• Ik heb een lijstje beroemde mensen die ik zo graag wil ontmoeten maar hij blijft nog altijd op nummer #1 :')

    Deze sukkel wil ik wel ontmoeten ja

    Hailie schreef:
    En mijn andere held,

    [/center]

    Die kan ik helemaal snappen, (H)_(H)


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Judi Dench, Helen Mirren, Lady Gaga & Madonna.


    Everything has its beauty, but not everyone sees it.

    Sowieso Colton Haynes en Ed Sheeran <3_____<3


    02'11'2013 Imagine Dragons || 03'11'2014 Ed Sheeran

    Wauw, zo much. Justin Bieber, heel Within Temptation, Johnny Depp, Isabelle Fuhrman, Kristen Stewart, Selena Gomez, Eminem, Alexander Ludwig, Jena Malone


    .

    Mark Gatiss, Quentin Tarantino, Lee Pace en Charlie Day (:


    Caution first, always.

    Alexander Skarsgård, Ian Somerhalder en Johnny Depp


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Demi Lovato, One Direction, Little Mix, Union J, Olly Murs, Lily Collins, The Vamps, Concept, The Script ...

    John Lennon, Freddie Mercury en William Shakespeare - alleen een beetje jammer dat die inmiddels al een tijdje dood zijn. Van de mensen die nog leven zou ik heel graag eens met John Green, John Grisham (zou het aan de naam liggen?) en Bruce Springsteen willen praten.
    Oh, en ik zou het ook niet erg vinden om One Direction eens te ontmoeten, hehe.


    "Remember, Red, hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies."

    Sam Claflin. Omdat(krul)


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    John Mayer, Ian Somerhalder, Max Irons, Drew van Acker, Wilson Bethel, Colton Haynes, Daniel Sharman, Dylan O'Brien, Ariana Grande, alle Kardashians/Jenners, Rihanna en Beyoncé.
    Dat was het wel zo ongeveer.


    Me so good.

    MeIlark schreef:
    Sam Claflin. Omdat(krul)

    Jaa hem wil ik óok ontmoeten :9~


    Me so good.

    One Direction en de hele Glee-cast.


    The universal language of art.

    De Almachtige John Green – hij laat me huilen bij al zijn boeken. Demi Lovato, Calum Hood, Ashton Irwin, Luke Hemmings, Michael Clifford (alle vier van 5SOS), Imagine Dragons, the Script & One Direction.

    John en Hank Green Matthew Lewis en Colin Morgan.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Justin Drew Bieber.