• Ik heb een lijstje beroemde mensen die ik zo graag wil ontmoeten maar hij blijft nog altijd op nummer #1 :')

    Deze sukkel wil ik wel ontmoeten ja

    Heel McFly, want ze zijn geweldig, en na 7 jaar fan zijn wil ik ze gewoon een keer ontmoeten lol


    As travars

    Penryn schreef:
    Heel McFly, want ze zijn geweldig, en na 7 jaar fan zijn wil ik ze gewoon een keer ontmoeten lol


    Omg yes please :9~ Ze zijn wel vind ik wat veranderd voor mijn gevoel :$


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Lea Michele!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Cambiare schreef:
    (...)

    Omg yes please :9~ Ze zijn wel vind ik wat veranderd voor mijn gevoel :$


    Ja wel een beetje qua muziek, maar vind ze als personen nog steeds geweldig hahah en ben wel benieuwd naar het nieuwe album :9~


    As travars

    Dave Grohl lijkt me wel lachuh. :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Marc Klein Essink. Like omfg omfg omfg. Als ik hem ooit zie ga ik flippen. Sowieso heb ik veel meer NL'ers die ik heel graag wil ontmoeten, maar hij staat toch wel op 1, samen met Monique van de Ven. ^^
    Oh, en One Direction en David Tennant. (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Amanda Palmer en Neil Gaiman. Amanda Palmer is één van mijn favoriete artiesten, Neil Gaiman is mijn favoriete schrijver. En ideaal: ze zijn met elkaar getrouwd...


    Searching heavens for another earth

    Tom Felton, J.K. Rowling, Ben Kowalewicz, Hayley Williams, Jared Leto, Ruud Feltkamp en Daniel Radcliffe.
    Omdat ze ma allemaal inspireren op een of andere manier ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Heel B.A.P, heel BigBang, heel Thirty Seconds To Mars, heel The Wanted, heel The Vampire Diaries and The Originals cast. You know (AA)

    Maar degene die ik echt heel graag zou willen ontmoeten als ik moest kiezen, word het Yongguk van B.A.P


    Yongguk & Daehyun <33

    P!nk


    26 - 02 - '16

    De cast van One Tree Hill.
    Brian O'Brien
    One Direction
    The Script
    Simple Plan
    ALL TIME LOW!


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Rayder schreef:
    Johnny Depp, Kit Harington, Emma Watson, George R.R. Martin, J.K. Rowling, Stephen King, Peter Jackson, Ian McKellen, Red Hot Chili Peppers, Queen, Keith Richards.

    + Nina Dobrev, Joseph Morgan, Arctic Monkeys, Mumford & Sons, The Lumineers, Colin Morgan, Jesse Eisenberg, Hans Zimmer.
    That's about it, I think.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Lacey Sturm.


    Al denk ik dat die kans er niet zal inzitten. Ik denk niet dat ze ooit nog buiten Amerika zal touren nu ze twee kinderen heeft.

    [ bericht aangepast op 17 nov 2013 - 10:25 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Cristiano Ronaldo, Jared Leto, Robin Thicke, You me at Six en Drake :3


    El Diablo.

    waarom noem je je idool een sukkel? Sorry, het heeft hier niks mee te maken, maar ik snap het gewoon even niet. Of het ligt aan mij.


    Some people are art and do art at the same time