• Een wereld, niet ver van het mensenland, maar ook niet dichtbij. Een wereld waarin veel verschillende wezens leven. Fae: Elven, gnomen, gobalds, reuzen, pixies, trollen, meerminnen, dwergen en pratende dieren. Twee rijken zijn in oorlog, het Zomerrijk en het Winterrijk.
    Een grote reden hiervan is dat de dochter van het Winterrijk en de zoon van het Zomerrijk een relatie hebben.
    In het mensenland zijn 12 jongeren die anders zijn. Zij zijn niet direct menselijk, zij kunnen namelijk de andere dementie zien en beschikken ook over een gave, afhankelijk van hun sterrenbeeld. De Fae noemen hen Sterrenkinderen. Sluiten zij zich bij het Zomerrijk aan? Of bij het Winterrijk? En zullen zij de oorlog kunnen stoppen, die niet alleen de wereld van de Fae vernietigd, maar ook de mensenwereld?




    Informatie:
    Het is verstandig hier af en toe eens te kijken, er kan namelijk informatie toegevoegd worden dat belangrijk is voor het RPG!

    - De wereld van de Fae is opgedeeld in twee rijken, Nimmernimmer (het Zomerrijk) en Tir Na Nog (het winterrijk). De twee rijken worden van elkaar gescheiden door het Wyldwoud, waar de meesten andere Fae leven.
    - Het Zomerhof vindt plaats in een kasteel midden in een bloeiend park, het Winterhof in een kasteel van steen en ijs. De kledingstijl van de Winter is victoriaans, het hof van de Zomer prefereert 'menselijke' kleding.
    - De tijd in het land van Fae lijkt stil te staan, maar dat is echter niet waar. De tijd gaat er gewoon heel erg traag. Dagen duren niet langer of korter dan die in de mensenwereld, jaren duren enkel langer.
    - Fae kunnen niet tegen ijzer, ze worden en zwak van en kunnen er dood aan gaan. Het is dan ook streng verboden in beiden rijken.
    - De koninklijke families zijn Elven. Hoewel Elven van natuur elk erg mooi zijn, zijn de koninklijke Elven nóg mooier. Uiteraard hebben de koning van de Winter en de koningin van de Zomer een hekel aan elkaar.
    - Fae gebruiken geen achternamen! Velen van hen hebben ze wel, maar omdat de bekentenis van de volledige naam van een Fae gevaarlijk kan zijn, gebruiken ze die eigenlijk niet.
    - De poorten naar de Faewereld bevinden zich op plaatsen waar veel hoop en emoties zijn. Ze zijn onder andere te vinden in de kledingkast van kinderkamers, onder het bed van kleine kinderen of in discotheken. Enkel Elven en Sterrenkinderen kunnen de poort oversteken. Andere wezens die naar de gewone wereld of terug willen (om bijvoorbeeld kinderen te stelen) hebben toestemming nodig van de heerser van hun rijk.
    - Fae zijn erg gesteld op regels, etiquette en beloftes. Je kunt een Fae niet zomaar bedanken zonder bij hen in de schuld te staan.
    - De Winterprinses is gevangen genomen in het Zomerrijk en de Zomerprins is gevangen genomen in het Winterrijk. Door middel van brieven, telekinese en magische bellen waardoor ze kunnen ‘videochatten’ communiceren ze met elkaar.
    - De koningin van de Zomer heeft net als haar zoon de macht van de zomer en de lente en de Winterkoning heeft net als zijn dochter de kracht van de winter en herfst. Dit geldt voor alle koninklijke Fae. Iedere Fae heeft de kracht van de onzichtbaarheid, sommige kunnen enkel nog iets kleins meer, zoals het laten bloeien van planten, bevriezen e.d.
    - Gaven van de Sterrenbeelden:
    Ram (21 maart t/m 20 april): Snelheid.
    (bondgenoten: Stier, Tweeling, Weegschaal en Schorpioen)
    Stier (21 april t/m 21 mei): Communicatie met alle wezens.
    (bondgenoten: Tweelingen, Weegschaal, Schorpioen en Steenbok)
    Tweeling (22 mi t/m 21 juni): Dubbleren.
    (bondgenoten: Vissen, Boogschutter, Maagd, Stier en Kreeft)
    Kreeft (22 juni t/m 22 juli): Creativiteit.
    (bondgenoten: Waterman, Vissen, Tweelingen, Schorpioen)
    Leeuw (23 juli t/m 23 augustus): Vuur.
    (bondgenoten: Kreeft, Schorpioen en Stier)
    Weegschaal (23 september t/m 22 oktober): Evenwicht.
    (bondgenoten: Ram, Stier, Tweelingen en Waterman)
    Schorpioen (23 oktober t/m 21 november): Energie.
    (bondgenoten: Vissen, Stier, Ram en Leeuw)
    Boogschutter (22 november t/m 21 december): Jacht.
    (bondgenoten: Stier, Maagd, Tweeling en Ram)
    Steenbok (22 december t/m 20 januari): Technologie.
    (bondgenoten: Stier, Leeuw, Weegschaal en Schorpioen)
    Waterman (21 januari t/m 19 februari): Water.
    (bondgenoten: Kreeft, Tweeling, Ram en Weegschaal)
    Maagd (24 augustus t/m 22 september): Lucht.
    (bondgenoten: Vissen, Tweeling en Boogschutter)
    Vissen (20 februari t/m 20 maart): Camouflage.
    (bondgenoten: Kreeft, Maagd, Schorpioen en Waterman)


    Rollen:
    Sterrenkinderen:
    Sterrebeeld + kracht (zie informatie):
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:

    Fae (Elven + andere wezens):
    Soort:
    Rijk:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:


    Zomerhof: Vol!
    - Koningin: Koningin Hafwen Darawque - MAG OVERGENOMEN WORDEN! 1,10
    - Prins: Prins Caleb - BarnOwl 1,4
    - Prinses: Prinses Farina Arianna Darawque - Windlesss
    - Elf: Zacharie 'Zach' Fawkes - Kokshulpje - Cashby 1,9

    Winterhof: Vol!
    - Koning: Koning Mathias - BarnOwl 1,10
    - Prinses: Prinses Aleeha - Pebble 1,1
    - Prins: Prins Vince - Raccoon 1,1
    - Elf: Arienh Idelisa Kennocha 'Aride' - Kledingmaakster - Deryth 1,6

    Overige wezens: Vol!
    - Pixie - Aurora Rose - Pebble 1,1
    - Pratend dier: Ki Lin/Eenhoorn - Ish - LyraPhoenix 1,3
    - Meermin: Allure Gus 1,7
    - Sentaur: Evelynn Livley Raccoon 1,9
    - Meerman: Kai - Aventine 1,7

    Sterrenkinderen: (6 jongens, 6 meisjes!) Vol!
    Waterman: Vanice Olivia Wills - Water - Pebble 1,12
    Schorpioen: Quinn Brightwood - Energie - LyraPhoenix 1,3
    Vissen: Thomas Aiden Duncan - Camouflage - Raccoon 1,10
    Tweeling: Jacè Larkin - Dubbleren - Paddo 1,6
    Maagd: Airlinda - Lucht - Windlesss
    Stier: Damianne Stravos - Communicatie met dieren - BarnOwl 1,4
    Boogschutter: Kyra Crassins - Jacht - Paddo. 1,1
    Steenbok: Aaron Octavio Cox -Technologie - MAG OVERGENOMEN WORDEN! 1,6
    Weegschaal: Taroth 'Tar' Salvador - Evenwicht - LyraPhoenix 1,11
    Ram: Sanne Carrie Warrington - Snelheid - Birdo
    Leeuw: Rhys Eldur - Vuur - Erebor 1,7
    Kreeft: Elizabeth Moore - Creativiteit - JustLovegood 1,11

    Regels:

    - +/- 7 regels per post!
    - Max. 3 personages per persoon.
    - Geen Mary-Sue's of Gary-Stu's
    - 16+ mag, maar houdt het netjes!
    - Schelden is toegestaan, maar alleen in personage!
    - Naamsveranderingen doorgeven!
    - Minstens 1 keer per week reageren.
    - OOC zo aanduiden: [] {} ()
    - Reserveringen blijven 24 uur staan!


    Begin:
    Het is een gewone dag in het land van Fae. De Sterrenkinderen komen een voor een aan in het Wyldwoud, 6 aan de kant van de Winter, 6 aan de kant van de zomer. Deze avond hebben prins Caleb en prinses Aleeha afgesproken aan de grens van de twee rijken, maar weten niet dat ze gevolgd worden.
    Hierbij wordt de prins meegenomen naar het hof van de Winter, en de prinses naar het hof van de Zomer. Ze worden als gasten ontvangen en behandeld, maar worden wel opgesloten binnen het kasteel.
    De Sterrenkinderen die naar Winter gaan:
    - Vissen, Aiden
    - Steenbok, Aaron
    - Weegschaal, Taroth
    - Kreeft, Elizabeth
    - Ram, Sanne
    - Boogschutter, Kyra
    De Sterrenkinderen die naar Zomer gaan:
    - Schorpioen, Quinn
    - Leeuw, Rhys
    - Tweeling, Jacè
    - Waterman, Vanice
    - Stier, Damianne
    - Maagd, Airlinda

    Rollentopic.
    Praattopic.
    Gebaseerd op de Iron Fey Series van Julie Kagawa.

    [ bericht aangepast op 12 dec 2013 - 16:29 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    ( ik zit nog te bedenken hoe mijn personages in de wereld komen, dus als iemand n RP maatje wilt, zeg t ff dan zorg ik wel dat ze bij je personage belanden xD )

    Vanice Alicia Cardoso

    Ik hoorde een stem.
    Een vrouwenstem. Een mooie, diepe vrouwenstem, zoals het knapperende vuur in een openhaard. De stem drong tot me door. Het riep mijn naam.
    'Vanice... Vanice... Vanice Cardoso...' Ik voelde een vinger tegen mijn hoofd tikken, waarna ik een afkeurend geluidje maakte. Ik laat het niet zomaar gebeuren dat iemands vinger mijn voorhoofd verbrijzeld.
    'Hé!' riep ik toen opeens en ik stormde omhoog. Voor mij stonden twee figuren, die ik beide niet kende. De een had een donkeroranje shirt aan en donkere haren. Er viel iets aan hem op... Toen schoot ik spontaan in de lach. 'Haaaahaaa! Jij hebt puntoren! Je lijkt wel een elf!' Maar ik bedacht me al snel dat elven helemaal niet bestonden. Toch was alles in mijn wereld mogelijk. 'Wacht eens...' mompelde ik, waarna ik mijn vinger naar het eerste figuur uitstak. 'Ben jij...?'


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Paddo schreef:
    ( ik zit nog te bedenken hoe mijn personages in de wereld komen, dus als iemand n RP maatje wilt, zeg t ff dan zorg ik wel dat ze bij je personage belanden xD )


    ( Ik heb Taroth en Quinn jij mag kiezen)


    Vampire + Servant = Servamp

    Deryth schreef:
    II Aride II Winterhof II

    In mijn eigen tempo liep ik rustig door de, met een dikke laag bedekte, sneeuw heen. Hier en daar klonk het kraken van ijs, of het zacht vallen van een hoopje sneeuw. Het waren bekende, vertrouwde geluiden. Bedenkelijk keek ik om me heen, nam de sneeuw bedekte bomen in me op, waarop ik voor enkele secondes dacht aan het zomerhof. Ik zou er niet kunnen wonen, de enkele keren die we er kwamen was alleen tijdens het wisselen van het menselijke seizoen.
    Het Elysium. Daar waar voor een dag even wordt vergeten hoe het er werkelijk aan toe gaat tussen de twee rijken. Ik was voornamelijk blij wanneer het de beurt was van het winterhof. Heerlijk om te zien hoe de zomerfae af en toe rilde van de kou, ook al kwam er altijd een grote vlaag van de zomer mee. Ik moest wel toegeven dat ik het niet kon helpen af en toe een streek uit te halen bij ze, of dat nou in mijn eigen hof was of dat van hun. En ik was niet de enige. Elke Fae loet niemand zich er van houden een lolletje te trappen op het andere hof. Elysium of niet, misschien iets minder dan normaal, maar het weg gedaan. Licht huiverde ik naarmate ik steeds meer nadacht over Zomer. Bloemetjes, bijtjes, warmte, noem het maar op. Nee, dat was niks voor mij. Ijs, kou, sneeuw en vries. Dát was het. Een glimlach verscheen op mijn lippen terwijl ik een klein beetje van mijn magie naar me toe haalde en wat sneeuwvlokjes naar beneden liet dwarrelen. Ondertussen nog steeds lopende in mijn eigen pas, draaide ik een klein rondje om mijn as en liet mijn magie weer los waarna het stopte met sneeuwen. Zacht grinnikend schudde ik licht met mijn hoofd, meer om mijn eigen gedrag dan wat anders. De weg naar het kasteel duurde nog even, het was geen schand af en toe wat gek te doen onderweg.

    [Is er ook iemand voor Aride? ]


    Ik heb Aleeha?


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    ( ik heb Elizabeth ?)

    [ bericht aangepast op 19 nov 2013 - 17:38 ]


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Pebble schreef:
    (...)

    Ik heb Aleeha?


    Is goed, ik kan alleen pas na 7 uur een post terug schrijven.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Deryth schreef:
    (...)

    Is goed, ik kan alleen pas na 7 uur een post terug schrijven.


    Dat maakt niet uit hoor (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Praattopic!


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    LyraPhoenix schreef:
    (...)

    ( Ik heb Taroth en Quinn jij mag kiezen)


    (Plus punt! Beide personages van mij zitten beide in n andere :) jouw personages ook :) dus kan beide naar jouwe sturenals je wilt ;) )

    Prinses Aleeha II Winterhof.
    Ik drukte een kus op Vince's wang, waarna ik de bibliotheek weer verliet, het boek op de sofa achterlatend. 'Miss Aride komt zo voor de kledij, ik ga vast naar de troonzaal,' meldde ik mijn kleine broertje, waarna ik me weer in de lange gangen begaf. Juist omdat ik me verveelde en geen zin had om in de troonzaal te wachten, besloot ik een omweg te nemen. Ik opende een deur die naar de bevroren tuin leidde en stapte de dikke laag sneeuw in. Mijn jurk sleepte door de sneeuw en werd drijfnat, maar de kou deed me niets. Ik was immers prinses van de Winter, het was mijn thuis en element, de kou voelde juist aangenaam aan op mijn bleke huid. Een klein briesje blies mijn haar uit mijn gezicht terwijl ik langs de bloeiende bloemen, die overigens alleen in Fae konden bloeien, paradeerde en verschillende Fae die er rondliepen keken op. Sommigen buigden eerbiedig, anderen staarden me met open mond aan, voornamelijk de Fae die niet in dienst van het hof waren. Ik schonk ze een korte glimlach en passeerde hem, waar een deel van de tuin bezaaid was met standbeelden van Fae en mensen. Stuk voor stuk leefden ze nog, maar door fouten of beledigingen waren ze tot in de eeuwigheid versteend in ijs. Ze hoorden en zagen alles wat er om hen heen gebeurde, maar konden geen ademhalen of praten, aangezien hun neus en mond vol zat met ijs. Ze waren gedoemd te stikken, maar overleden niet. Een korte steek van paniek trok door mijn buik. Als vader erachter zou komen dat ik Caleb zag, zou hij me dan ook in zo'n beeld veranderen? Ik hoopte dat hij genoeg van me hield om dat niet te doen, maar aangezien ik een van de strengste regels verbrak, was ik niet zeker. Het was een constant duel tussen mijn hoofd en hart, maar ik hield teveel van Caleb om mijn hoofd te volgen.
    Ik liet mijn vingertoppen over een van de standbeelden glijden en hoorde vervolgens een gegiechel in de struiken.
    Een klein mannetje, een kruising tussen een Egel en een kaboutertje, grijnsde me tussen de takken door toe. 'Puck!' lachte ik en hurkte voor hem neer, zodat het mannetje op mijn hand kon klimmen. Hij zakte op mijn palm neer en giechelde. 'Lang geleden prinses,' piepte zijn stemmetje en ik knikte, voor ik weer verder liep. Puck had een aantal maanden geleden de paleistuin gevonden en had het tot zijn thuis genoemd. Hij treiterde de standbeelden en Fae die er werkten, schaatste in de half bevroren fonteinen en snoepte van de bessenstruiken. Ik had hem een dag gevonden en vond het mannetje enorm vermakelijk. Die dag had hij meteen besloten dat hij me leuk vond en liet me daarom ook niet meer met rust. Op de een of andere manier vond ik het deze keer niet erg dat ik aardig moest zijn tegen een Fae die niet van adel was.
    Omdat mijn jurk helemaal nat was en ik de andere kant van de tuin bereikt had, stapte ik weer naar binnen, waarbij een hoop sneeuw de tegelvloer bezaaide en ik een nat spoor achterliet, die een paar Fae meteen in paniek probeerden op te ruimen. Ik stapte door naar mijn kamer, zette Puck bovenop de kast neer en opende deze, waarna ik mijn felblauwe ogen over de jurken liet gaan.
    Na een aantal minuten gedebatteerd te hebben met mezelf koos ik voor een witte jurk, die ik met een betovering bewerkte. Sneeuwvlokken vielen vanaf halverwege de jurk naar beneden, maar verdwenen toen ze de vloer raakten. Ik borstelde nog even mijn haar en zette opnieuw mijn tiara op voordat ik Puck weer van de kast af plukte en mijn weg naar de troonzaal verder zette.
    Daar aangekomen plantte ik me weer in mijn troon en keek naar een aantal kleine Elven meisjes, die dansden en speelden rondom een saterbaby. Ze zouden hem vast van zijn moeder gestolen hebben, waar ik het eigenlijk niet mee eens was, maar ik liet ze maar even doen. Als ze te ver gingen zou ik ze wel weer stoppen. Aride kon hier elk moment zijn en daarbij had ik geen zin om hard te roepen, of om de pret van kinderen te verpesten.

    [ bericht aangepast op 19 nov 2013 - 19:15 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Paddo schreef:
    (...)

    (Plus punt! Beide personages van mij zitten beide in n andere :) jouw personages ook :) dus kan beide naar jouwe sturenals je wilt ;) )


    Zouden jullie dit soort posts voortaan in het Praattopic willen bespreken? Dan is dit topic niet zo snel vol en is alles heel overzichtelijk (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Koningin Hafwen Darawque

    Ik zucht. Er moest nog zoveel gedaan worden voordat we de ultieme aanslag op het Winterhof konden plegen. Misschien waren zij qua wapens en kracht wat sterker, maar het Zomerrijk had de hersens. Dat konden we niet van het Winterhof zeggen! Ik schoof even over mijn gouden troon, om het wat comfortabeler te laten zitten. Daarna klapte ik even in mijn handen, zodat er een Elf aankwam, vragen wat mijn wens was. 'Roep mijn kinderen.' beval ik, zodat de Elf niet wist hoe snel hij mijn afstammelingen moest roepen.
    Ik had twee schatten van een kinderen en dat was ook een rede dat Caleb en Farina níks mocht overkomen.
    Dat herinnerde me iets. Ik pakte iets wat ik al heel lang verborgen hield voor mijn kinderen. Een boek. Van mijn overgrootvader. Ik sloeg het open en las in mezelf wat er stond.

    De dag zal komen dat de oorlog zal uitbreken. Maar er zullen twaalf kinderen verschijnen uit een andere wereld. Sterrenkinderen.

    Verder stond er niks, alleen een paar blanco pagina's. Maar ik wist zeker dat die zinnen iets betekenden.
    De dag was gekomen.


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    (oeps foutje ik pas het zo aan)

    [ bericht aangepast op 19 nov 2013 - 19:37 ]


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Sanne Carrie Warrington.
    Nadat ik minstens het continent ben overgerend, kwam ik eindelijk bij het Wyldwoud. Gelukkig keek ik om me heen, en een glimlach brak door mijn masker. Zo te zien was ik niet het enige Sterrenkind hier. Ik keek naar de jongen, en mijn gezicht lichtte op. "Aaron!" Hij was een van de weinigen die ik hier al kende. Hij was de Steenbok, ik de Ram. Ik liep naar hem toe in minder dan een seconde, en glimlachte liefelijk. "Hi" glimlachte ik.

    -Het spijt me enorm, maar ik heb een writersblock.-


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    II Aride II Winterhof II

    Het zachte gekraak onder mijn voeten, van de sneeuw die ingedrukt werd, liep ik nog steeds richting het kasteel. Hier en daar kwam ik steeds meer Fae tegen, en zag je naarmate het hof dichterbij kwam ook hun overkomen meer veranderen. De Fae die verder weg van het hof woonden zagen er minder sierlijker uit dan de Edelen zelf en waren een stuk minder “wilder” dan degene die veel dichter bij het Wyldewoud woonden. Ik hing er precies tussen, door mijn werk voor het Hof mocht ik mezelf tussen de Edelen plaatsen, maar ik was er geen en zou er ook niet gauw een worden. Mijn plek was precies daartussen en dat was voor mij meer dan voldoende. Hoewel ik veel verhalen had gehoord, vanuit het Wyldewoud, over het Winterrijk was ik, samen met de rest van de inwoners, het daar niet helemaal mee eens. We werden beschreven als koude gevoelloze wezens, met geen respect of enige waarde voor anderen. Maar niets was minder waar. We hadden allemaal onze eigen manier van omgang, en misschien iets gemakkelijker in het bevriezen van onze emoties, maar we hebben wel degelijk respect.
    Een opkomende gedachten liet me grinniken, terwijl ik nadacht over de Fae, en mijn leven, in het Witerrijk. Misschien waren we ook wel iets gemakkelijker als het kwam op het loslaten van bepaalde dingen, of gevoelens.
    ‘Aride!’ hoorde ik roepen en trok mezelf terug uit mijn gedachten terwijl ik opkeek naar degen die me riep. ‘Ren,’ begroette ik glimlachend en wuifde licht naar de naderende jonge elf. Zijn moeder was een hele goede vriendin van me, al van kleins af aan, en altijd wanneer ik in de buurt was en Ren een glimp van me op wist te vangen, volgde hij me tot aan de plek waar ik moest zijn.
    ‘Ga je weer kleden wegbrengen?’ vroeg de jongen nieuwsgierig, waarop ik licht knikte. ‘Ditmaal is het weer voor de Koning en zijn kinderen,’ antwoordde ik en liep ondertussen nog steeds door, Ren achter me aan huppelend tot we de poorten van het kasteel naderde. ‘Het is mooi daar binnen he,’ fluisterde hij zacht en keek met grote ogen op naar het kasteel. ’Ooit word ik een ridder daar,’ sprak hij met vaste woorden, waarna ik mijn hand licht door zijn haren heen haalde. ‘Pas op met woorden, Ren,’ zei ik zacht en wierp hem een bemoedigende blik toe, wanneer hij me begrijpend aan kijkt. Dingen zweren, beloven of wat dan ook in die richting, waren bindend en dat was een wijze les die veel jonge Fae al vroeg leerden. Naarmate je ouder werd, werd je er slimmer maar ook sluwer mee, en kon het een voordeel of een nadeel voor je zijn. ‘En nu, hup, naar je moeder. Ik moet naar binnen,’ lachte ik en tikte hem een keer zacht op zijn wang.
    Zodra Ren weer weg was, liep ik naar binnen en duwde ondertussen de kap van mijn mantel van mijn hoofd af. Vluchtig haalde ik mijn vinger door mijn rode lokken heen, en maakte onderweg naar de troonzaal de zak van mijn rug los. Het tafereel wat ik binnen aantrof verbaasde me allesbehalve, en hoewel ik het voor enkele secondes sneu vond voor het kleine saterbaby’tje gaf ik er verder geen aandacht aan.
    ‘Prinses Aleeha,’ bracht ik netjes en vriendelijk uit, waarna ik een kleine buiging voor haar maakte ter begroeting. ‘Ik heb de kleden bij waarom gevraagd is,’ voegde ik er vervolgens aan toe en wierp haar een glimlach toe terwijl ik weer recht ging staan en de zak tevoorschijn haalde.

    [ bericht aangepast op 19 nov 2013 - 19:51 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'