• Fresh Voices: Een Britse zangcompetitie, maar dan wat anders. Elke week is er een liveshow. De kandidaten worden geselecteerd op puur hun zangkunsten, maar hoe verder de competitie gaat, hoe belangrijker het totale plaatje toch wordt. Er zijn geen afvallers in deze race, maar elke week geven de coaches elke kandidaat punten en degene met totaal het hoogste aantal punten en de grootste vooruitgang in zijn of haar zang en performance, wint uiteindelijk een platencontract van ₤50.000,-. Door middel van solozang en battles worden de punten bepaald.
    Voor dit nieuwe programma is de bekende Britse boyband One Direction gevraagd om als jury en coaches mee te werken en ze hebben ja gezegd. Elke kandidaat die wordt geselecteerd bij de audities komt onder de hoede van een van de jongens om van hun het klappen van de zweep in de muziekwereld te leren en alleen maar betere muzikanten te worden.
    Het leukste aan het programma is misschien nog wel dat tussen de liveshows door op de website van het programma een live-stream te zien is vanuit de villa waarin de coaches en de kandidaten gedurende de gehele periode dat het programma op de TV wordt uitgezonden opgesloten zitten. Zo kunnen de kijkers ook zien wat er achter de schermen speelt: Wie elkaar niet kunnen luchten of zien en tussen wie het dikke mik is. Misschien zien ze zelfs wel liefde opbloeien en krijgen fans totaal andere kanten van hun idolen te zien.
    [possibly bromance]

    Rollen:
    Coaches:
    - Harry Edward Styles - Dobreva - 1,1
    - Liam James Payne - KiliOfDurin - 1,1
    - Niall James Horan - Reign - 1,4
    - Zayn Javadd Malik - Hodor - 1,3
    - Louis William Tomlinson - Phantasie - 1,1

    Kandidaten:
    - Samantha Elizabeth Sutherby - Bootin - 1,2
    - Gabriëlla 'Gaby' Cheyenne Hughes - Lilarry - 1,3
    - Noah Mary-Ann White - xMeCrazyMofo - 1,2
    - Alexandra "Alex" Faith Smith - Kendizzzzle - 1,2
    - Lily Mclaren - 1DMEGAFAN - 1,2
    - Jacelyn Evalanté Aguilera - Daddario - 1,6
    - Marico Phoebe Collins - Esmelle - 1,8
    - Aidan Luke Laighleis - KiliOfDurin - 1,2
    - Mike 'Mickey' Flynn Laighleis - Phantasie - 1,3
    - Gordian Will Gibson - Schuld - 1,3
    - Austin Justice Wakefield - xMeCrazyMofo - 1,5
    - Matthew Jared Tommo - Hodor - 1,5
    - Christofer ''Chris'' Port - Bootin - 1,7
    - James Parker - 1DMEGAFAN - 1,6
    - Samuel Matthew Grant - xZiall - 1,7

    De kamers:[Elke kamer heeft een eigen badkamer]
    Harry + Louis -> kamer 1
    Samantha + Lily -> kamer 2
    Gaby + Phoebe -> kamer 3
    Noah + Jace -> kamer 4
    Zayn + Samuel -> kamer 5
    Alex + James -> kamer 6
    Aidan + Mike -> kamer 7
    Gordian + Matthew -> kamer 8
    Austin + Chris -> kamer 9
    Liam + Niall -> kamer 10

    Coaches:
    Harry: Noah, Matthew, James
    Liam: Alex, Phoebe, Chris
    Louis: Lily, Gaby, Samuel
    Niall: Samantha, Aidan, Austin
    Zayn: Jace, Mike, Gordian

    Regels:
    - Minimaal 4 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Het blijft zo lang herfst als dat deze RPG duurt, misschien dat het rond Kerst verandert in zoiets, maar voorlopig niet
    - Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon uit.
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan. Reservatie telt tot dat de rol HELEMAAL af is, dus niet voor de helft invullen. Later aanpassen mag wel.
    - Minimaal eens per 3 dagen schrijven. Haal je dit niet: Graag doorgeven
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorloofd.
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Alleen HelloSweety en Beanies maken nieuwe speel, rollen en kletstopics aan.
    Op het overtreden van al deze regels staat na 2 waarschuwingen het verwijderen van je personage(s).

    Veel plezier!

    Begin:
    Alle kandidaten komen aan bij de villa net buiten Inverness. Ondertussen zijn de coaches druk bezig met een plan van aanpak. De eerste liveshow is over een week en elke kandidaat moet een duet en een solo zingen met als thema: films en musicals. Om 10 uur moet elke kandidaat aanwezig zijn. Om 11 uur komen de coaches hun kandidaten ongeveer ophalen, als ze een plan van aanpak hebben. Dan krijgen ze ook de kamerindeling te horen. De coaches zijn al bekend door de audities[the voice style]

    [ bericht aangepast op 29 dec 2013 - 15:43 ]


    Bowties were never Cooler

    (Sorreehh dat ik zo lang niet heb gereageerd D; Persoonlijke redenen, waar kan ik inspringen? Dobreva went Petals btw)


    Because I love him, do I need another reason?

    [Geeft niet hoor! Nou Liam was nog wat aan het stressen, Zayn is plat op bed geploft en heeft er geen zin in, Niall is heel kalm en nu ligt Liam bovenop Louis omdat die knuffels wilde en Liam wilde laten stoppen met stressen... Volgens mij heb ik het zo...]


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Ondertussen was ik al ietsje gekalmeerd, maar dan bedielde ook echt maar een heel klein beetje. Nu het duidelijk was dat de kandidaten waren aangekomen gierde de adrenaline door mijn lijf en zou ik het liefst gaan gillen. Het hielp me ook niet echt dat de rest er nu opeens zo relaxed over deed, terwijl ik hier dood stond te gaan van angst. Niet dat ik bang was om op televisie te komen, absoluut niet, dat was ik nu wel gewend maar ik was bang om iets fout te doen bij de kandidaten. Dat ik van de zenuwen dicht zou klappen en hun aan hun lot te overlaten, of erger. Ergens had ik er ook wel zin in, maar de angst nam de overhand en het huilen stond me nader dan het lachen. Niall's idee hielp op zich wel, maar weer niet zoveel dat ik plotseling van gedachten zou veranderen. Ik ging tegen de koude muur aan staan in een poging mezelf te kalmeren, wat niet bepaald lukte aangezien ik opmerkte dat mijn handen aan het trillen waren. Ik liet een zachte piep horen en keek de andere jongens hulpeloos aan, op zoek naar wat steun.


    Because I love him, do I need another reason?

    Aidan Luke Laighleis
    Ik hoorde haar van alles zeggen, maar was te ver in mijn eigen wereldje gezogen. Mijn ogen sloot ik , mijn ademhaling vertraagde, ondanks het zingen, en mijn hele lichaam relaxte en mijn lichaamstaal werd zelfverzekerder. Als ik zou stoppen ging ik direct terug naar andere Aidan. Uiteindelijk eindigde ik het nummer en sloeg mijn ogen naar haar op. Dat was geen goed idee. Direct voelde ik me extreem ongemakkelijk door haar glimlach. Ik schoof wat weg. Misschien moest ik voortaan een shirt dragen met zo'n dierentuin bordje erop van: Dieren met rust laten. Het ergste was nog dat ik haar niet wilde kwetsen door weg te gaan, maar toch zou ik het liefst in een hoekje wegkruipen. Om dat niet te doen legde ik mijn vingers weer op de snaren van mijn gitaar en begon gewoon random te tokkelen. Het had bijna direct effect. Ik keek op naar haar. het kostte nog een tijdje voor ik de hele zin geformuleerd had in mijn hoofd, maar toen zei ik toch was. "Sorry, ik ben heel slecht met mensen." Mijn accent was zwaar en mijn stem was zacht. Toch kwam ik wel boven mijn getokkel uit. Dit was ook eigenlijk de enige manier waarop ik zelfstandig Engels kon praten. het duurde nogsteeds lang, omdat ik in mijn hoofd moest vertalen, maar het ging. Ook vond ik het nogsteeds eng, maar de muziek kalmeerde me genoeg om geen Iers meer te praten.


    Bowties were never Cooler

    (Petals went Tenacious)


    Because I love him, do I need another reason?

    Louis Tomlinson
    Ik liet mijn blik heel even naar Harry glijden, die ook nodig wat gekalmeerd moest worden en een hulpeloze blik toewierp naar ons. Dat was de reden dat ik een arm in de lucht stak terwijl ik met de andere Liam nog steeds dicht tegen me aanhield. ´Kom erbij, Hazzje. Het kalmeert heel erg,´ zei ik naar de waarheid, ook al leek ik minder gestrest dat sommige andere. Maar ja, ik bleef ook nog een beetje het kleine kind, liet alles op me afkomen en deed dingen zonder te denken. Daarbij kon ik nog altijd terugvallen op mijn beste vrienden zodra het niet goed ging, want er was altijd wel iemand in de buurt. Bij mijn woorden keek de jongen, bovenop me, quasi beledigd op. ´Ik heb een slecht, of goede want je kan het op twee manier bekijken, op iedereen. Daarbij is het bij jou gewoon leuk, bij Harry al deels geklaard en Zayn zal de volgende zijn,´ zei ik. 'Al heb ik al een stuiterbal gezien in zijn team, dus misschien stoort ik me op Niall, zodra ik met jou klaar ben.' vervolgde ik, me erna pas realiserende dat het eigenlijk best verkeerd klonk. Daardoor kon ik mijn lach ook niet inhouden en zette ik weer een paar onschuldige ogen op. Niet dat Liam het laatste kon zien, maar dat boeide me niet. 'Je bent lief, Li,' zei ik zachtjes bij zijn volgende woorden waarna ik toch een klein pruillipje liet zien toen mijn kapsel er echt uit moest zien als een ontplofte rat, door zijn hand die erdoorheen ging. Niet dat ik er chagrijnig van werd, want het zat deels toch al zo. 'Nee, ze zoeken het maar even uit. Ik ga jullie nog heel even gevangen houden,' zei ik, wetende dat het misschien wat egoïstisch was, maar die paar minuten maakte niet uit, want we zaten straks lang genoeg met ze en ik had er vertrouwen op dat ze zich wel redde.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam Payne
    Terwijl ik me als een verzuipende kleuter aan Louis had vastgeklampt, liet hij me met een arm los. Bij zijn woorden en het beeld wat verscheen toen ik opkeek snapte ik waarom. Ik haalde ook een arm los om Harry zo in een driehoeksknuffel te trekken. Hij zag er nog verlorener uit dan ik. Toch richtte ik me al snel weer op Louis. Op mijn antwoord op zijn woorden maakte hij de grootste fout opvatbaare speech in tijden. Hij begon te lachen en ik kon een zacht gegrinnik nietonderdrukken. Mijn gezicht ging weer naar normaal toen hij me heel onschuldig aankeek. "Wat jij en Harry in die hotelkamers doen is niets van mijn zaken, maar je bent en blijft alleen mijn vriend en op die manier hoef ik je niet in mijn bed." zei ik met een zacht gegrinnik aan het einde. Ik meende het wel, maar het was vrij duidelijk dat hij dat net niet had bedoelt. Ik ging weer rustig met mijn hoofd op zijn borst liggen en glimlachte bij zijn woorden. "Jij ook, Lou." zei ik zacht voor ik door zijn al rommelige haren aaide. Bij mijn vraag of we moesten gaan kreeg ik een vrij kinderlijk antwoord terug. Toch was ik er best tevreden mee. Nu wij hier overleg hadden waren hier de camera's nog uit, maar zodra we weg zouden gaan zouden ze overal in het huis, behalve in de badkamers, gaan filmen. Ik kreeg opeens een misschien heel raar idee. Eigenlijk kwam het omdat ik terug dacht aan allerlei eerdere gebeurtenissen van aanhaligheid van Louis. Ik zette mijn lippen in zijn nek en zoog even hard het bloed omhoog. "Payback." mompelde ik zacht. Nog even drukte ik een zacht kusje op het rode plekje in zijn nek. Zelf had ik ook tijden met een zuigzoen van hem rondgelopen die hij me tijdens een interview had gegeven. Daarna legde ik mijn hoofd weer neet en sloot even kalm mijn ogen.


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles
    Als reactie op mijn lichtelijke hysterica stak Louis een arm in de lucht en liet de ander nog strak rond Liam liggen, die nog steeds bovenop hem lag. ´Kom erbij, Hazzje. Het kalmeert heel erg,´ zei hij naar waarheid, en Liam liet hem nu ook met een arm los zodat ik in een soort driehoeksknuffel getrokken kon worden. Ik liep naar mijn twee beste vrienden en kwam er gezellig bij liggen, mijn beide armen strak om hun heen. 'Wat jij en Harry in die hotelkamers doen is niets van mijn zaken, maar je bent en blijft alleen mijn vriend en op die manier hoef ik je niet in mijn bed,' zei Liam, en ik maakte een verontwaardigd geluid. Louis had wel gelijk, dit kalmeerde echt heel goed. Ik zuchtte even en kroop wat dichter tegen de jongens aan, ook al was dit bed absoluut te klein voor ons drieën, en waarschijnlijk drukte ik ze nu plat maar ik had echt geen zin om ze ooit nog los te laten. Ik merkte dat Liam een zuigzoen in de nek van de andere jongen had gezet en ik grinnikte zacht, dit was waarschijnlijk wraak voor dat interview. Ik had toen moeite gehad hem niet compleet uit te lachen op nationale televisie, maar met wat zelfbeheersing was het me gelukt.
    'Ik wil niet loslaten,' mompelde ik zacht, dit was veel te fijn en beter dan wat ons te wachten stond.


    Because I love him, do I need another reason?

    Louis Tomlinson
    Mijn ene arm, die ik de hele tijd al omhoog hield, sloeg ik strak om de jongere krullenbol heen toen hij zich bij ons voegde en zo lagen we in een soort driehoeksknuffel. Op de vraag van de andere jongen in mijn armen gaf ik een heel verkeerd antwoord, maar het maakte me niet uit, want ze wisten echt wel wat ik bedoelde. Ze moesten er nu ondertussen wel weer aan gewend zijn, weten wanneer ik het meende en wanneer niet. 'Wij doen heel veel dingen in die hotelkamers, hé Hazza?' vroeg ik en wiebelde met mijn wenkbrauwen, om een kusje op zijn voorhoofd te drukken en daarna een lach te laten horen. Ik kon het echt niet laten. 'Maar dan ben je nu toch echt te laat hoor, Li, want je ligt al in het bed, maar op een andere manier niet hoor,' zei ik met moeite, want was ondertussen echt beland in een lachbui. Iedereen zou rode wangen krijgen, stotteren, maar ik kon niet anders dan er doodleuk op in gaan, om uiteindelijk erachteraan te plakken dat ik het niet meende. Het was ook gewoon een voordeel om deze jongens als mijn beste vrienden te hebben, daar kon je veel bij maken. Ik sloeg mijn armen nog stakker om de twee jongen heen, oplettende dat Zayn het bed ook niet uitviel, want het bed was echt te klein. Misschien een optie om de andere hier ook ooit een keer tegenaan te schuiven voor we deze momenten hadden, ook al was dit lekker knus. 'Nee, ik ben gewoon gestoord en iemand met hele verkeerde gedachten,' grijnsde ik, om erna een antwoord op zijn volgende vraag erachteraan te gooien en naar de woorden van Hazza te luisteren. Het was duidelijk wat de bedoeling was. We blijven nog voor een klein momentje liggen, die natuurlijk weer verlengd probeerde te proberen. Ik voelde Liam zijn lippen in mijn nek waardoor ik op mijn lip beet, wetende dat ik op moest passen met wat ik gaan doen. Niet door de camera's, maar ook door de wraakacties. 'Hazza, hij pest me,' pruilde ik zielig, wetende dat ik het zelf had veroorzaakt. 'En neemt jouw taken over. Dat pik je toch niet?' voegde ik er broodnodig aan toe, want kon het niet laten. Ik was gestoord, liet alles over mijn lippen rollen, zodra er een onderwerp was aangeknoopt waar je zulke dingen niet kon laten en wist tegenover wie ik stond.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Styles
     'Wij doen heel veel dingen in die hotelkamers, hé Hazza?' vroeg Louis met een wenkbrauwwiebel, om een kus op mijn voorhoofd te drukken en daarna in de lach te schieten, waardoor ik hem weer een tik tegen zijn voorhoofd gaf. Hij sprak tegen de andere jongen in mijn armen met moeite, aangezien hij in een lachbui was geraakt, en ik rolde even met mijn ogen, moest dit nou echt altijd? Toen Liam die, onmisbaar in het zicht zittende, zuigzoen aan hem gaf keek hij me zielig en pruilend aan. 'Hazza, hij pest me,' kwam er zielig uit, wetende dat het een wraakactie was geweest die hij toch echt zelf had veroorzaakt. 'En neemt jouw taken over. Dat pik je toch niet?' voegde hij eraan toe en ik trok mijn wenkbrauwen op, en maakte het besluit dat ik zijn spelletje maar zou meespelen.
    'Ja joh, Liam, idioot,' zei ik nep beledigd, waarna ik ook hem een tik tegen zijn voorhoofd gaf en Louis bezitterig naar me toe trok. In het openbaar zou ik dit echt niet kunnen flikken, maar hier, met degenen die ik het meest vertrouwde en die echt wisten hoe het wel of niet zat kon dit gewoon. Ik kon ze alles vertellen, alles mer ze doen, zonder veroordeeld te worden en reken maar dat ik daar maar al te graag gebruik van maakte.


    Because I love him, do I need another reason?

    (IrishBoss -> Sk8erBoy)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam Payne
    Harry leek het wat minder te vinden waarover Louis en ik zo lollig aan het doen waren. Hij kwam wel dichtbij ons liggen. Mijn arm sloot ik stevig om zijn middek. Op Niall na lagen we nu met de hele band in een eenpersoonsbed. Ik was al verbaasd dat we er niet uit waren gekieperd. Toch zou ik er eerder niet uitklimmen. Louis plaagde Harry even, wat hem een tik tegen zijn voorhoofd opleverde. Toen ging hij al lachend verder over op mij. Ik rolde met mijn ogen en drukte een zuigzoen in zijn nek. Hij had dat eens bij mij gedaan op nationale tv. Ik drukte nog een zacht kusje op de plek en keek toen trots naar de rode plek in zijn nek, mooi duidelijk recht in het zicht. Louis begon bijna direct te piepen en Harry erbij te halen. Zijn woorden waren fout als altijd, wat buiten de context van onze band vaker dan eens problemen had opgeleverd. Ik grinnikte bij Harry's reactie, maar toen hij Lou helemaal opeiste trok ik hem ook een stuk weer terug naar mij toe als een kind dat zijn pop niet wilde delen. "Hij is ook deels van mij." piepte ik terug. Ik klonk ook echt als een kind wat z'n pop terug wilde. Ik lag gewoon te fijn in Louis zijn lange dunne armpjes. Ik wilde nu echt het bed en zijn armen niet uit, hoe hetero ik ook was.


    Bowties were never Cooler

    Louis Tomlinson
    Met een klein pruillipje en grote, waterige ogen keek ik naar de twee jongens toen ik een tik tegen mijn voorhoofd kreeg. 'Liam is als eerste niet lief en dan kom jij nog met het feit dat Larry niet echt is?' vroeg ik en mijn onderlip trilde alweer waardoor ik me op de stille jongen naast me richtte. 'Wil Zaynie mijn vriendje dan zijn?' Het liefste sloot ik mijn armen ook nog om die jongen heen, maar er was een probleem, want ik had twee armen en twee jongens in deze. 'Sukkels, jullie weten niet welke kleuter jullie missen. Jullie gaan me nog wel missen,' zei ik en probeerde de arrogantie ervan af te laten druipen. Ik kon het allen niet, want ik schoot ten eerste in de lach, en ten tweede zat ik zo ook niet ik elkaar. Liam die daarin tegen zijn lippen in mijn nek plaatste, om een zuigzoen daar te plaatsen, verbaasde me niet, want het was iets wat ik wel weer had verdiend. Ik maakte er dan geen probleem van, ondanks ik Larry er weer bijhaalde, ergens bang dat Harry het nu toch niet helemaal leuk vond, maar hij speelde uiteindelijk wel mee. 'Wel een leuke idioot hoor,' zei ik voor ik als een lappenpop werd behandeld. 'Zie dat jullie me niet kunnen loslaten,' grijnsde ik, maar sloeg als automatisme de armen nog strakker om de twee heen. 'Ik vind jullie ook heel erg lief hoor, ook al waren jullie dat net niet,' mompelde ik, wetende dat het niet echt waar was, want de jongens waren heel erg lief. Daar viel niet over te twisten en dat was ook de reden dat ik ze nu niet wilde delen met andere.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Styles
    'Hé! Ten eerste; is Liam altijd lief en ten tweede; heb je dat mij ooit horen zeggen? Nee dus,' kaatste ik terug. Normaal reageerde ik nooit zo op zijn Larry opmerkingen omdat ik het ontzettend irritant vond maar nu was het gewoon te toepasselijk om niet te doen. Louis richtte zich nu op Zayn die nog steeds niet had gereageerd maar dat ging hem nogal moeilijk af aangezien hij toch echt geen drie armen had. Zijn arrogante poging werkte zoals gewoonlijk ook niet mee, en toen Liam begon te zeuren dat hij ook van hem was pruilde ik even, om daarna zacht aan een van Louis' armen te trekken, waardoor we een soort lappenpop effect kregen. En wij waren de kinderen die erom moesten vechte.
    'Nietes! Van mij!' gilde ik als een klein kind en probeerde Louis weer van hem af te pakke, die weer een ietsje arrogante opmerking te maken en zijn armen steviger om Liam en mij te wikkelen.
    'Ik ben altijd lief, tenzij iemand je van me probeert af te pakken,' mompelde ik, en keek Liam daarna uitdagend aan, om vervolgens een kusje op Louis' wang te drukken. Als ze het zo wilden krijgen, konden ze het zo hebben en ik speelde graag erin mee.


    Because I love him, do I need another reason?

    Liam Payne
    Louis begon over dat ik gemeen was en Harry Larry ontkende. Nog voor ik wat kon zeggen nam Harry ons bijden in bescherming. Lou richtte zich alweer op Zayn, die nogateeds voor pampus naast ons lag. Je merkte duidelijk dat zijn concentratieboog erg kort was, want omdat Zayn niet reageerde, ging hij weer verder. De arrogantie droop van zijn woorden af, maar het was duidelijk dat dat gespeeld was. Harry trok op mijn gepiep dat Louis ook van mij was aan zijn arm te trekken. Zelf deed ik het bij de andere, zodat hij nu echt als een lappenpop was. "Nee, van ons allebei." riep ik terug met een zeurderig stemmetje. Louis trok ons dichter tegen hem aan. Hij behandelde ons nu echt als een vader met zijn twee vechtende zoontjes, al waren wij groter. "Ik ben ook heel lief, maar Hazza pakt je altijd van me af." zei ik vrij kinderlijk. Plots kreeg ik een idee. Ik boog mijn hoofd naar Harry toe. "We kunnen hem nu onder de koude douche tillen samen." fluisterde ik zo zacht in zijn oor. Zo zacht dat Louis het niet zou kunnen horen. Lou zou er prima tegen kunnen, daarbij zou hij zonder water toch echt zijn haar niet meer normaal krijgen. Ja, soms was ik wel een pestkop, maar hij had mijn kinderlijke kant opgewekt en die was niet te vertrouwen. Echt. Als ik kinderlijk ging doen was ik nog erger dan hij.


    Bowties were never Cooler