• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Barnabas schreef:
    (...)
    Heeeeeel erg dit. Na een tijdje ben ik gewoon uitgepraat en heb ik geen zin om meer te praten, terwijl ik diegene wel gewoon mag. :'D
    OT; Morgen EINDELIJK naar Catching Fire! I'm so haaaaaappy! Aan de andere kant ben ik 'depressief' omdat de boekenserie is afgelopen. Vaarwel Eragon en Saphira. :C

    Ik heb ook zin in die film :Y) Er komt trouwens nog een boek over Eragon en Saphira (die-hard fan hiero). Dat is bevestigd door de schrijver en zal een soort samenvatting worden van de toekomst.

    [ bericht aangepast op 20 nov 2013 - 17:17 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Concentratie kom tot mij


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Cas schreef:
    (...)

    Volgens mij komt er nog een boek, no worries.

    Hmm. Ik denk dat ik nu juist het verhaal mooi afgerond vind. Nóg een boek zou een beetje saai worden, om eerlijk te zijn.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Hmm. Ik denk dat ik nu juist het verhaal mooi afgerond vind. Nóg een boek zou een beetje saai worden, om eerlijk te zijn.

    Het gaat meer over bijvoorbeeld wie Angela nou echt is, wat er na het verhaal gebeurd, wat er met Eragon en Arya gebeurd, etc. Het is bedoeld om wat dieper op alles in te gaan en de nog open vragen te beantwoorden. Het zal wel een echt boek worden en geen saai iets, maar goed, ik ben dus heel benieuwd :Y)

    [ bericht aangepast op 20 nov 2013 - 17:21 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dit is vreemd. Aan de ene kant ben ik doodsbang voor mijn toets van vanavond en aan de andere kant ben ik superenthousiast over de zwaarden van The Hobbit die je kan kopen bij Large. Ik ben helemaal verliefd op deze:

    [ bericht aangepast op 20 nov 2013 - 17:26 ]


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Titan schreef:
    (...)
    Het gaat meer over bijvoorbeeld wie Angela nou echt is, wat er na het verhaal gebeurd, wat er met Eragon en Arya gebeurd, etc. Het is bedoeld om wat dieper op alles in te gaan en de nog open vragen te beantwoorden. Het zal wel een echt boek worden en geen saai iets, maar goed, ik ben dus heel benieuwd :Y)

    Oooo, oké. Ik heb zo mijn vermoedens over Angela, maar die zal ik maar voor me houden. Spoilers over het laatste boek!
    Op een gegeven moment had een elf het over een 1200 jaar oude magiër en op de een of andere manier denk ik dat zij daar iets mee te maken heeft. Het lijkt me niks dat er nu weer "opeens" een tweede Galbatorix opstaat, of dat Murtagh ineens toch zin heeft om zijn claim op de troon op te eisen samen met Thoorn. Ik ben ook wel ontzettend benieuwd naar de nieuwe draken, trouwens. O, pfffft. Ik wilde gewoon dat iemand mij een drakenei gaf met een echte draak erin. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik vind het zo irritant als mensen zeggen dat ze weggaan en dan wel online blijven op Q. ;x


    Your make-up is terrible

    Hoe woest wil je me hebben.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Scorpia schreef:
    Jezus. Je beloofde me al drie keer dat je ging komen en elke keer kwam je gewoon niet. NIET. Weet je wel hoe ik me nu voel?
    Verschrikkelijk.


    I know exactly how you feel deary... 1ste keer denk je well ok dat kan... 2de keer ga je denken van huh okay??? beetje verdacht... 3de keer denk je OK DIT DOE JE OPZETTELIJK!!
    heb ik gelijk of niet?


    Like snow... beautiful but cold... Like fire... dangerous but warm...

    Ik wil een gezonde lijn hebben mam. Geloof nou eens dat ik gewoon gezond wil leven en geen anorexia patient wil worden!!


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Osaki schreef:
    (...)
    That is not true, dear, and you know that.<3


    I sometimes think it is.. no people means people I care about so they can't hurt me... D: makes sense right...


    Like snow... beautiful but cold... Like fire... dangerous but warm...

    I don't know what to think of this. Maybe it's better to sleep forever and never wake up. I hate this.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wat vreemd dat mijn broer nog niet thuis is.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik ben zo ziek >.< Mijn lichaam wordt moe van het vechten..

    Ik ben verdrietig.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it