• Oorspronkelijk is dit verhaal begonnen op Hyves, maar omdat die er helaas mee gaat stoppen, willen we hier graag verder gaan.
    Iedereen is natuurlijk vrij om mee te doen, maar we zitten dankzij Hyves' faillissement dus wel midden in het verhaal! Hopelijk hebben jullie hier begrip voor.

    De wereld was een zooitje en hoewel Morgan dat probeerde op te lossen, was iedereen eigenlijk alleen maar bezig elkaar uit te moorden en opnieuw de macht te grijpen.

    De tijd wordt weer teruggedraaid en iedereen wordt opnieuw wakker. Dit keer bevinden ze zich echter niet meer op Zweinstein. Ze worden wakker in een doodnormaal gezin, waarvan de ouders denken dat het hun eigen kinderen zijn.

    Het blijkt zelfs dat ze hun toverkracht zijn kwijtgeraakt en als normale tieners naar school moeten.

    Meer uitleg en het inschrijftopic vind je hier
    Speeltopic 1
    Overlegtopic 1

    Personages

    • Abel-Cain Breckenrige - 17 q]Unox22[/q
    • Ablaze Zealous Vivacious - 16 q]Hohenheim[/q
    Adrienne Gates - 16 q]Ensiferum[/q
    Aenea van Zwaarden - q]Ensiferum[/q
    Alaine Dylis Sneep - 14 q]Unox22[/q
    Alassëa - 17 q]Unox22[/q
    Alice Potter - 16 q]Marjannee[/q
    • Angie
    Brian - 17 q]Ensiferum[/q
    Boaz
    Claire Sneep - 16 q]RosanneB[/q
    • Claudia
    Daisy Sneep - 16 q]Unox22[/q
    Daniel Potter - 16 q]Marjannee[/q
    Debby Nickson - 21 q]WenseKronik[/q
    Gaara - 18 q]Ensiferum[/q
    Hanna - 16 q]Margotanne[/q
    • Ignatius Sneep - 17 q]Unox22[/q
    • Jenny François - 17 q]Marjannee[/q
    Jurgen Motres - 17 q]Marjannee[/q
    Li Zhaijian - 16 q]Hohenheim[/q
    Luuk - 24 [Ensiferum]
    Madelon
    • Mae Estella Simons - 17 q]Ensiferum[/q
    Mark Donjano - 21 q]Marjannee[/q
    Megan Sneep - 16 q]RosanneB[/q
    Moon Desrosiers - 20 q]Ensiferum[/q
    Mori Donjano - 16 q]Marjannee[/q
    Nick q]Ensiferum[/q
    Noha Fatch - Gunslinger - 19 q]Hohenheim[/q
    • Patrick
    Quinn' Odius - 16 [Hohenheim
    Rufus
    • Sam Fear - 16 q]WenseKronik[/q
    • Sebastiaan
    Simon
    Thijs
    Tomas Bunardi - 20 q]Ensiferum[/q
    • Van Madden q]Hohenheim[/q
    Wense Der Kronik - 16 q]WenseKronik[/q
    • Zoë Zhaijian - 16 q]Hohenheim[/q



    Familieindeling
    1: [Woods] Alaine Dylis Sneep + Geno Woods + Tomas Bunardi
    2: Nick + Zoë Zhaijian + Li Zhaijian + Daisy Sneep
    3: Gaara + Wense Der Kronik + Ignatius Sneep + Daniel Potter
    4: [Simons] Megan Sneep + Mae Estella Simons + Adrienne Gates
    5: Quinn' Odius + Claire Sneep + Aenea van Zwaarden + Hermes
    6: Moon Desrosiers + Noha Fatch – Gunslinger + Sam Fear
    7: [Donjano] Brian + Mori Donjano + Mark Donjano + Van Madden
    8: [Breckenridge] Jurgen Motres + Jenny François + Hanna + Abel-Cain Breckenrige
    9: Alassëa + Ablaze Vivacious + Alice Potter
    Emmy Sneep, Luuk, Debby Nickson, Epialthes, Ardaneus



    Cellenindeling:
    1. Aenea, Nick, Debby, Ignatius, Ignatius II, Sam.
    2. Megan, Mark, Ablaze, Noha, Quinn.
    3. Daniel, Daisy, Alaine, Epialthes , Gaara, Wense
    4. Claire, Brian, Abel-Cain, Mori, Hanna, Ardaneus.
    5. Alice, Mae, Zoe, Van, Jenny.
    6. Jurgen, Emmy, Adrienne, Allassea, Sykes.
    7. Moon, Luuk, Li, Tomas, Hermes.

    Volgende uitverkorene: Luuk

    [ bericht aangepast op 25 nov 2013 - 19:31 ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Alaine dacht even na.
    'Dat..is goed. Één momentje.'
    Met moeite wist ze de rolstoel om te draaien en pakte ze haar jas en handschoenen, die ze op haar schoot legde. Ze draaide zich weer om en reed zichzelf naar buiten.
    'Dag Tomas,' zei ze.
    'Tot zo.'

    'Zeg, we gaan magie zoeken,' liet Nick haar vrolijk weten toen ze de deur voor Tomas' gezicht hadden neergeslagen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Alaine keek verbaasd.
    'Magie zoeken?'

    'Ja schat! Magie! Dan kunnen we terug naar huis!'


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Ik doe het, omdat ik er zelf voor kies, niet omdat jij het mij opdraagt,' snoof Noha.

    ~ ~

    Li wist niet hoe hij zijn gevoelens zou moeten omschrijven. Hij moest toegeven dat hij de afgelopen tijd niet veel aan Luuk had gedacht. Hij had niet gedacht dat hij nog in leven zou zijn, laat staan dat hij hier zou kunnen komen. Was hij een tovenaar geweest? Li had daar eigenlijk niets van gemerkt, maar het was toen ook niet meer belangrijk of iemand kon toveren of niet. Er waren inmiddels andere manieren om magie te bedrijven en jezelf te beschermen.
    Er vloeiden ineens zo veel gedachten door zijn hoofd dat hij er zeker van was dat dat zijn hoofdpijn veroorzaakte. Hij grimaste een beetje terwijl hij Luuk beter in zich opnam. Het was lang geleden dat Li hem had gezien. Hij was nog meer een kind geweest toen hij en Moon stierven en hij besloten had om het erbij te laten. Li herkende niets van dat jongetje terug in de man die nu naast hem stond.
    Er gleed weer een traan langs zijn gezicht en drupte eenzaam op zijn verband. Li had nooit de moeite genomen om hem te vinden, terwijl hij de enige was die dat kon doen. In plaats daarvan had hij alleen aan Moon gedacht en was hij bij haar gebleven, wetend dat zo'n klein kind als Luuk, helemaal alleen op een zwevend rotsblok, het nooit zou kunnen overleven. Toch was het hem gelukt.
    Zijn hoofd deed pijn en hij baalde van het feit dat hij alle vragen die op zijn lippen brandden niet kon stellen. Daarom koos hij ervoor om 'het spijt me' te zeggen en sloot even zijn ogen.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Alaine zuchtte opgelucht. Naar huis.
    'Waar gaan we het dan vinden?'

    'Ik draag helemaal niks op,' reageerde Moon verbaasd. 'Ik stelde het alleen voor, gezien het misschien niet zo handig is als Megan en ik langsgaan en hij verder niemand kent.'

    -

    Luuk nam Li helemaal niets kwalijk. 'Moon - waar is ze? Is ze oké?'
    Hij kon het niet helpen dat hij een beetje gejaagd klonk.


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Weet ik niet.' Li wist zeker dat hij naar haar had gevraagd, maar hij had het antwoord nooit meer gehoord. 'Het ongeluk.. Misschien is ze hier ook. Of thuis.'

    ~ ~

    'Het lijkt me helemaal geen probleem als Megan en ik langsgaan,' vond Noha.

    [ bericht aangepast op 17 nov 2013 - 20:52 ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    ‘Dan blijkt het maar hoe goed je je hebt verdiept in hem, de afgelopen dagen. Zijn emoties lopen nogal op als hij ons ziet en ik geloof niet dat hij dat erbij kan hebben nu iemand van wie hij zoveel hield is gestorven.’ Moon kon het niet helpen dat ze een beetje verbitterd klonk, maar ze vond Noha een beetje onredelijk. Ze was vijandig gedrag van leeftijdsgenootjes wel gewend, maar ze wilde niet dat Li onder hun twist zou lijden. Hij had al genoeg aan haar hoofd.

    -

    Luuk merkte wel dat zijn bezoek Li erg vermoeide, waardoor hij zich voornam straks afscheid te nemen. Toch zat één ding hem niet lekker.
    ‘Heeft ze je dan nog niet bezocht?’


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ignatius dacht na. Eigenlijk was het niet de bedoeling dat hij mensen tegenkwam die hij kende. Behalve misschien Aenea, of Nick. Die zou hij ook kunnen vermoorden, nu hij zichzelf niet meer hoefde te vermoorden. Dan zou hij in de toekomst alleen nog maar met Peaches af hoeven te rekenen.

    Li wist niet precies hoe lang het geleden was dat het ongeluk had plaatsgevonden. Hij had hier in ieder geval een hele nacht doorgebracht. 'Nee. Ze - ik weet niet of ze me wil zien.'


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    ‘Hoe bedoel je?’ vroeg Luuk verward. ‘Zijn jullie niet meer samen?’
    Hij was een beetje bang voor het antwoord. Li en Moon waren altijd zijn… voorbeeld geweest. Hij had ook zo’n relatie gewild, maar uit Li’s woorden kon hij opmaken dat de situatie veranderd was.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Sykes en Ardaneus wat over een plein, dat omringd was door winkelstraten. Hij was al eens eerder in Londen geweest, wat hem op een idee bracht.
    ‘Misschien kan een trein ons verder helpen. Dan hoeven we de conducteur alleen maar te ontlopen.’


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Briljant plan,' vond Ardaneus, en hij meende het.
    'Dat kan zo moeilijk toch niet zijn? Er is alleen één punt. Ik heb hier nog nergens rails of een trein gezien.'

    'Nee,' zei Li, die dat tegenover Luuk nauwelijks durfde toe te geven. 'Ik - ik was onduidelijk over wat ik wilde... Ik heb haar pijn gedaan.' Hij keek Luuk niet aan en merkte dat zijn hand, die in een gaasje was gestoken om het infuus op zijn plek te houden, om de rand van zijn bed had geklemd. De aderen op zijn arm staken af tegen zijn bleke huid.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes