• Ik heb een lijstje beroemde mensen die ik zo graag wil ontmoeten maar hij blijft nog altijd op nummer #1 :')

    Deze sukkel wil ik wel ontmoeten ja

    levende personen:
    Khaled Hoesseini, Mads Mikkelsen, Martin Freeman, Benedict Cumberbatch. En Jennifer Garner en Natalie Portman!!
    Ramsey Nasr wil ik best een tweede keer ontmoeten :9~

    En eigenlijk zou ik graag eens met Hitler praten. Omdat die echt geloofde dat wat hij deed goed was, lijkt het me intrigerend om met die man een gesprek te hebben eigenlijk.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Benedict Cumberbatch, Alan Rickman, Martin Freeman, Morgan Freeman, Tyler Hoechlin, Dylan O'Brien. Zo veel mensen (: Maar Alan Rickman en Benedict Cumberbatch staan toch wel op een gedeelde eerste plaats.
    Oh, en JK Rowling en Helena Bonham Carter ^^

    [ bericht aangepast op 18 nov 2013 - 16:52 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    J.K. Rowling!

    Elizabeth Grant aka Lana Del Rey, Robyn Fenty aka Rihanna, Emma Watson en... Tom Felton<3


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Hamlet schreef:
    Oh and this man;


    and this one;



    Why are you do that with me? He's so hot :$

    ik heb een heel lijstje :
    -justin bieber
    -taylor lautner
    -beyonce
    -shakira
    -afrojack
    -avicii

    :P:P

    Sky Ferreira.


    Alleen maar tranen van geluk

    Hamlet schreef:




    Ja, die drie ook!


    Your make-up is terrible

    Doe mij deze dame maar...

    Grizzly schreef:
    levende personen:
    Khaled Hoesseini, Mads Mikkelsen, Martin Freeman, Benedict Cumberbatch. En Jennifer Garner en Natalie Portman!!
    Ramsey Nasr wil ik best een tweede keer ontmoeten :9~

    En eigenlijk zou ik graag eens met Hitler praten. Omdat die echt geloofde dat wat hij deed goed was, lijkt het me intrigerend om met die man een gesprek te hebben eigenlijk.

    Dit heb ik ook heel erg! Het lijkt me zo verschrikkelijk interessant om te weten hoe die dictators denken. Daarbij werden veel dictators ook dik gesteund door het volk, dus ik kan niet geloven dat álles wat de leiders deden slecht was.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Mogen het ook personen zijn? Namelijk Niall Horan, Harry Styles en Demi Lovato.

    Hier heb ik nog nooit over nagedacht. Het ding is dat ik zo awkward ben en dat de helft van de mensen die ik echt cool vindt mij heel erg uncool zouden vinden en dan heb ik iets van beter dat ik die nooit ontmoet want ik wil niet dat die mensen mij uncool vinden ;d
    Hiermee bedoel ik bijvoorbeeld Tom Hardy of Johnny Depp of Brandon Flowers.

    Dus ik denk dat ik enkel van die echte teenage-stars zou willen ontmoeten. Vanessa Hudgens of Demi Lovato. En ook nog wel boysbands die zijn zoveel screaming fangirls gewoon dat ze mij misschien wel oké vinden lol ;d

    Nuja waarschijnlijk zou ik echt flashen voor elke grote bekendheid die ik mogelijks echt zou kunnen ontmoeten of spotten zelf al ben ik er op zichzelf niet zo'n fan van ben. Gewoon het idee dat iemand die zo huge is gewoon rondloopt in jouw buurt en voor een ogenblik zich bewust is van je bestaan ;d


    effort never betrays you



    [ bericht aangepast op 22 dec 2013 - 23:02 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Marshall schreef:




    Indeed.


    26 - 02 - '16

    Child schreef:
    (...)

    Indeed.

    She is so fucking love to me. Ik heb serieus geen enkel nummer die ik niks vind van haar.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Deze schat



    En mijn andere held,


    My life would be so much better if you just dropped dead. - Marshall Mathers