• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

Ik schrijf zelfs voor jou als ik me absoluut kut voel, dan kan je toch ook wel even iets voor mij schrijven?

[ bericht aangepast op 17 nov 2013 - 17:00 ]

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Feeling a little bit nauseous.

Don't walk. Run, you sheep, run.

I'm soo curious x3 I want to see the outcome of this ^-^

· You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

Ik heb ineens zin in heel hard te schreeuwen en je duidelijk te maken wat voor klootzak je wel niet bent.

I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

Ooooohyeeaah... Even Patrick vragen om all-round te worden :'D Hallo motivatie ^^

It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

Oké, ik ben officieel gestoord. Ik noem mijn dagboek naar mijn kat

L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

Sommige mensen... :'D

"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

Uuugh.

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Ik heb echt geen zin in de toets die ik morgen heb, wat als ik hem weer niet haal? Ik weet dat ik hem nog eens kan doen, maar ik zou me echt dom voelen als ik hem weer niet haal, dat zou namelijk de 3de keer zijn. Ugh.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Vakantieveilingen... moet ik me alweer inloggen >,<

It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

Subtiel hoor.

"Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

Ik voel me de laatste tijd echt slecht in m'n vel.

I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

Waarom kunnen niemands nu bijna nooit samen gaan met iemands en andersom...

If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

nerveus schreef:
    Waarom kunnen niemands nu bijna nooit samen gaan met iemands en andersom...

Die volg ik niet helemaal..

'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

Bad girl, bad girl, what ya gonna do when they come for you.

Don't walk. Run, you sheep, run.