• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!




    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Waarom vind ik die jongens van studentenverenigingen zo leuk? Die jongens gaan toch alleen maar voor bloedmooie meisjes die slank zijn. :') Ik moet eens gaan accepteren dat ik niet samenga met relaties en leuke jongens. Ik kom elke keer weer tot dezelfde conclusie en elke keer weer koester ik hoop. Het is tijd dat ik mijn leven niet zo laat afhangen van zulke nietige dingen.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik wil naar huis. Een schone broek aantrekken. Wat eten pakken en mij onder de dekens verstoppen. Ik haat ongesteld zijn en waarom kwam je net op het moment als ik maandverband vergeet ;_;


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Why are we living in fear ?


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Barnabas schreef:
    Waarom vind ik die jongens van studentenverenigingen zo leuk? Die jongens gaan toch alleen maar voor bloedmooie meisjes die slank zijn. :') Ik moet eens gaan accepteren dat ik niet samenga met relaties en leuke jongens. Ik kom elke keer weer tot dezelfde conclusie en elke keer weer koester ik hoop. Het is tijd dat ik mijn leven niet zo laat afhangen van zulke nietige dingen.

    Door jou moest ik toch maar weer een foto van je opzoeken (is trouwens heel erg moeilijk, omdat je foto's van jezelf verwijderd), maar zover ik kan ben jij niet dik hoor :'D Ik zie geen onderkin, geen bolle vet wangen, niks wat erop zou wijzen dat je dik bent.

    OT: God SHA1-hash, how do you hash?

    [ bericht aangepast op 15 nov 2013 - 18:24 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    why are you guys so diff to understand :(


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Waarom zing ik zoveel?

    Als overdrijven een kunst was, dan was jij Leonardo Da Vinci.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    I'm bored. I need something to do or watch.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Fcking Magnemite o-o. Vlieg niet weg als ik je met veel moeite bijna heb verslagen met mijn onderpowerde Eevee -.-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Hoe kan je 'benieuwd' nu nog verkeerd schrijven? Dat je een dt-fout maakt, oké, da's normaal. Maar 'benieuwt'? Kom op, da's een gewoon woord, geen uitzonderingen of moeilijkheden aan --'

    Heb je nu serieus al mijn berichten gelezen? Hoe kinderachtig is dat wel niet.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik had nooit verwacht dat lyrics zo dicht bij mijn situatie en gevoel zou staan.

    Hey brother
    Do you still believe in one and other?
    Hey sister
    Do you still believe in love, I wonder?
    Oh, if the sky comes falling down, for you
    There's nothing in this world I wouldn't do


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Birdo schreef:
    Ik had nooit verwacht dat lyrics zo dicht bij mijn situatie en gevoel zou staan.

    (...)


    Avicii :Y)
    OT: Oke....... Kippen. What did I just watchO_o


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik voel me best wel... rot eigenlijk. Zonder specifieke reden.
    Of eigenlijk wel met specifieke reden, maar het is super zinloos.
    Ik ben bang dat ik niet eerlijk genoeg ben. Ik twijfel aan elk klein dingetje of het nu wel goed is verlopen. Want ik wil een eerlijk cijfer. Maar ja, daar heb ik alleen mezelf mee, en ik sleep meteen mijn teamgenootjes daarin mee.
    Dilemma enzo. D:


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Ik schrok me dood door dat vuurwerk buiten. D:


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."