• One Direction is de beroemdste boyband in de wereld, en hebben dan ook veel fans, en geld. Veel mensen zouden er dan ook alles voor over hebben om net zoveel geld te hebben als hun, maar wat nou als iemand echt zo gek is om daar een plan voor te bedenken? Gewoon even jongens van straat plukken die een beetje op de jongens van One Direction lijken, dan een paar nep beveiligers de jongens van 1D een voor een ontvoeren, en daar voor in de plaats een van hun look-a-likes plaatsen. Simpel toch? Zo dachten een groep mensen ook. een groep van 5 mensen hebben dit idee echt in hun hoofd, en is van plan het ook echt uit te voeren. Terwijl Liam, Niall, Harry, Zayn, en Louis gewoon op tour gaan, worden ze een voor een ontvoerd, en de look a likes worden zo getraind, dat de rest van de band niks door hebben. Of merken ze toch dat er iets anders is aan hun beste vrienden of merken ze het pas als ze allemaal ontvoerd zijn?



    Rollen:

    De jongens van One Direction:
    Harry Edward Styles: Gereserveerd door: Orenda
    Niall James Horan: SnowHeart
    Zayn Javadd Malik:
    Liam James Payne: Kendizzzzle
    Louis William Tomlinson:
    1DMEGAFAN


    Ontvoerders:
    -Emma Sophia Mcallister: 1DMEGAFAN
    -Ontvoerder: Gereserveerd door: 1951
    -Ontvoerder: Gereserveerd door: MeLoveNils
    -
    -


    Regels:
    Geen oneliners.
    Het liefst 150 woorden per post, iedereen heef wel eens mindere dag, maar het moet niet te vaak voor komen.
    Max. 3 rollen per persoon.
    Niemand buitensluiten.
    Minimaal 3 keer per week reageren.
    Zeg het even als je een wat langere tijd niet kunt reageren.
    Elkaar niet uitschelden, en als het zo nodig moet doe het dan buiten de topic.
    Ideeën zijn altijd welkom.
    Alleen je eigen rol bespelen.


    Invullijst:
    Rol:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:

    [ bericht aangepast op 5 jan 2014 - 13:29 ]


    How far is far

    JAAAAA, NIALL KOMT ERAAN <3


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    SnowHeart schreef:

    Rol: Our Irish Snowflake <3
    Volledige naam: Niall James Horan
    Bijnaam: Nialler
    Leeftijd: 20 jaartjes, 13 september
    Uiterlijk:


    Niall heeft van zichzelf bruin haar, maar kleurt het blond, omdat hij dat mooi vindt. Een tijdje geleden heeft hij zijn haar paars gekleurd, gewoon, omdat het kan. Zijn ogen zijn ijsblauw en zijn huid is licht. Niall's kledingstijl is simpel: een T-Shirt en een joggingbroek is voor hem ideaal. Ook houdt hij van spijkerbroeken en petten.
    Innerlijk: Niall is een sociale jongen, met veel vrienden. Iedereen weet wel wie hij is, met zijn leuke grapjes en aardige opmerkingen. De jongen is erg positief ingesteld, wat veel mensen heel fijn vinden. Maar soms, als hij zich niet op zijn gemak voelt, is hij erg stil en op zichzelf. Mensen denken dan dat hij dan nog steeds de "vrolijke" is van het stel, maar op dat soort momenten kan Niall erg uitvallen.
    Veel mensen vinden Niall schattig, waar de jongen zelf een hekel aan heeft. "Ik ben 20", zegt hij altijd, "en iemand van 20 is niet schattig". Verder houdt de jongen erg van zingen, eten en laatst heeft hij stiekem zijn liefde voor binnenhuisarchitectuur ontdekt. Dit deelt hij met iedereen die het maar horen wilt, net zoals al zijn opmerkingen en grapjes.
    Extra: Niall is claustrofobisch en houdt een dagboek bij.


    Is hij zo goed?


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Ja (:


    How far is far

    Kom op!!! Ik wil hiermee doorgaan!


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Me too! haha


    How far is far

    mag ik een meisjes ontvoerder zijn en Harry?
    (ik reserveer ze ;))


    We all just wanna be somebody

    mag ik een meisjes ontvoerder zijn en daarbij ook Liam's vriendin?????


    Asante sana, squash banana, we we nuga, mi mi apana.

    MeLoveNils schreef:
    mag ik een meisjes ontvoerder zijn en daarbij ook Liam's vriendin?????

    Sure, maar het kan Liam's vriendin in het begin niet zijn, dat moet ze dan later van hem eisen of zo (:


    How far is far

    Oke is goed (Y)


    Asante sana, squash banana, we we nuga, mi mi apana.

    xMeCrazyMofo


    > SnowHeart,


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    [ bericht aangepast op 5 jan 2014 - 10:17 ]


    Asante sana, squash banana, we we nuga, mi mi apana.

    is ie zo goed?


    Asante sana, squash banana, we we nuga, mi mi apana.

    sorry, was de verkeerde......


    Asante sana, squash banana, we we nuga, mi mi apana.

    Rol: meisjes ontvoerder
    Naam: Alex Stevens
    Leeftijd: 19
    Innerlijk: ze is stoer, echt een jongens-meisje. Ze is eigenwijs en wilt alles zelf doen. Maar ze is niet bepaalt de slimste. Ze trekt zich niks van andere aan. Ze is een beetje agressief. ….Haar ouders zijn dood, door een auto ongeluk. Verder is ze blond en heeft groene ogen en draagt soms een bril. Ze werkt voor een maffiabaas, waarvoor ze moet helpen met 1D te ontvoeren. Daar krijgt ze geld voor om verder te gaan met haar leven.
    Foto/Beschrijving:


    Extra: X


    Asante sana, squash banana, we we nuga, mi mi apana.

    is het zo goed?


    Asante sana, squash banana, we we nuga, mi mi apana.