• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Mijn computer lijkt heel erg zijn best te doen om het maken van mijn taak te doen falen. Open dan gewoon die stomme pdf zoals je altijd doet, fucking rotcomputer. -.-


    Take me to wonderland

    Wat een leuke mensen zeg ..


    16 - 09 - '17

    God, wat is dit voor een grap. Ik zie de grap er ergens wel in, maar het is super beledigend! Ik wil echt weten wie dat gemaakt heeft, verdorie!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Paranymph schreef:
    Bwabwabwabwabwa, vrijdag naar CATCHING FIRE *O*
    En nu Avatar :'D


    Ik ook! Ga je toevallig ook in Eindhoven? ;p


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Als die tariefswijziging klopt verdien ik straks gewoon €24 meer per maand, hehe.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Bijna aan het eind gekomen van de serie... Volgens mij ben ik straks half depressief zonder deze geweldige boekenserie. :c


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Parachutes schreef:
    (...)

    Ik ook! Ga je toevallig ook in Eindhoven? ;p


    Ik ga ook! En in Eindhoven, haha ;p.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Inviolable schreef:
    (...)

    Ik ga ook! En in Eindhoven, haha ;p.


    Ook vrijdag? 19.00 toevallig? :Y)


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Ook vrijdag? 19.00 toevallig? :Y)


    Ja ook vrijdag en om 19:00 xd.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Inviolable schreef:
    (...)

    Ja ook vrijdag en om 19:00 xd.


    Hehe nice, dan zitten we vrijdag in dezelfde bioscoopzaal. (':

    OT: zooooo done. En nu maar naar bed denk ik. Heb zowat geen vrije tijd gehad vandaag. D:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Hehe nice, dan zitten we vrijdag in dezelfde bioscoopzaal. (':

    OT: zooooo done. En nu maar naar bed denk ik. Heb zowat geen vrije tijd gehad vandaag. D:


    Inderdaad! Lol ;p. Het lijkt altijd alsof Q'ers zo ver weg wonen van mij en dit is dan toch wel grappig (: .

    OT: Morgen weer stage. Nu dus toch echt maar gaan slapen, want anders ben ik morgen niet te genieten, wegens te weinig slaap.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Dat was verwarrend, maar leuk.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Nou, dat staat ook vast. Morgen ga ik kaartjes reserveren voor "The Hunger Games: Catching Fire" en dan gaan Nikki en ik dit weekend lekker genieten. Ik kan nu al niet meer wachten, haha :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ugh I miss you... and I know you miss me too... only you don't want me to miss me and that makes me miss you even more...


    Like snow... beautiful but cold... Like fire... dangerous but warm...

    Al weekend? Al vakantie? Al tijd voor winterslaap voor mensen?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you