• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!




    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik heb geen ziiiiiin.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Aight, nu maar eens aan de schrijf voor de mensen die op me wachten.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Klote, tering kut. Ik voel me echt rot vandaag.


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik ga weg. Dag huis, dag vissen, dag terror Quincy de chihuahua.. Dag man, die ooit mijn vader was..


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    I had a great weekend with two awesome girls! And my boyfriend wanted me back after al!
    i needed a weekend like this after 3 weeks.... Nu nog morgen me gips eraf en me de pleuris werken op school om me achterstanden in te halen gosh dat word vast ook weer stressen...


    Like snow... beautiful but cold... Like fire... dangerous but warm...

    Ik voel me echt rot (huil)


    -

    I'm bored as hell


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    PradaNova schreef:
    I had a great weekend with two awesome girls! And my boyfriend wanted me back after al!
    i needed a weekend like this after 3 weeks.... Nu nog morgen me gips eraf en me de pleuris werken op school om me achterstanden in te halen gosh dat word vast ook weer stressen...

    Ja, vond je het leuk? ^^ Nice, mooi zo. Had het idee dat ik nogal saai was, sorry. Hehe. :x But great to hear it about your boyfriend!

    OT: And now the king is dead.. Off with his head.

    But the queen is alive.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Yeaaah de oude charlie and the chocolat factory op tv


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik baal er echt zó ontzettend van dat je voor aardwetenschappen scheikunde en natuurkunde nodig hebt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Oke... wat een leegte, is dit het einde dan? Naar dat we meer dan een jaar samen waren... Was dat het het waard om er nu een einde aan te maken? Ik weet het niet...

    Ik weet dat je online ben geweest, dus je zit me nu gewoon keihard te negeren. Door jouw vraag heb ik keihard zitten piekeren over wat ik terug moet sturen en me de hele nacht en dag rot en ongemakkelijk gevoeld, en nu ga je gewoon zelf niet eens de moeite nemen om nog wat terug te zeggen? Thanks, man.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    soms snap ik het echt niet hoor. mensen schrijven zo statisch en mensen vinden het weldig alleen omdat er 1d boven staat -.- in 5 fucking minuten 8 abbo's....
    the hell ik zou zelf bijna fanfic gaan schrijven... maar zo laag ga ik toch maar niet zinken.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Parachutes schreef:
    Ik weet dat je online ben geweest, dus je zit me nu gewoon keihard te negeren. Door jouw vraag heb ik keihard zitten piekeren over wat ik terug moet sturen en me de hele nacht en dag rot en ongemakkelijk gevoeld, en nu ga je gewoon zelf niet eens de moeite nemen om nog wat terug te zeggen? Thanks, man.


    Dat gaat over die jongen? Misschien moet 'ie het gewoon even verwerken en weet hij zelf niet wat te zeggen. Gun hem wat tijd, niet meteen vanuit een negatief licht zien. Als hij jou echt leuk vind, is dit ook voor hem wel lastig. Hij reageert vast vanzelf wel (: Sowieso zijn jongens - naar mijn ervaring - wat losser met snel reageren.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom