• We gaan snel :o

    @ Linde, Ik weet dat jij liever de topics opent, maar kan je niet een regel maken dat als jij bijvoorbeeld weg bent, Denise de topics mag openen?
    @Denise, volgende keer is het weer mijn beurt om die reactie in je gb te zetten :3



    No picture this time :3


    That is a perfect copy of reality.

    Austin is dood :c
    Op wie kan ik nu spelen? Vriend van Tyler? Vriend van Austin? :3
    Als het gevecht voorbij is eh, komen jullie Joél en Celene dan opzoeken in het ziekenhuis? :3


    That is a perfect copy of reality.

    Je hebt Lauren toch nog? En joel? En Jane? Sorry dat ik zeur, maar het is volgens mij een beetje lastig om vier personages bij te houden, en vooral als het allemaal zo snel gaat.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Buuhh. Vriend van Austin :3


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    xAlways schreef:
    Je hebt Lauren toch nog? En joel? En Jane? Sorry dat ik zeur, maar het is volgens mij een beetje lastig om vier personages bij te houden, en vooral als het allemaal zo snel gaat.


    Volg je het gevecht? Dan zou je weten wat ik bedoelde :3. En ja, ik heb die andere nog, maar Lauren is nergens, Joél is neergeschoten, June is ook ergens en Celene is ook half dood. Ik kan trouwens best wel vier personages spelen, ik heb ook een keer zes gehadc:3


    That is a perfect copy of reality.

    Evolution schreef:
    (...)

    Volg je het gevecht? Dan zou je weten wat ik bedoelde :3. En ja, ik heb die andere nog, maar Lauren is nergens, Joél is neergeschoten, June is ook ergens en Celene is ook half dood. Ik kan trouwens best wel vier personages spelen, ik heb ook een keer zes gehadc:3


    is Joel dood 0.o I missed something. Misschien is het even handig om die half-doden dan even dood te laten gaan? Lauren is denk ik gewoon in het busje met de rest? En June ook, want die praatte nog met Lysan.


    Spoiler alert: you will save yourself

    xAlways schreef:
    (...)

    is Joel dood 0.o I missed something. Misschien is het even handig om die half-doden dan even dood te laten gaan? Lauren is denk ik gewoon in het busje met de rest? En June ook, want die praatte nog met Lysan.

    Nee ik laat Celene en Joél echt niet dood gaan. Ik red het wel met vier personen, echt waar. Ik reageer nu alleen niet met June en Lauren omdat er gewoon niks te reageren valt c:
    En nee, Joél is niet dood, maar neergeschoten, net zoals Tyler :3. Heb je het hele gevecht gevolgd? C:


    That is a perfect copy of reality.

    Daddario schreef:
    Buuhh. Vriend van Austin :3


    Is goed. Wie? Iemand die Jace en Tyler allebei kennen, of iemand die nieuw is ? :3


    That is a perfect copy of reality.

    Oke, Maar Lauren of June kunnen wel naar Jack komen?

    Ik volg die gevechten maar niet want ze duren echt zeven pagina's ofzo... C:


    Spoiler alert: you will save yourself

    xAlways schreef:
    Oke, Maar Lauren of June kunnen wel naar Jack komen?

    Ik volg die gevechten maar niet want ze duren echt zeven pagina's ofzo... C:

    Nee maaannn. Hoogstens vijf :3 Laat maar, dat is ook veel XD.

    Is goed? Hoe kan ik dan met Lauren op Jack reageren?


    That is a perfect copy of reality.

    Evolution schreef:
    (...)

    Is goed. Wie? Iemand die Jace en Tyler allebei kennen, of iemand die nieuw is ? :3


    Iemand die ze beide kennen :'D


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Daddario schreef:
    (...)

    Iemand die ze beide kennen :'D

    Hmm. Bedenk jij maar waarom en de naam. Demi gaat haar huiswerk maken :3


    That is a perfect copy of reality.

    Evolution schreef:
    (...)
    Hmm. Bedenk jij maar waarom en de naam. Demi gaat haar huiswerk maken :3


    Euh. Cameron, hij kent Tyler van het zuipen en Jace van haar donkere verleden..? :3


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Lol ik vind m nu al cool (cool)

    Ik ga een vriendin van Tyler maken.


    Spoiler alert: you will save yourself

    xAlways schreef:
    Lol ik vind m nu al cool (cool)

    Ik ga een vriendin van Tyler maken.


    Wie? :')


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Stiekem wil ik nu dat Jayden en Adam blijven leven :3.


    That is a perfect copy of reality.