• Hallo allemaal,

    Nestroy en ik zijn al even aan een story bezig. We zouden graag een paar meningen willen en misschien enkele abo's. We willen graag weten of we goed bezig zijn.

    Het verhaal gaat over een meisje van 18 jaar dat heel wat meegemaakt heeft met haar ex. Op een dag neemt ze een drastische beslissing die heel haar leven op zijn kop zal zetten. Alles wordt anders, althans dat dacht ze toch.
    Op een dag ontmoet ze een persoon, waar ze als een blok voor zal vallen. Op het eerste zicht lijkt hij zo anders, maar in het diepste van zijn hart is hij niet wie hij zegt dat hij is.

    Het is een verhaal over liefde, vriendschap, gebroken harten en angst. Het is een web van leugens en verraad maar de waarheid valt niet te achterhalen.


    Lijkt het jullie wat?
    http://www.quizlet.nl/stories/127074/smooth-talks--one-direction/


    You may not be plastic but you are fan-tastic

    Fanfict? En sorry, het klinkt eigenlijk als iets wat ik te vaak zie in fanfics: liefde op het eerste gezicht, toch bedrog, en bam, het komt toch goed...
    Smooth talks is ook geen correct Engels als ik er goed naar kijk, talk heeft sowieso geen meervoud naar mijn weten. Het is of Smooth Talk (Makkelijk praten, even simpel gezegd) of Smooth Conversations (makkelijke gesprekken), niet Smooth Talks.

    [ bericht aangepast op 12 nov 2013 - 18:32 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Newt schreef:
    Fanfict? En sorry, het klinkt eigenlijk als iets wat ik te vaak zie in fanfics: liefde op het eerste gezicht, toch bedrog, en bam, het komt toch goed...
    Smooth talks is ook geen correct Engels als ik er goed naar kijk, talk heeft sowieso geen meervoud naar mijn weten. Het is of Smooth Talk of Smooth Conversations, niet Smooth Talks.


    Queer zijn is gewoon alles