• And they fell from the Heavens, down to the earth,
    with burning wings and outcast souls.





    Hoe zijt gij uit de hemel gevallen,

    gij schone morgenster!

    Hoe zijt gij ter aarde geveld,

    gij die de volken overweldigd heeft!

    Gij dacht in uw hart:

    Ik zal ten hemel opklimmen en mijnen

                troon boven de sterren Gods verhogen;            

    ik zal mij zetten op den berg der samenkomst

    aan de zijde van het Noorden;

    ik zal boven de hoge wolken varen,

    en den Allerhoogste gelijk zijn.

    Ja, ten afgrond zijt gij nedergeworpen,

    in het allerdiepste van den afgrond.






    “Vanwege uw schoonheid werd uw hart hoogmoedig,
    u richtte uw wijsheid te gronde vanwege uw luister. Ik wierp u ter aarde.”





    History


    Het verraad van Lucifer zorgt voor zijn val van de Hemel naar de Hell, vergezeld door degenen die hun loyaliteit naar hem hebben verlegd. Maar de wereld is niet zwart/wit, en zo zijn er de Engelen met tweestrijd in hun hart. Zowel God als Lucifer, hebben enkel ruimte in hun domeinen voor degenen die hen zonder enige twijfel volgen en dus worden de besluitelozen verbannen naar de aarde tot zij zich volledig aan kunnen sluiten. Genadig als God is, creëert hij een plek voor de gevallen Engelen, zodat zij een veilige haven hebben om tot hun beslissingen te komen. Duivels als Lucifer is, zorgt hij er voor dat deze plek de enige plek is waar zij veilig zijn, want buiten de bescherming die God hen bied wordt er op hen gejaagd door Lucifer zijn Demonen. Door de eeuwen heen zijn er steeds meer Engelen die tot hun keuze zijn gekomen, maar ook een aantal Rebellen die zich niet kunnen binden aan enkel Licht of Duister. Rebellen die er, ondanks de dreigingen buiten de bescherming van God, voor hebben gekozen Fallen Angel Sanctuary te verlaten. Maar nu Lucifer er een sport van heeft gemaakt de laatste Gevallenen op te jagen, worden ze een voor een terug gedwongen naar de veiligheid die Fallen Angel Sanctuary is. Of zoals zij het zelf noemen;

    Outcast Sanctuary.


    Fallen Angel Sanctuary


    De Sanctuary ligt diep in de bossen van Canada en word van de buitenwereld afgesloten door een poort welke enkel opent voor Gevallenen. Het tonen van de vleugels is nodig om binnen gelaten te worden. Stervelingen die het terrein naderen worden altijd gedwarsboomd of bedenken zich dat ze nog iets anders moeten doen en maken rechtsomkeert. De Sanctuary zelf ziet er aan de buitenkant uit als een enorm klooster. Van binnen wordt deze stijl doorgevoerd, met gewelfde plafonds, veel fijn bewerkte raampjes en glas in lood in de grotere ruimten. Alles is gelijkvloers. Er zijn zo'n twintig tweepersoons slaapvertrekken, eveneens in klooster stijl. Heel basic, met twee bedden, nachtkastjes en bureaus.
    Verder is er een enorme bibliotheek, wordt het Schip gebruikt om te eten en voor bijeenkomsten en bieden de gangen ruimte genoeg om doorheen te vliegen. Er ligt nog een stuk tuin rond het klooster wat binnen de poort en dus Gods bescherming valt.



                            The Devils Demons                       


    De demonen van de duivel zijn er in vele soorten en maten. Het zijn een soort schaduwen welke iedere vorm aan kunnen nemen die ze maar wensen. Hoewel het niet mogelijk is de Gevallenen om het leven te brengen, kunnen zij wel enorm veel pijn en lelijke wonden veroorzaken, aangezien de Gevallenen onsterfelijk zijn, maar niet onkwetsbaar. Ook zijn ze in staat om in het hoofd van de Gevallenen te kruipen om hen daar helemaal van het pad te brengen door middel van het influisteren van hun grootste angsten.



    Gifts


    De Engelen zijn stuk voor stuk begiftigd, maar nu ze Gevallenen zijn komen die Giften hen niet meer zo gemakkelijk en betrouwbaar als het ooit is geweest. Het zijn geen krachten als het opwekken van vuur of het aansturen van het weer, maar subtielere dingen als het peilen van emoties, buitengewone reflexen of het aanvoelen van gevaar. Vaak heeft de Gift iets te maken met wat voor Engel hij of zij was voor de val.



    Vleugels


    De vleugels van de Gevallenen zijn niet per se wit, sterker nog deze komen nauwelijks voor. Ze zijn er in alle soorten, maten en kleuren, vaak passend bij de rol of persoonlijkheid van de Gevallene. Geef bij het invullen een goede beschrijving van je vleugels. Grote, kleur, soort veren, etc. etc.









                            God of Lucifer                 

    God en Lucifer nemen enkel Gevallenen terug die honderd procent achter hen staan. Dus iemand kan nog zo dor en dor slecht zijn, maar wel een geweten hebben, en Lucifer neemt hem of haar niet terug. Je kan nog zulke goede intenties hebben, maar bij het kleinste beetje eigenbelang weigert God je toegang tot de hemel. Wanneer de Gevallene echter weer 'puur' wordt verklaard door een van de twee, dan wordt hij of zij direct terug gehaald. Door God ga je op in Hemels Licht, bij Lucifer ga je op in Vlammen.



    Namen


    Hierbij een site met een mooi overzicht van Engelen namen en de rol die zij bekleden in de Hemel. Je bent ook vrij om zelf iets te bedenken uiteraard, maar misschien helpt dit je.
    Engelen Namen.



    Rollen


    Vrouwen neigend naar Lucifer

    – Trgiabob Trix Falcon – Tashi Rodriguez – Cunning – 1.2
    – Phanuël Emanuelle Hope – Gal Gadot – Zaar – 1.4
    – Teiaiël Bethany Mendes – Kyra Wennersten – Herfst – 1.4
    – Naam – Faceclaim – Username – Page

    Vrouwen neigend naar God

    – Uriel Dawn Zillah – Holland Roden – Limnaden – 1.4
    – Sofiël Xia Laken – Taylor Marie Hill – Sombre – 1.3
    – Naam – Faceclaim – Username – Page
    – Naam – Faceclaim – Username – Page


    Mannen neigend naar Luficer

    – Naam – Faceclaim – Username – Page
    – Anaël Rebel Zakhar – Dave Franco – Cunning – 1.4
    – Ezechiël Ezra Frye – Vito Basso – Bloodstained – 1.4
    – Naam – Faceclaim – Username – Page


    Mannen neigend naar God

    – Gabriël Matthias Evangelel – Will Tudor – Micaela – 1.5
    – Naam – Faceclaim – Username – Page
    – Naam – Faceclaim – Username – Page
    – Naam – Faceclaim – Username – Page



    Invullen

    Naam – Zowel Bijbels als aards
    Leeftijd – hoe oud ziet hij/zij er uit
    Waarom hij/zij naar aarde viel
    Geschiedenis tijd op aarde
    Paradox – Waarom kan hij/zij niet tot God of Lucifer wederkeren
    Gift
    Uiterlijk – Inclusief beschrijving vleugels
    Innerlijk
    Extra's



    We scream, We shout, We are the Fallen Angels.



    – Praattopic – Rollentopic – Speeltopic –


    Regels



    – Quizlet huisregels
    – Max 2 personages per persoon
    – Reservering staat 72 uur
    – Een post heeft minstens 250 woorden
    – Geen perfecte personages
    – 16+ is toegestaan in overleg
    – Alleen ik, Amber, maak nieuwe topics
    – Vermelding post; naam, locatie en gezelschap





    [ bericht aangepast op 22 dec 2018 - 10:52 ]


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    Mag ik een vrouw neigend naar god? Faceclaim Holland Roden

    [ bericht aangepast op 29 juli 2017 - 22:10 ]


    Salty eyelashes and the endless Ocean

    Mag ik een vrouw neigend naar god reserveren?


    - thank you for existing -

    Ik zet jullie er bij ^^


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    Dit is geweldig!! Ik zou heel graag meedoen maar ik ben nu op vakantie dus kan pas dinsdag aan mijn rol beginnen. Kunnen we daarover iets afspreken?

    Dan zou ik een vrouw neigend naar God willen.

    [ bericht aangepast op 28 juli 2017 - 11:11 ]


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Dit is zo leuk ;o
    Ik ga alleen morgen een weekje op vakantie dus kan pas daarna eem rol maken, is dat erg?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Nee hoor, wil rekening houden met jullie vakanties. Voor M0NA een vrouw neigend naar god en voor Ziegler?


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    Cunning schreef:
    Nee hoor, wil rekening houden met jullie vakanties. Voor M0NA een vrouw neigend naar god en voor Ziegler?


    Een man neigend naar Lucifer c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Oooh dit vind ik leuk ^^ ik zou wel een mannelijke rol willen (neigend naar Lucifer).

    Ik heb alleen nog nooit meegedaan aan een RPG op Q en ik weet nauwelijks hoe ik een degelijke rol in elkaar flans hier dus als je mij er dan liever niet bij hebt hoor ik dat ook graag hahaha. Better safe than sorry.


    Go ahead and leave me paralyzed.

    Ik wil een man. Morgen ben ik thuis van vakantie dus kan ik beter kijken en rol invullen.


    Aan niets denken is ook denken.

    Bloodstained schreef:
    Oooh dit vind ik leuk ^^ ik zou wel een mannelijke rol willen (neigend naar Lucifer).

    Ik heb alleen nog nooit meegedaan aan een RPG op Q en ik weet nauwelijks hoe ik een degelijke rol in elkaar flans hier dus als je mij er dan liever niet bij hebt hoor ik dat ook graag hahaha. Better safe than sorry.


    Ergens moet je een keer beginnen toch. Ik heb je er bij gezet! Ik plaats waarschijnlijk later vanavond het begin van mijn rol, dan kan je een beetje afkijken of inspiratie opdoen. Als je hulp nodig hebt kan je het hier altijd vragen.


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    Cunning schreef:
    (...)

    Ergens moet je een keer beginnen toch. Ik heb je er bij gezet! Ik plaats waarschijnlijk later vanavond het begin van mijn rol, dan kan je een beetje afkijken of inspiratie opdoen. Als je hulp nodig hebt kan je het hier altijd vragen.


    Ah top dankje! Ik zat inderdaad wat te puzzelen met welke kant je exact uit wil met de rollen (met name persoonlijkheid en op welke manier de vleugels daarop aansluiten), maar ik heb al wel wat in gedachten. (:


    Go ahead and leave me paralyzed.

    Oeh fijn!! Ik heb al een idee maar ik weet niet zo goed of het genoeg is om in outcast te zitten. Zou ik het kunnen pb'en?


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Pb me maar hoor. Ik plaats vanavond het begin van mijn eigen rol zodat het hopelijk wat meer duidelijkheid biedt. Mijn rol; Trgiabob Trix Falcon was de Engel van de wilde vogels en is naar aarde gevallen omdat haar bloeddorst tijdens de jacht te aanwezig is voor god en haar geweten achteraf niet passend bij Lucifer. Zij heeft als gift buitengewone reflexen en een haarscherpe blik (roofvogel achtig dus). Haar vleugels zijn als die van een valk.
    Zo even heel ruw in mijn pauze op telefoon getypt, maar dan hebben jullie een beeld.


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    Super leuk idee!
    Ik zou graag een vrouw neigend naar Lucifer willen, faceclaim van Gal Gadot. c:

    Micaela schreef:
    Ik wil een man. Morgen ben ik thuis van vakantie dus kan ik beter kijken en rol invullen.


    Man neigend God?


    Marrow deep, soul deep, essence deep