• Ok, ik weet niet echt waar dit thuis hoort.. Maar ik plaats het lekker hier! :Y)
    [ik geloof dat grotendeels van nieuwe topics met ongeveer deze zin begint, maar goed..]

    Ik zit met een klein probleem, het is niet groot (daarom zei ik klein), dus ik denk en hoop datie op te lossen is!
    Mijn probleem is namelijk:
    Ik zoek foto's voor mijn personages uit het verhaal. Ik wil namelijk erg graag een cover voor mijn verhaal, met daarop mijn hoofdpersonen.. Maar ik kan er geen foto van vinden omdat ik weer van die aparte mensen moest bedenken!

    Zouden jullie me kunnen helpen?
    Misschien kunnen we zo een beetje voor elkaar foto's vinden. Bijv. als je direct aan een acteur/zanger/persoon denkt bij de beschrijving.. Ik hoop het!


    Mijn hoofdpersonen zijn:

    Chase: Lang, donkerblond haar tot het midden van zn rug, puntige oren en felgroene ogen. Normale lengte, gespierde postuur..
    Codell: Kort, bruin haar, ijsblauwe ogen. Normale lengte en postuur.
    Doryan: Halflang, donker haar. Oud gezicht, draagt vaak een capuchon. Erg geheimzinnig. (beetje Stapper figuur, maar ik wil Aragorn niet gebruiken omdat hij zo bekend is..)
    Dwella: Lang, zwart haar tot het midden van zn rug, puntige oren, bruinige/oranje ogen. Slank, lang postuur.

    Maar ik vind eigenlijk Chase en Codell het belangrijkst en Dwella het minst belangrijk..
    Ik hoop dat jullie me kunnen helpen! ;$


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Dat is inderdaad een lastige zeg... Ergh.. Misschien even rondkijken op Tumblr, weheartit, deviantart?

    Misschien ook bij vermelden welk geslacht 't is? Ik wil je graag helpen namelijk,,


    Some people are art and do art at the same time

    Codell -> Logan Lerman?

    Scorpia schreef:
    Misschien ook bij vermelden welk geslacht 't is? Ik wil je graag helpen namelijk,,


    Iedereen is mannelijk :')


    Stenenlikker

    Maar ik heb misschien een geschikt iemand voor Dwella voor je: Adrian von Ziegler.


    Of deze?



    Hem voor Chase maybe? Ben even al m'n fav's op DA voor je aan het afkijken ^^


    Of deze als je op een of andere manier de kleur van zijn ogen weet te bewerken en tekeningen niet erg vindt?

    [ bericht aangepast op 24 nov 2013 - 18:58 ]


    Stenenlikker

    Sorry! Zie nu pas dat jullie hier op gereageerd hebben!
    Ze zijn inderdaad allemaal mannelijk.
    En die voor Dwella vind ik leuk! Die gebruik ik (de eerste), dankjewel! ^^


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Stapper schreef:
    Sorry! Zie nu pas dat jullie hier op gereageerd hebben!
    Ze zijn inderdaad allemaal mannelijk.
    En die voor Dwella vind ik leuk! Die gebruik ik (de eerste), dankjewel! ^^


    You're welcome :')


    Stenenlikker

    Even gegoogled, voor Codell kon ik deze vinden maar dit is denk ik niet wat je zoekt...


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Nogmaals bedankt voor de hulp.
    Maar misschien is het handiger als ik de leeftijd erbij zet.. [kom er nu pas achter dat die er niet staat! ;x]
    Dus:

    Chase is 20, Codell is 22 en Doryan + 30.


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.