• Zoals de titel al zegt, zijn mijn twee beste vrienden, D en S, mijn verjaardag compleet vergeten. Niets. Geen sms'je, facebookbericht, niets. Ik besefte het pas iets na twaalf, toen mijn verjaardag dus net voorbij was. En nu voel ik me ongelooflijk kut en moet ik mezelf tegenhouden om niet alle chocolade die ik heb gekregen op te vreten uit verdriet en kwaadheid.
    Ik heb zelfs net een sms gestuurd naar S, om te vragen hoe het met hem gaat, niets kreeg ik terug.
    Ik weet absoluut niet wat ik moet doen nu, en ik voel me ongelooflijk in de steek gelaten en alleen nu.
    Misschien komt het omdat ik nu op de universiteit zitten en zij beiden nog op de middelbare school, maar toch...


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Vertellen hoe jij je voelt! En hun verjaardag dan ook maar vergeten zou ik zeggen...
    Nog gefeliciteerd!


    No voy a renunciar a.

    N'ahw, dat is wel echt sneu!
    Vrienden horen zo iets te weten, vind ik.

    Alsnog gefeliciteerd!!


    Inspiration can hit you any time

    Dat is niet aardig van ze. Alsnog gefeliciteerd. Misschien kun je ze vragen waarom ze niks hebben gestuurd? Misschien zijn ze wel stiekem een verrassingsfeestje aan het organiseren en kon het verrassingsfeestje niet op je verjaardag?


    Physics is awesome

    Musai schreef:
    Dat is niet aardig van ze. Alsnog gefeliciteerd. Misschien kun je ze vragen waarom ze niks hebben gestuurd? Misschien zijn ze wel stiekem een verrassingsfeestje aan het organiseren en kon het verrassingsfeestje niet op je verjaardag?


    Queer zijn is gewoon alles

    Wat vervelend, ik snap dat je ervan baalt. Hopelijk heb je alsnog een beetje een leuke verjaardag gehad (:


    26 - 02 - '16

    Musai schreef:
    Dat is niet aardig van ze. Alsnog gefeliciteerd. Misschien kun je ze vragen waarom ze niks hebben gestuurd? Misschien zijn ze wel stiekem een verrassingsfeestje aan het organiseren en kon het verrassingsfeestje niet op je verjaardag?


    Dit. Maar dan vind ik dat ze alsnog wel iets van 'gefeliciteerd' hadden kunnen sturen, want ook dan had je niks geweten. Dus gewoon aanspreken die hap.

    Maar in ieder geval alsnog gefeliciteerd!


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Troll schreef:
    Wat vervelend, ik snap dat je ervan baalt. Hopelijk heb je alsnog een beetje een leuke verjaardag gehad (:


    Do what people say you can't.

    Wat vervelend voor je :( Maar ik kan me niet voorstellen, als het echt je beste vrienden zijn, dat ze het expres gedaan hebben hoor. Praat er morgen eens met ze over en vertel hoe je je erbij voelt, want dit is natuurlijk knap lullig.
    Ik hoop dat je toch nog een leuke dag hebt gehad en van mij ook: Nog gefeliciteerd! (flower)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Dat is echt zeer rot. Ik hoop dat je ondanks dit toch nog een leuke dag hebt gehad.


    Bad decisions make good stories.