• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!




    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik wil en kan dit gewoon niet geloven :'(


    26 - 02 - '16

    Ik dacht dat ik dat gevoel nooit meer hoefde te hebben. Dankjewel iedereen, maar niet heus.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Agh dom thema, je bent echt waardeloos voor mij --'


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Neee! Niet Pom D:


    Some people are art and do art at the same time

    Vraag me af of ik ooit gelukkig zal worden en me zelfverzekerd zal voelen... ik wil trots op mezelf zijn maar hoe ik dat doe weet ik gewoon nog niet.


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Je denkt alleen maar aan jezelf. Kijk eens om je heen bitch.

    2 COMPUTERS 40 EURO. ASDFGHJKL, ik houd van je Marktplaats.


    Some people are art and do art at the same time

    Toch maar even een topic aanmaken, want ik stress me kapot hier.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Is nauwelijks gedragen kleding van je moeder toch nog ergens goed voor.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik voel me zo pissed!!
    Mijn vader (leerkracht en dus beroeps-misvormer) vind dat kiem en kiempje hetzelfde zijn!!
    Terwijl we leren dat het kiempje een deel van de kiem is...
    Ik heb al zo hard gediscussieerd, maar die valt niet te overtuigen, ik kan toch maar zeggen wat er in mijn boek staat en wat de leerkracht (niet mijn vader) zegt!!


    Why so serious? :]

    ''When even the purest of sugar has a bitter aftertaste;
    Days I prefer to dismiss in the coldness of it.''


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Bedankt voor het verpesten van mijn avond.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    You're not a threat for me. Not even the slightest bit.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Je brengt een kant in me naarboven die ik best wel mag.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik ga vandaag dus helemaal niks doen.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"