• Gossip Girl here your one and only source into the scandalous lives of Manhattan's elite


    Upper East Side Manhattan - de crème de la crème van New York heeft altijd wel wat te beleven. Zijn het geen feestjes waar de tienerdochter van de gastvrouw iets te diep in het champagneglaasje heeft gekeken, dan zijn het wel rebelse jongens die hun brave act zat zijn en eens iets doen wat toch echt niet door de beugel kan. En het mooie is, Gossip Girl weet alles, dus je bent nooit veilig.

    Een groep rijke jongeren uit de Upper East Side van New York krijgen te maken met een anoniem persoon, genaamd Gossip Girl, die ze overal in de gaten blijkt te houden en vervolgens alle roddels op haar weblog plaatst. En wanneer de jongeren een dagje niets choquerends uitspoken? Dan verzint Gossip Girl toch zelf een sappig verhaaltje? Gossip Girl is hoe dan ook, iedereen te slim af.
    De spanningen in de groep lopen hoog op. Ruzies ontstaan, er worden vriendschappen voor het leven gevormd en er springen vonken over.

    And who am I?! That's one secret I'll never tell. You know you love me.. XO XO Gossip Girl

    [ bericht aangepast op 20 nov 2013 - 18:54 ]


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Oké! Serieusly! Twee dagen kan er niet gereageerd worden. Dat wil niet zeggen dat wij niet door willen gaan!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    Oké! Serieusly! Twee dagen kan er niet gereageerd worden. Dat wil niet zeggen dat wij niet door willen gaan!


    Nou, daar lijkt het anders wel op. Ik vind twee dagen nog al wat, en niemand reageert als iemand vraagt of zijn personage kan meeten, dus dan krijg ik nogal het idee dat niemand er zin in heeft. Maar oké ja ik overdrijf natuurlijk weer heel erg.


    "The most beautiful things in life go unnoticed..."

    Patholoog schreef:
    Oké! Serieusly! Twee dagen kan er niet gereageerd worden. Dat wil niet zeggen dat wij niet door willen gaan!

    Blijkbaar wel..


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Hoi


    Spoiler alert: you will save yourself

    Haai.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Bij mij op school stond er op een tafel: I know you love me XOXO Gossip Girl
    Ik lachte me kapot en iedereen keek me raar aan


    Spoiler alert: you will save yourself

    xZiall schreef:
    Bij mij op school stond er op een tafel: I know you love me XOXO Gossip Girl
    Ik lachte me kapot en iedereen keek me raar aan


    Hahaha, dat is wel echt vreemd :')


    Everything is illuminated by the light of our past.

    MaitePayne ---- NiamLoveYu


    Do what you love, love what you do