargue Meredith Adelyne.

    Zenuwachtig hop ik van mijn ene been op de andere. Mijn klamme handpalmen veeg ik af aan de boord van mijn nachtblauwe rok. Onrustig tuur ik over de menigte, mijn ogen lichtjes samengeknepen tegen de felle zon, over de lichten nog niet gesproken. Deze ochtend nog had ik de conversatie met mijn vader, het is mijn laatste jaar, ik ben achttien en het is de leeftijd dat je als beroeps vrijwillig de spelen in gaat, als je geluk hebt dan en er niemand anders is die in jouw plek mag. Een lichte twijfeling was te zien in de ogen van de oude man en zijn wenkbrauwen stonden in een frons. Die de rimpels in zijn voorhoofd nog verder lieten groeven. Mijn vechtkunsten zijn niet perfect, ik heb geen scherpe technieken als mijn metgezellen, maar dat betekend niet dat ik geen kans heb. Wel degelijk kan ik vechten, al is het op mijn eigen manier. En mijn vader is van mening dat ik hem trots kan maken, zelfs al is dit de kwartskwelling en zijn mijn kansen op overleven misschien wel het laagst ooit.
    Woorden galmen mijn gehoorgangen in. Als een golvend gebons. Ik ga op de tippen van mijn tenen staan om de gebeurtenissen op het podia te volgen. Als dan de woorden klinken.
    "Camargue Adelyne."
    Het ziet er naar uit dat ik helemaal geen oververhitte keuze hoef te maken, niet eens kan maken. Het ziet er naar uit dat ik helemaal niet kan kiezen om te vechten. Het ziet er naar uit dat ik helemaal niet kan besloten dat dit niet mijn spel is. Nee, deze Kwartskwelling is het mijn beurt.


    Reality's overrated.

    (Goedzo Esmelle :)
    Even; is het heel verwarrend als ik nu vast begin met schrijven met een van mijn personages, die het dan op tv ziet enzo?)

    [ bericht aangepast op 13 nov 2013 - 10:39 ]


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    (Mt, vraagje: hoe zit dat nu met de 2 verschillende spelen ofzo??)


    imperfection is beauty

    (Ja jij komt pas als de eerste spelen afgelopen is :) maar ik denk dat de spelen van D5 t/m D8 iets eerder start, maar er zijn niet genoeg deelnemers :|)

    [ bericht aangepast op 14 nov 2013 - 11:57 ]


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    [We gaan stemmen: wie stemt er voor om de tweede spelen ook te beginnen en dan ook wat random spelers erbij bedenken die meegaan naar de UG?]


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    (ik,dan hebben we ten minste ook mensen voor het bloedbad van ''de tweede spelen'')


    imperfection is beauty

    XLeaves schreef:
    (ik,dan hebben we ten minste ook mensen voor het bloedbad van ''de tweede spelen'')
    [Wat bedoel je daarmee? Dat we er ook nog wat mensen bijverzinnen die dan doodgaan of zo? Als we nu de spelen beginnen van D5 t/m D8 dan gaan dus Chance, Jake, Madeline, Elessa, Joshua en Felis dus naar de Ultimate Games]

    [ bericht aangepast op 14 nov 2013 - 16:51 ]


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Ik stem voor! (Best wel logisch, lol)


    I dress to kill, but tastefully

    Mynta Lea Wild // District 2

    Ik werd wakker. Het is vandaag de dag van de boete. Vandaag ga ik naar het capitool. Vandaag ga ik mijn familie trots maken, zoals mijn broer en vader deden. Ik weet het nog wanneer mijn broer het kleine jongetje van 3 vermoorde. Wat echt makkelijk was. Dit jaar word het beste jaar van mijn leven. Ik kan niet wachten tot ik in de arena ben. Ik wil mensen vermoorden, ik train daar al heel mijn leven voor. Ik wil mijn familie en district trots maken. Ik laat niemand in de weg staan, ze zijn er geweest in 1 seconde. No friendships, no love, no compassion. Ik liep naar de kast en haalde daar een mooie blauwe jurk uit en legde dat klaar op mijn bed. Ik douchte snel onder het warme water en maakte mij klaar.

    Na een uur stond ik in mij vak. Ik stond klaar om me aan te bieden. "Zijn er vrijwilligers?" hoorde ik en stak mijn hand zo snel mogelijk in de lucht. "Ja, ik" zei ik snel. "Kom maar naar hier." Iedereen ging opzij en ik liep naar voor.
    "En wat is jouw naam?"
    "Mynta Lea Wild." zei ik trots.
    "Ow een dochter en zus van voormalige winnaars. Wat leuk" zei ze met een hoog piep stemmetje.
    Nadat de andere tributen er ook staan werden we weg gebracht. Ik moest nu afscheid nemen van mijn familie.


    Il aimait la mort, elle aimait la vie, il vivait pour elle, elle est morte pour lui. -William Shakespeare