• We gaan snel :o

    @ Linde, Ik weet dat jij liever de topics opent, maar kan je niet een regel maken dat als jij bijvoorbeeld weg bent, Denise de topics mag openen?
    @Denise, volgende keer is het weer mijn beurt om die reactie in je gb te zetten :3



    No picture this time :3


    That is a perfect copy of reality.

    Neh, eigenlijk wil hij dat Jared hem gewoon pijn doet zodat Celene niks krijgt. Mislukt alleen een beetje xd


    El Diablo.

    Denize is t een idee dat als Jared weg is of hoe jullie t gaan doen en ty los is dat zd daar later de martelfilm opnemen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Casiramos schreef:
    Neh, eigenlijk wil hij dat Jared hem gewoon pijn doet zodat Celene niks krijgt. Mislukt alleen een beetje xd

    HAHA.

    Nu is Tyler verplicht Jared vast te zetten :3 Dan doet Jared het weer bij Tyler en dan komen Joél en Jace aanlopen en vermoorden Jared, ze raken wel gewond, ondertussen gaat Celene verder dood. Nouja, je kunt haar zo goed als dood noemen. Laten we het erop houden dat als Jared dood is en Tyler bevrijdt, Celene alleen nog heel langzaam adem haalt en haar hartslag heel langzaam gaat :3 Of Tyler komt zelf vrij en hij vermoordt Jared zelf, maar dan kan hij Celene niet bevrijden. Ondertussen heeft die Jared meerdere vrienden gebeld die onderweg zijn en stuk voor stuk mogen ze Tyler niet, dan komen Joél en Jace aan en wordt het een gevecht, die Jace, Tyler en Joél dan winnen natuurlijk :3
    Aangezien ze nog martelfilmpjes willen maken kunnen Tyler, Jace en Joél dat hok ook gebruiken, haha.


    'T is maar een ideetje hoor :3


    That is a perfect copy of reality.

    Ik ga naar wat vrienden, ben denk ik rond 11 uur terug. Ik check het soms wel op mijn mobiel so xd


    El Diablo.

    Veel plezier :3


    Oeh. Een van die vrienden moet de broer van Tyler en Cele zijn, dan is die broer 26 en allang het huis uit en mocht hij Tyler nooit, maar Cele wel. Dan beschuldigd hij Tyler van het almost vermoorden van zijn zusje :3


    That is a perfect copy of reality.

    Hi ;o


    El Diablo.

    Hi :3


    That is a perfect copy of reality.

    Moet ik nu die broer spelen :3


    That is a perfect copy of reality.

    Yush :3


    El Diablo.

    Kay :3


    That is a perfect copy of reality.

    Oeh, nog een idee. Een van die vrienden is Emilie :3 Kan Jace daar mooi mee vechten :3
    Dan is Emilie de vriendin van Austin :3


    That is a perfect copy of reality.

    HAHAHAHA. Ik vind het grappig dat andere Emilie de tweelingzus van Jace is xd


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Daddario schreef:
    HAHAHAHA. Ik vind het grappig dat andere Emilie de tweelingzus van Jace is xd


    No no. Ik bedoel de ex-vriendin van Tyler, AHAHAHAHAHA. Die is dan nog boos dat Tyler het heeft uitgemaakt met haar :3


    That is a perfect copy of reality.

    Evolution schreef:
    (...)

    No no. Ik bedoel de ex-vriendin van Tyler, AHAHAHAHAHA. Die is dan nog boos dat Tyler het heeft uitgemaakt met haar :3


    Yes I know. That's why I said 'other' Emilie x'D


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Wow, deze RPG wordt met de minuut leuker xd


    El Diablo.