• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Denk je nu echt dat ik aan drie werkuurtjes genoeg heb? >,<


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Jemig zeg, en dat is waarom ik nooit op kamers wou -.-


    You can't have a rainbow, without a little rain.

    Het is officieel: ik word buitengesloten op school. Hard dat dat aankomt ...


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik haat school, en mijn gsm die ik straks wel is op de grond ga gooien.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik mis je


    26 - 02 - '16

    Mweh, ik voel me daar niet zo lekker bij...


    Stenenlikker

    Aaaaah, ik word hier gek van. Waarom staan er twee verschillende versies? Hoe moet ik nu weten welk van de twee ik moet gebruiken in dat verslag? Waarom moest ik dat ook weer maken? D:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik weet dat je lange dagen maakt, maar kom alsjeblieft online. Je bent de enigste echte real vriend die ik heb en ik wil met je praten en ik mis je. :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    ik wil reageren maar ik ben bang dat ik weer te snel ga...


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik voel me buitengesloten door jullie. Ik mag jullie wel alles vertellen, maar vervolgens delen jullie niet alles met mij.


    26 - 02 - '16

    Ach ja, getting real sick of this bullshit...


    Take me to wonderland

    Waar zijn vrienden als je ze nodig hebt?


    26 - 02 - '16

    Ugh, stress, stress, stress. Rotdeadline. Waarom moet mijn eerste keuze nou weer precies een deadline eerder hebben dan de rest? -.-
    En waag het eens mijn study plan af te keuren, want dan verlies ik nog meer tijd. (cat)


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Wat voor een verschrikkelijk slechte cijfers heb ik? o.O 1/3 is een onvoldoende o.O

    Ugh. Ik kan er nog steeds niet tegen en zal er waarschijnlijk nooit tegen kunnen, maar goed, wie houdt er nou rekening met mij?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.