• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Facts schreef:
    Waarom kijkt iedereen toch zo vuil naar mij? Als blikken konden doden, bestond ik niet meer.


    I like that quote. Thankyou.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Deilia schreef:
    (...)

    I like that quote. Thankyou.

    Uhm, alsjeblieft? :')


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik wil dat je mij vasthoud. Zegt dat ik prachtig ben. Ik haat verliefd zijn


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    PradaNova schreef:
    I guess i'm better of alone... no one gives a shit about me anyway...

    That is not true, dear, and you know that.<3


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zo geïrriteerd dat ik mezelf irriteer met mijn geïrriteerdheid :)

    Jezus. Je beloofde me al drie keer dat je ging komen en elke keer kwam je gewoon niet. NIET. Weet je wel hoe ik me nu voel?
    Verschrikkelijk.


    Some people are art and do art at the same time

    Ik ben gewoon niet zo'n prater. Sorry. Dat is alles, echt waar. Het is echt niet dat ik je niet mag of zo. Ik ben gewoon niet gemaakt voor het constant praten over ditjes en datjes. Ik ben goed met woorden, maar alleen als ik ze op kan schrijven, niet als ik ze moet uitspreken.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Hmm ik denk dat dat zo een topic voor Q ook best wel leuk is alleen het is alleen best wel klote als je niet weet of je het moet maken :3


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Hopelijk werkt het en komt alles weer goed. :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Sivan schreef:
    Hmm ik denk dat dat zo een topic voor Q ook best wel leuk is alleen het is alleen best wel klote als je niet weet of je het moet maken :3

    Uhm, hoezo? :')


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Facts schreef:
    (...)
    Uhm, hoezo? :')


    Mensen kunnen het vergelijken met het LJH topic terwijl het juist een totaal ander doel heeft.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Sivan schreef:
    (...)

    Mensen kunnen het vergelijken met het LJH topic terwijl het juist een totaal ander doel heeft.


    Open het topic gewoon als je dat graag wilt. Het wordt vanzelf gesloten indien nodig. ;)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    (...)

    Open het topic gewoon als je dat graag wilt. Het wordt vanzelf gesloten indien nodig. ;)


    Hmm.. Oke ik denk er nog even over na ;)


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Parachutes schreef:
    Ik ben gewoon niet zo'n prater. Sorry. Dat is alles, echt waar. Het is echt niet dat ik je niet mag of zo. Ik ben gewoon niet gemaakt voor het constant praten over ditjes en datjes. Ik ben goed met woorden, maar alleen als ik ze op kan schrijven, niet als ik ze moet uitspreken.

    Heeeeeel erg dit. Na een tijdje ben ik gewoon uitgepraat en heb ik geen zin om meer te praten, terwijl ik diegene wel gewoon mag. :'D
    OT; Morgen EINDELIJK naar Catching Fire! I'm so haaaaaappy! Aan de andere kant ben ik 'depressief' omdat de boekenserie is afgelopen. Vaarwel Eragon en Saphira. :C


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Heeeeeel erg dit. Na een tijdje ben ik gewoon uitgepraat en heb ik geen zin om meer te praten, terwijl ik diegene wel gewoon mag. :'D
    OT; Morgen EINDELIJK naar Catching Fire! I'm so haaaaaappy! Aan de andere kant ben ik 'depressief' omdat de boekenserie is afgelopen. Vaarwel Eragon en Saphira. :C


    Volgens mij komt er nog een boek, no worries.


    Your make-up is terrible