• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!




    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Yay deadline gehaald.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Osaki schreef:
    (...)
    Ik wil het wel beoordelen als je dat wilt? Waar gaat het zoal over?

    OT: Douchen, aankleden en make-up. Dat klinkt als forever. Als 1,45 uur.


    Het gaat vooral om de laatste paar hoofdstukjes van m'n lopende stories, en dan met name die van m'n story 'Vlinder zonder vleugels'. Ik vind het heel lief van je dat je het aanbiedt, maar het is best wat leeswerk, dus als je het te veel vindt, snap ik dat heel goed. Maar als dat je niet tegenhoudt; heel graag. (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Wat zijn sommige mensen ook aardig om je "zeug" te noemen. Sorry hoor, dat ik geen maatje 36 heb, maar om me nou zo te noemen is gewoon kinderachtig. Ik had tegen 'm moeten zeggen dat hij aan anorexia leed, maar dat vind ik dan weer sneu. (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    zo ontzettend happy mn nederlands is ontzettend vooruit gegaan, een jaar geleden scoorde ik nauwelijks 1F


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik heb de toets gehaald! Ik ben zo blij, omfg.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dus, mijn cijfers van afgelopen periode:
    6.5 voor tentamen personeelsbeleid
    8.1 voor tentamen arbeidsrecht
    8.0 voor mijn paper
    6.6 voor project
    I'm happy *O*


    Life is hard and then we die

    Heel volwassen van je om tijdens de les over "de voortplanting van de mens" zo hard te lachen. Okee, dat je dat een raar onderwerp vindt en in 't begin wat giechelt, dat begrijp ik, maar dit is toch echt heel overdreven. Bijna iedereen doet het, dus wat is jouw probleem?


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Geld verdienen terwijl je leert en iets doet wat je leuk vind is toch echt het beste wat er is.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oh, komaan, het is al 3 maanden uit en je bemoeit je nog steeds met mijn leven?! o.O Rot toch een eind op.

    Kutwiskunde en waarom neem je nou niet op? :c


    Some people are art and do art at the same time

    Zojuist mijn eerste RPG post geschreven, ik ben er best trots op eigenlijk :Y)


    Life is hard and then we die

    Damn, te veel inspiratie voor usernamen, maar ik durf dus geen poll ofzo op te zetten, voor het geval iemand er eentje steelt...


    Stenenlikker

    PUKKELxDING schreef:
    Zojuist mijn eerste RPG post geschreven, ik ben er best trots op eigenlijk :Y)


    Doe je goed joh! 8D


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Dit is gewoon echt een klotedag. Alles gaat mis, godverdomme.


    Deep inside, I've never felt alive

    Dude wat begrijp je niet aan kipfilet! Jezus christus moet ik godverdomme alles voor je voorkauwen!
    Mannen...


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.