• Zoals de titel al zegt, zijn mijn twee beste vrienden, D en S, mijn verjaardag compleet vergeten. Niets. Geen sms'je, facebookbericht, niets. Ik besefte het pas iets na twaalf, toen mijn verjaardag dus net voorbij was. En nu voel ik me ongelooflijk kut en moet ik mezelf tegenhouden om niet alle chocolade die ik heb gekregen op te vreten uit verdriet en kwaadheid.
    Ik heb zelfs net een sms gestuurd naar S, om te vragen hoe het met hem gaat, niets kreeg ik terug.
    Ik weet absoluut niet wat ik moet doen nu, en ik voel me ongelooflijk in de steek gelaten en alleen nu.
    Misschien komt het omdat ik nu op de universiteit zitten en zij beiden nog op de middelbare school, maar toch...


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Awh, wat sneu voor je.
    Ik vind het stom dat ze het zijn vergeten. Zoiets hoor je te weten...
    Ach ja, nog gefeliciteerd!


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Nog gefeliciteerd! En wat vervelend voor je zeg :/ Ik denk ook niet dat al mijn vrienden mijn verjaardag uit hun hoofd weten, maar op Facebook krijg je wel van die handige geheugensteuntjes en zo.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Bah, wat vervelend. Of ze nou bij je op school zitten of niet, het is meer dan logisch dat ze je verjaardag onthouden.

    Alsnog Gefeliciteerd!


    Tijd voor koffie.

    Awh das kutjes. Al moet ik toegeven dat ik zelf moeite heb met verjaardagen onthouden, maar dat betekend niet dat ik minder om hun geeft. Misschien is het hetzelfde met hun?


    -

    N'aw. Alsnog gefeliciteerd!
    Ik wil wel ruilen. Ik wil mijn verjaardag niet vieren en ik ga doen alsof ik niet jarig ben en ik hoop dat niemand het merkt (ik ben de 27e jarig).

    GreaterGood schreef:
    Bah, wat vervelend. Of ze nou bij je op school zitten of niet, het is meer dan logisch dat ze je verjaardag onthouden.

    Alsnog Gefeliciteerd!


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Aw! Ik ken dat gevoel! Ik was 8 november jarig. Toen ik mijn beste vriendin, die ik al ongeveer 5 jaar ken, 10 november een appje stuurde met dat ik nu rijk was. Vroeg ze me of ik was betaald door werk, schulden van familie terug had gekregen.. Ze was het ook helemaal vergeten.
    En toen voelde ik me ook kut. En dat heb ik haar laten merken. Ik heb het haar verteld, dat ik het klote vind dat ze na 5 jaar mijn verjaardag vergeet.. Niks van zich laat horen enz. En toen zei onze vriendin (ken ik ook ong. 5 jaar), dat dat kwam omdat ik geen Facebook heb. Maar ik vind dat als je al zo lang "beste vriendinnen" bent, je het ook zonder Facebook weten kan.. - Maar dan zie ik ze beide ook al een lange tijd niet meer als beste vriendin.

    Dus, mijn tip aan jou: vertel het. Vertel hoe je het vind en zo. Dat kunnen ze natuurlijk niet ruiken. En het lucht jou weer op. Misschien vinden ze het wel bullshit, maar dan zie je direct hoe belangrijk zij het vinden. Als je het niet vertelt blijf je je rot voelen..
    Ik dacht dat ik de enige was met zulke vrienden..


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Ach pfft, je krijgt toch altijd een facebookmelding wanneer iemand jarig is? Hoe kan je het dan nog vergeten? En meestal meldt die persoon zelf ook wel een aantal keer van 'yes, bijna jarig' oid. Wel echt raar hoor, maar ik zou er, als ik jou was, gewoon eventjes naar vragen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Wunjo schreef:
    Awh, wat sneu voor je.
    Ik vind het stom dat ze het zijn vergeten. Zoiets hoor je te weten...
    Ach ja, nog gefeliciteerd!


    Some people are art and do art at the same time

    Wunjo schreef:
    Awh, wat sneu voor je.
    Ik vind het stom dat ze het zijn vergeten. Zoiets hoor je te weten...
    Ach ja, nog gefeliciteerd!


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Oaaawh, wat sneu! Alsnog gefeliciteerd! Hopelijk heb je toch een leuke dag gehad, ondanks dat zij zo vergeetachtig zijn geweest.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Oaaawh, wat sneu! Alsnog gefeliciteerd! Hopelijk heb je toch een leuke dag gehad, ondanks dat zij zo vergeetachtig zijn geweest.


    Pretty is just a pretty word.

    Dat is vervelend. Ik kan me zelf ook niet voorstellen dat je de verjaardag van je beste vriend vergeet, maar ik ben nou eenmaal goed met datums. Niet iedereen is dat. Ik kan me in ieder geval niet voorstellen dat ze het expres gedaan hebben, dan is er wel een steekje bij ze los! Kop op!
    Ik hoop dat je een fijne verjaardag hebt gehad :) gefeliciteerd nog


    Life is hard and then we die

    Heb ik ook een keer meegemaakt, en ik heb het zo met mezelf afgesproken dat ik hun ook niet feliciteer. c:

    Alsnog gefeliciteerd!


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Habby birthday to you

    Echt vervelend voor je


    Even is the darkest of night there is hope. As the moon lights our path, so does hope lights our way.