• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

"If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

MIJN. TELEFOON. IS. NET. IN. DUITSLAND. AANGEKOMEN! Met wat geluk heb ik hem morgen in huis en anders overmorgen! I. cannot. wait.

[ bericht aangepast op 19 nov 2013 - 23:50 ]

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

I told you, I hate it. I hate love.

[ bericht aangepast op 19 nov 2013 - 23:52 ]

Don't walk. Run, you sheep, run.

I don't know what to think anymore. You're not gonna say anything at all, are you?
    I'm sorry. No wait, I'm not. Because I meant every word I said. I'm just sorry I hurt you... Or are you ignoring me because you don't care anymore? I just don't know what you're thinking right now, so tell me, please. Just... say something.

"No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

wtf just happened :'D trollz on me ×.× <3

[ bericht aangepast op 20 nov 2013 - 1:01 ]

· You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

Ugh.. Why are you keep buzzing in my mind...

Like snow... beautiful but cold... Like fire... dangerous but warm...

Go to hell, asshole. You don't deserve the coffee-heaven.

Wanneer kom je? Ik vind dit stom. :c

Some people are art and do art at the same time

Ik heb zo geen zin in deze verschrikkelijke dag :/

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Ik moet echt leren afspraken in de middag te maken.... want ik had nu uit kunnen slapen D:

you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

Ik zit al een half uur op de grond vast. Elke keer als ik omhoog kom wordt ik weer terug geduwd door pijn. Mijn rug helemaal vast. Geen idee of ik vandaag op school kan of überhaupt iets kan doen. Ik voel me echt vreselijk.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Fuck die halve dag vandaag. Ik ga hem gebruiken om mijn huiswerk achterstand in te halen.

Take me to wonderland

Ik voel me echt te ziek. :c

Rise and rise again until lambs become lions

Straks weer rijles :D

If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

Dude, rot op!

'Darling, just hold on'