• Jup, ik maak zelf ook graag covers voor anderen, maar nou heb ik er zelf een nodig. :3
    Ik heb niet zoveel informatie voor jullie, waardoor je zelf wat creatief zal moeten zijn.

    Is er een beloning en deadline?

    Ik zou echt zo snel mogelijk een cover willen hebben. De maker van de mooiste cover krijgt 5 credits van mij, die ik gewonnen heb met QuizletRadio.

    Wat zijn mijn eisen?

    - De titel van de story is "Murder in the Pub [Het Kletscafé]". Die titel wil ik ook graag in mijn cover hebben, behalve "[Het Kletscafé]" dan. Gelieve er geen username of whatever bij te zetten, alleen de titel.
    - Ik zou graag een ietwat lugubere en mysterieuze sfeer willen, maar het moet ook niet op een horrorverhaal lijken.
    - Ik heb geen plaatjes voor jullie, sorry. Het liefst zou ik willen dat jullie er een foto van een café in verwerken (zonder naam erop, graag) en iets bloederigs, iets dat met een moord te maken heeft, iets met een detective in, ... jullie kiezen zelf maar wat jullie het passendst vinden.
    - Als lettertype heb ik een voorkeur voor Courier New of iets soortgelijks. Voor PicMonkey kan je bijvoorbeeld even goed Special Elite of zo kiezen.
    - Ik heb een (onofficiële) korte inleiding voor de story gemaakt, om jullie een idee te geven van wat ik graag zou willen.

    Deze story is een Quizlet-AU en is gebaseerd op de Kletscafé-topics.

    30 oktober 2013, 23.00 uur. Een duistere gedaante opent de deuren van het Kletscafé. Lotta, die gewaarschuwd wordt dankzij het gerinkel van de bel die aan de deur vast is gemaakt, schrikt op en laat het bord dat ze af aan het drogen is vallen.
    "Wie is daar?" mompelt ze onzeker. Haar gemompel verandert echter al gauw door een gil wanneer ze ziet dat de gedaante een mes bij zich heeft.

    De volgende dag komen haar collega's het café binnen, klaar voor een nieuwe werkdag.
    "Lotta," roept Gail, "Waar ben je? Lot-"
    Het wordt echter al snel duidelijk waar Lotta is. Sofie maakt een sprongetje van schrik als ze een lijk op de grond ziet, vol bloed. Ze staan voor een raadsel: wat is er gebeurd? Is er een moord gepleegd? Wie heeft het gedaan?
    Detective Evelien wordt ingeschakeld om het raadsel op te lossen, en wel zo snel mogelijk. In de tussentijd krijgen de werknemers flinke ruzie met elkaar, aangezien ze elkaar beschuldigen. Heeft Tom de barman het misschien gedaan? Of heeft Yolanda, een serieverslaafde klant, misschien een misdadiger uit een of andere serie nagedaan?
    Lotta - Facts
    Gail - Gylvie
    Sofie - Amaretto
    Evelien - Valli
    'Tom' - Dooddoenervo
    Yolanda - Gibbs

    De users weten dat er een story over hen wordt geschreven.


    Dat was het. Ik hoop dat jullie mij zo snel mogelijk aan een cover kunnen helpen! (:

    [ bericht aangepast op 18 nov 2013 - 20:27 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Romia schreef:
    Ik heb ff een vraagje, met welk programma maken jullie die covers? Ik ben gewoon benieuwd ;$

    Ikzelf gebruik altijd PicMonkey. :3


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Romia schreef:
    Ik heb ff een vraagje, met welk programma maken jullie die covers? Ik ben gewoon benieuwd ;$


    Picmonkey en Fotoflexer


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Okee dankjewel!

    Photoshop CS6 c:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''