• Ik heb een lijstje beroemde mensen die ik zo graag wil ontmoeten maar hij blijft nog altijd op nummer #1 :')

    Deze sukkel wil ik wel ontmoeten ja

    Louis Tomlinson, Niall Horan, (de rest van one direction ook, maar die twee toch het liefste) EN LEONARDO DiCAPRIO NATUURLIJK


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Scorpia schreef:
    waarom noem je je idool een sukkel? Sorry, het heeft hier niks mee te maken, maar ik snap het gewoon even niet. Of het ligt aan mij.


    Waarom zou het niet kunnen dan? x'D Ik vond het wel grappig om hem een sukkel te noemen vanwege mijn kennis als een Belieber weet ik dat hij soms een sukkel kan zijn (op een positieve manier, maar soms ook wel negatief) xD. Maar goed ik bedoelde het zeker niet beledigend tegenover Justin ofzo het was meer als "Hahah Justin is een schattige sukkel" :') ja i know beetje weird maar dat ben ik zelf ook.


    Ach arme schat.. Ik wil hem zo graag ontmoeten! Ik heb hem eigenlijk nog nooit zo angstig gezien..




    :9~

    [ bericht aangepast op 17 nov 2013 - 20:04 ]

    David Hewlett, hij speelde namelijk McKay in Stargate en als ik al op iemand zou fangirlen is het McKay wel.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    SuckJerry schreef:
    (...)

    Waarom zou het niet kunnen dan? x'D Ik vond het wel grappig om hem een sukkel te noemen vanwege mijn kennis als een Belieber weet ik dat hij soms een sukkel kan zijn (op een positieve manier, maar soms ook wel negatief) xD. Maar goed ik bedoelde het zeker niet beledigend tegenover Justin ofzo het was meer als "Hahah Justin is een schattige sukkel" :') ja i know beetje weird maar dat ben ik zelf ook.


    Ach arme schat.. Ik wil hem zo graag ontmoeten! Ik heb hem eigenlijk nog nooit zo angstig gezien..




    :9~



    Je eh.. weet dat dat een sketch was en het dus ook gewoon nep is :')?


    To infinity and beyond •

    Naast Justin Bieber zijn er genoeg andere beroemdheden die ik graag zou willen zien.

    De artiesten:
    Ariana Grande
    Selena Gomez
    One Direction (Maar vooral Harry Styles en Zayn Malik)
    Little Mix
    Miley Cyrus
    Big Time Rush
    Lady Gaga
    Austin Mahone
    Nicki Minaj
    Demi Lovato
    Taylor Swift (al spreekt haar karakter me niet echt aan, toch ik bewonder haar)
    Katy Perry

    Acteurs:
    The Hunger Games (H)__(H) en vooral Jennifer Lawrence omdat Katniss gewoon geweldig is!! maar Josh Hutcherson Elizabeth Banks Liam Hemsworth en Woody Harrelson wil ik ook ontmoeten!
    Harry Potter en vooral Emma, Daniel en Rupert
    Twilight vooral Kristen, Robert en Taylor (ben verslaafd aan Twilight maar nu ben ik verslaafd aan The Hunger Games <3)

    [ bericht aangepast op 17 nov 2013 - 20:28 ]

    thfkdlf schreef:
    (...)

    Je eh.. weet dat dat een sketch was en het dus ook gewoon nep is :')?


    Hahah dat wist ik niet :'$

    SuckJerry schreef:
    (...)

    Hahah dat wist ik niet :'$


    ars moriendi

    Robbery schreef:
    (...)



    [ bericht aangepast op 17 nov 2013 - 20:44 ]




    Ik heb Benedict al een keer in het echt gezien hij mij ook dat was een grappig moment, maar nooit echt ontmoet, ik zou hun allemaal heel graag een dikke knuffel willen geven en gewoon lekker lang praten over van alles en nog wat, lijkt me geweldig.
    :9~:9~

    [ bericht aangepast op 17 nov 2013 - 20:39 ]


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Wie oh wie heeft er een quote/spoiler verneukt?

    [ bericht aangepast op 17 nov 2013 - 20:42 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    ..

    Ach, zoveel mensen. Heel One Direction, de cast van Twilight, de cast van Harry Potter, de cast van the Hunger Games, de cast van Pirates of the Caribbean, Avicii, Bruno Mars en nog veel meer.

    [ bericht aangepast op 17 nov 2013 - 20:44 ]


    :)

    Givens schreef:
    Ach, zoveel mensen. Heel One Direction, de cast van Twilight, de cast van Harry Potter, de cast van the Hunger Games, de cast van Pirates of the Caribbean, Avicii, Bruno Mars en nog veel meer.


    Ik ben verslaafd aan The Hunger Games <3 Wie is je favoriet? de mijne Katniss maar Peeta ook <33

    Oh and this man;


    and this one;

    [ bericht aangepast op 17 nov 2013 - 20:58 ]


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!


    To the stars who listen — and the dreams that are answered