• It's not just that easy || Harry Edward Styles

    We fell in love, despite our differences, and once we did, something rare and beautiful was created.
    For me, love like that has only happened once, and that's why every minute we spent together has been seared in my memory.
    I'll never forget a single moment of it.

    http://www.quizlet.nl/stories/126638/its-not-just-that-easy--harry-edward-styles/



    Harry Edward Styles




    Scarlett Lucie Cowell



    Dump hier je story! Neem een kijkje bij de mijne en laat weten wat je ervan vindt, ik zal de jouwe ook lezen als je de mijne leest! :)
    xoxoxoxoxoxo

    [ bericht aangepast op 12 nov 2013 - 19:36 ]

    "Dutchie"


    'She's cute, yes, but not very beautiful.'


    'She's not even pretty.'


    'Never liked her.'
    'Me neither.


    'I hope this is not some kind of sick joke.'


    'I don't like her, she's arrogant and annoying.'


    'You have to come with me, immediately.'


    'It's just an acting job, that's all and you might win an Oscar.'



    'Whether she wants it or not; she is gonna sign this contract.'












    One Direction bestaat
    Nederlands geschreven, Engels gesproken
    Dit verhaal is bedacht hoeft dus niet met de realiteit overeen te komen
    Ik wil dit verhaal nergens anders zien
    Niet het "standaard 1D" verhaal
    Begin: 01/12/2013
    Eind: --/--/----




    Klik hier!

    Ik ben pas begonnen aan een nieuw 1D verhaal. Ik denk graag dat het geen standaard fanfic is, haha.

    http://www.quizlet.nl/stories/91539/paper-planes-harry-styles/
    Het gaat over een meisje dat stage gaat lopen bij het management, met de intentie daar extreem veel ervaring op te doen en te bewijzen dat ze zich prima kan beheersen tegenover haar favoriete boyband.

    Ik schrijf best langzaam, gemiddeld 2 stukjes per week, maar ik schrijf wel graag wat langere stukken. Ik neem het schrijven best serieus en ik wil dan ook liever kwaliteit dan kwantiteit leveren.

    Ik heb nog maar weinig lezers (ik heb nog niet echt gepromoot omdat ik ook voornamelijk voor mezelf en mijn vriendinnen schrijf), maar ik zou het leuk vinden als je mijn verhaal wilt bekijken! xx


    nobody said it was going to be easy; they just promised it would be worth it.

    Ik ga je story maar even bekijken :D

    The Devil's eye ~ Nial Horan



    Soms gebeuren er wonderen. Aurea is als baby geadopteerd door haar ouders, dat weet ze, maar verder heeft ze nooit stilgestaan bij alles wat er voor de adoptie is gebeurd. Het Ierse blondje Niall Horan is nieuwe op school, en al vrij snel raakt Aurea bevriend met hem. Ze is erg op hem gesteld, en dat bloeit uit tot een liefde. Maar voor die liefde moet ze een prijs betalen; Ze ontdekt iets over zichzelf wat ze niet kan plaatsen, en al helemaal niet aan Niall durft te vertellen.


    | Begint op: 8-12-13 |
    | One Direction bestaat niet |
    | Een verhaal van bluebearss |



    Geen idee of het een goeie fanfiction is hihi :3 Ik ben overigens geen échte directioner, dus het is niet echt fangirling-achtig bedoelt.. Take a look if you like it c:


    I’m restless. I’d like to think I know who I am, but I’m interested in the world at large. - Alex Turner

    I don't know when i lost my mind, Maybe when i made you mine~Larry Stylinson
    http://www.quizlet.nl/stories/127585/i-dont-know-when-i-lost-my-mind-maybe-when-i-made-you-minelarry-stylinson/


    His hands, his hands are running down to my hips,
    I am almost shaking,
    Damn, what does this guy do to me that no one else can do?



    My hands are running down to his hips,
    I'm looking into his eyes,
    Why is he so beautiful?
    I smile a bit when i've kissed him.


    -16+ stukjes
    -Engels gesproken
    -Nederlands geschreven
    -Schrijven wanneer ik wil
    -3 reacties op een hoofdstuk,
    voor ik 't volgende hoofdstuk schrijf


    Maybe my look changed, but my heart didn't