• Slum of Rome.


    Two gangs, the slum of Rome. Hating each other.



    Storyline:
    Twee verschillende bendes, ze haten elkaar al jaren. Alhoewel, de leiders haten elkaar al jaren. De bendeleden zijn daardoor de mensen uit de andere bende ook gaan haten. Al is die haat tegenover iemand misschien wel niet echt. Het speelt zich af in de achterbuurt van Rome. Een plek waar je liever niet wilt zijn. Elke dag hoor je wel schoten van pistolen of het ó zo bekende geluid van de sirene van een politie. De twee bendes steken elkaar de hele tijd op, dan heeft een bende weer een overval gepleegd die gelukt is, waardoor ze zich weer beter voelen dan de andere en dan probeert die andere bende weer iets gevaarlijkers te doen, zodat zij weer bovenaan staan. Vaak gebruiken ze hier onschuldige mensen voor. Ze hebben alleen niet door dat de politie ook op de loer ligt.




    Rollen. ~ Mannen gezocht + onderleider van Timuto di Roma. ~

    Gli assassini: [Minimaal 18]
    Leider: Giovanni Caio DiAngelo || Kayal
    Onderleider: Emily Yeager || Cas
    Bendeleden: [Max 10]
    ~ Alessia Caprice Romano || Evolution
    ~ Carolina Beatrice DiAngelo || Goldwing
    ~ Elliot Daniel Rowlands || Raccoon

    Timuto di Roma: [Minimaal 18]
    Leider: Stephen Yeager || LyraPhoenix
    Onderleider: Clayton 'Clay' Davide Fontani || Marlon
    Bendeleden: [Max 10]
    ~ Carmela Louisa Dominco || Deryth
    ~ Leonora 'Nora' Vieri || Guinness
    ~ Isabella Eloise Fabiana || Ubiquitous ~ nog niet af.

    Normal people: [Oneindig.]
    ~ Adriana Bonita da Cruz || Kayal
    ~ Racquelle Noëlle Fontani || Evolution
    ~ Ramon Smith || LyraPhoenix
    ~ Angelo Luca De Santis || Cas




    Lijstje:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Afkomst:
    Geslacht:
    Welke bende: ~ Alleen voor bende leden ~
    Reden waarom je in bende zit: ~ Alleen voor bende leden ~
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Familie:
    Geschiedenis:
    Extra:



    Story: The Slum of Rome

    Regels:
    * Minimaal 6 á 7 regels per post.
    * Reserveringen blijven 36 uur staan.
    * Max 3 characters p.p.
    * Geen geruzie etc. hier.
    * Graag mensen die niet naar een dag al stoppen.
    * Geen Mary Sue's & Gary Stu's
    * Topics worden alleen geopend door Evolution of Casiramos tenzij je er toestemming voor hebt.
    * Graag normaal ABN kunnen typen en praten. Hiermee bedoelen we dus dat je niet een post vol met typfouten schrijft.



    Idee van Casiramos en Evolution.

    [ bericht aangepast op 28 dec 2013 - 19:34 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Goldwing schreef:
    Ik zou heel graag een reservering willen doen. Is het mogelijk om een familielid van een personage te spelen? Dat vind ikzelf altijd makkelijker. :Y)


    Van Gio mag het ook altijd :Y)


    El Diablo.

    Casiramos schreef:
    (...)

    Van Gio mag het ook altijd :Y)

    AHAHAHA. Dan heb ik medelijden. Gio is al net zo'n koppige idioot als Tyler :3. Alessia gaat hem flink irriteren. Mhihihi.


    That is a perfect copy of reality.

    Mweh. Ik heb mijn karakter al in mijn hoofd, ik twijfel alleen heel erg over in welke familie ze het beste zou passen. :3
    Misschien hebben jullie een idee? Het gaat om een vrij jong (18 jarig, misschien zelfs jonger) bendelid of gewone inwoner, ze is heel rustig, kalm. Maar ergens ook een controle freak en behoorlijk intelligent. Vrij ''onschuldig'' voor de mensen waar ze mee optrekt.. Ik kan maar geen besluit nemen. (cat)


    They can't steal the love you're born to find

    Goldwing schreef:
    Mweh. Ik heb mijn karakter al in mijn hoofd, ik twijfel alleen heel erg over in welke familie ze het beste zou passen. :3
    Misschien hebben jullie een idee? Het gaat om een vrij jong (18 jarig, misschien zelfs jonger) bendelid of gewone inwoner, ze is heel rustig, kalm. Maar ergens ook een controle freak en behoorlijk intelligent. Vrij ''onschuldig'' voor de mensen waar ze mee optrekt.. Ik kan maar geen besluit nemen. (cat)

    Hmm. Als bendelid is de minimale leeftijd 18, dus dan zou ze niet jonger kunnen zijn. :3.
    Eerlijk gezegd lijkt ze me niet echt geschikt als familie van Gio. Haha. Alessia heeft nog geen innerlijk, dus daar kan ik niks over zeggen :3.


    That is a perfect copy of reality.

    Hm, ik heb verschillende ideeën, dus wellicht maak ik eerst gewoon de basis aan, en op de hand daarvan even kijken wat het beste zou passen? :]


    They can't steal the love you're born to find

    Goldwing schreef:
    Hm, ik heb verschillende ideeën, dus wellicht maak ik eerst gewoon de basis aan, en op de hand daarvan even kijken wat het beste zou passen? :]

    Mij maakt het niks uit wat je doet, haha. Moet ik alvast een reservatie ergens plaatsen? :3.


    That is a perfect copy of reality.

    Rol:
    Normal Peepz.
    Naam:
    Adriana Bonita da Cruz
    Leeftijd:
    19.
    Afkomst:
    Spaans.
    Geslacht:
    Vrouwelijk.
    Uiterlijk:



    Adriana is een mooi meisje met een echt Spaans uiterlijk. Haar huid is lichtgetint en vaak ook gebruind door de zon. Haar donkerbruine lokken hangen meestal stijl over haar rug of in een strakke staart. Als ze er zin in heeft maakt ze heel soms een vlecht. Haar haar zal je nooit zien krullen, dat blijft gewoon niet bij haar zitten. Als ze er in de ochtend met een krultang door gaat, zal er in de middag alleen maar een lichte slag in zitten. Wat bij haar getinte huid en donkere lokken gelijk opvalt zijn haar ogen, die een helderblauwe kleur hebben. Over haar lichaam kan Adriana niet klagen, door het vele sporten wat ze doet heeft ze een prachtig fit lichaam gekregen. Met als bonus een zandloper figuur. Ze heeft een platte buik met een dunne taille, gecombineerd met volle vormingen en iets bredere heupen en schouders. Sommige mensen zijn alleen wel verbaasd als ze haar benen zien, want die zijn wel aan de dunne kant. Adriana is niet vies van Piercings en Tattoo's. Ze heeft haar rechterarm helemaal onder staan en ook haar onderarm rechts. Ook heeft ze twee strikjes op de achterkant van haar benen. Qua piercings heeft ze er ook heel wat. Vroeger had ze een neuspiercing en een lippiercing, maar die heeft ze drie jaar geleden eruit gehaald. Ze heeft nog steeds meerdere gaatjes in beide oren, een navelpiercing, drie piercings in elke heup, twee dermals bij haar borsten, twee in haar nek en een tongpiercing. Adriana heeft niet echt een kledingstijl, het verschilt met de dag. De ene keer zie je haar met een tanktop, short en een paar Vans. De volgende dag met een mooi jurkje en torenhoge hakken.
    Innerlijk:
    Adriana is een meisje met een grote mond. Ze zal altijd haar mening delen, al klinkt het nog zo gemeen. Ook zal ze altijd eerlijk zijn, behalve als het echt niet in haar voordeel ligt. Maar mag ze je niet, dan zegt ze het. Vind ze iets lelijk, dan zegt ze het. Juist omdat je bij Adriana altijd de harde waarheid kan verwachten zijn er veel mensen die haar niet mogen. Die bestempelt ze dan simpel met "Zwak" en "Mensen die niet tegen de waarheid kunnen.". Adriana is ondanks dat toch een meisje die makkelijk vrienden kan maken, vooral als ze een beetje hetzelfde denken als haar. Als je bevriend ben met Adriana is het een lief meisje, al zal ze jou ook altijd de waarheid vertellen. Daar moet je wel tegen kunnen, maar eigenlijk heeft ze alleen maar vrienden die dat kunnen. Adriana is zeer sportief en dat is ze altijd al geweest. Adriana is overigens niet heel dom, maar ook geen supergenie. Een beetje gemiddeld zeg maar. Toch rolt er uit deze hersens altijd een sluw plannetje om zichzelf uit de nesten te werken. Adriana is tot slot een beetje ijdel, het is niet zo dat ze elke vijf minuten in de spiegel kijkt. Maar ze haat het wel als ze er slecht uit ziet, en ze wil het dan altijd zo snel mogelijk weer goed maken.
    Familie:
    Adriana komt uit een groot gezin, de grootste in haar familie eigenlijk. Haar ouders, Izabell (43) en Alvaro (45), zijn na 24 jaar nog steeds gelukkig met elkaar getrouwd. Hun families hadden verwacht dat het al snel over zou zijn aangezien ze al jong in het huwelijksbootje waren gestapt, maar er is nooit wat fout gegaan. Adriana heeft nog drie oudere broers. Marc (24), Sergio (22) en Pedro (20). Ze zijn altijd al beschermend over hun zusjes geweest, maar dat hebben ze bij Adriana een beetje losgelaten toen ze In Rome ging studeren. Adriana heeft nog twee jongere zusjes. Een tweeling, Angelita en Cesara (15).
    Geschiedenis:
    Adriana is geboren in Valencia maar op haar 3e verhuisd naar Madrid. Haar gezin heeft het financieel nooit moeilijk gehad, integendeel. Met een presentatrice als moeder en een zakenman als vader is er altijd genoeg geld. Dit zorgde ervoor dat iedereen in het gezin makkelijk kon studeren. Adriana's geschiedenis is ook niet heel bijzonder. In de 19 jaar dat ze hier op aarde rondloopt is er niks gebeurd dat er echt uitknalt. Er zijn mensen overleden, er zijn mensen bijgekomen, botten zijn gebroken, relaties zijn begonnen.. Enz. Toch is er één ding dat er uitspringt, al is het niet een geweldig iets. Als 16-jarige was Adriana als een blok gevallen voor de 5 jaar oudere Adan. Den twee kregen uiteindelijk iets al bleek het geen lieverdje te zijn. Met zijn alcoholprobleem was het zeven van de tien keer een echte hel. De vele klappen en de vernederingen brachten het meisje tot een dieptepunt, maar ze probeerde zich sterk te houden tegenover haar ouders. De meeste blauwe plekken wist ze te verbergen met make up, en voor die nog zichtbaar waren wist ze elke keer een smoes te verzinnen. Dit ging zo'n vijf maanden door tot ze totaal gebroken bij haar oudste broer Marc zat. Die vertelde het natuurlijk meteen tegen hun ouders die totaal geschokt waren. Marc ging met zijn twee broers er gelijk achteraan en hebben Adan helemaal in elkaar geslagen tot de politie kwam. Adriana was hierdoor voor een tijdje echt bang voor jongens, behalve als het familie was. Dat is nu wel weer over en ze geniet weer van het leven. Toch zal je altijd een beetje van die angst terug zien als een jongen tegen haar schreeuwt of alleen maar zijn hand heft.
    Extra:
    Ze studeert sinds dit jaar in Rome, ze doet de studie voor Visagiste.

    [ bericht aangepast op 23 nov 2013 - 13:52 ]


    El Diablo.

    -

    [ bericht aangepast op 22 nov 2013 - 16:58 ]


    They can't steal the love you're born to find

    Rol:
    Normal.
    Naam:
    Racquelle Noëlle Fontani
    Leeftijd:
    19
    Afkomst:
    Italiaans
    Geslacht:
    Vrouwelijk
    Uiterlijk:



    Racquelle is een niet al te lang meisje, ze heeft namelijk een lengte van 1M66 en dat terwijl haar vriendjes die ze heeft gehad minimaal 1M85 waren. Racquelle heeft lang, bruin, golvend haar dat tot onder haar rug komt. Racquelle draagt haar haar vaak los, dat komt omdat ze haar haar gewoonweg in een staart of knot niet mooi vindt zitten. Verder heeft Racquelle amandelvormige, grijze ogen, terwijl haar broer en haar zus bruine ogen hebben. Racquelle heeft een lichtgetinte huid, dat komt omdat ze vaak in de zon zit. Racquelle draagt eigenlijk een bril. Zo'n nerdbril/vintage bril. Ze heeft namelijk een sterkte van 2,5. Racquelle heeft ook lenzen, maar ze vindt die dingen vreselijk om in te doen, dus die draagt ze nauwelijks. Alleen als het handiger is om lenzen te dragen, anders gewoon echt niet. Racquelle zal je ook nooit zo snel op hakken zien, gewoon weg omdat ze er niet op kan lopen. Ze vindt hakken best mooi, maar er op lopen is een hel voor haar. Haar favoriete merk schoenen is Allstars. Ze heeft er een stuk of vijf in haar kast staan, waarvan er een paar vertrapt zijn. Verder is Racquelle's kledingsmaak een beetje casual. Jeans, leuk hemdje of shirt of iets dergelijks en daar dan een vestje of spijkerblouse over. Soms draagt ze ook rokjes of jurkjes, maar dat is zeldzaam.
    Innerlijk:
    Racquelle is een meisje dat altijd vrolijk is. Racquelle is niet boos te krijgen, althans, dat zegt iedereen. Racquelle wordt echt wel is boos, ze is alleen heel moeilijk boos te krijgen. Daarentegen, als het je eenmaal gelukt is om haar boos te krijgen, zal ze ook wel een tijdje boos op je blijven. Dat is het nadeel van dat ze heel moeilijk boos te krijgen is. Ze is wel heel snel geïrriteerd te krijgen. Verder is Racquelle er altijd voor haar vrienden. Ze helpt liever haar vrienden, dan dat ze zelf geholpen wilt worden. Toen Racquelle zestien was, deed ze alle dingen die ze niet mocht. Nu, drie jaar later heeft ze nog steeds van die 'scheit aan alles en iedereen' - momentjes, dan breekt ze ongeveer alle regels die haar ouders haar hebben opgelegd en rookt ze wel is een jointje of gaat ze rondzwerven door de achterbuurt van Rome. Iets wat haar ouders haar verboden hebben, ze nog nooit en te nimmer naar de achterbuurt van Rome gaan. Die regel heeft ze onderhand al wel twintig keer verbroken. Racquelle is een sluw meisje, ze komt vaak ergens onderuit en ze wordt nooit betrapt als ze iets stiekem gaat doen. Dat is heel handig voor haar, want ze is iemand die laks heeft aan de regels soms. Verder is Racquelle niet echt een flirter, ze flirt wel is met jongens, jongens die ze echt leuk vindt, maar als ze bijvoorbeeld naar een discotheek gaan met haar vrienden, dan is zij van de weinige die niet van jongen naar jongen of van meisje naar meisje gaat om met hem of haar te flirten. Racquelle is iemand die heel snel bloost, je hoeft maar een complimentje te geven over dat ze iets goed deed en haar wangen worden al rood.
    Familie:
    Racquelle's familie is best groot. Nouja, Racquelle zelf komt uit een gezin van vijf, maar de broer van haar moeder heeft zeven kinderen. Racquelle heeft een broer die Clayton heet en vierentwintig is en een zus van tweeëntwintig die Gabriëlle heet. Verder zijn haar ouders beide negenenveertig. Haar moeder kwam wel uit een grote familie, daardoor heeft Racquelle nu veel nichten en neven. Ze heeft nog maar met een familie contact, omdat de rest of in Amerika woont, of in Australië. De namen van de nichten en neven die ze nog kent van oud naar jong zijn Jake, hij is zesentwintig. Hailee, zij is vierentwintig. Ryan, hij is eenentwintig. Dan heb je de tweeling van negentien, Jade en Theresa. Als laatst heb je nog Lucas en Adam van zeventien en vijftien.
    Geschiedenis:
    Racquelle is oorspronkelijk geboren in Edinburgh in Groot - Brittanië. Racquelle is geboren op vijfentwintig november in 1993. Toen Racquelle ongeveer een half jaar oud was hadden ze besloten om terug te keren naar Italië. Haar vader voelde zich daar fijner bij en haar moeder vond alles goed. Omdat Racquelle toen nog zo jong was, weet ze helemaal niks van haar oude stad, behalve van de verhalen die haar broer en haar zus haar vroeger altijd vertelde. Racquelle heeft sinds dat ze naar Italië verhuisden alleen nog maar in Rome gewoont. Racquelle kent die stad goed en weet heel veel geheime plekjes. Racquelle komt uit een familie die nooit echt problemen had met geld, ze hadden ook niet echt schulden en ze hadden ook geen problemen met mensen. Racquelle vond dit maar saai en begon zelf problemen te veroorzaken. Het begon met arrogant te doen tegenover andere mensen, maar al snel werd het erger. Racquelle begon dingen te stelen en haar ouders hebben haar ervan verdacht dat ze drugs dealde. Dat heeft ze nooit gedaan, maar het stond wel te gebeuren. Ze was toen zestien. Haar ouders hebben haar al vergeven voor haar daden, omdat ze denken dat ze het niet weer zal doen. Daarentegen heeft Racquelle nog steeds van die rebelse gevoelens in haar zitten, dus zij ziet het zo weer gebeuren.
    Extra:
    Racquelle is vaak in de achterbuurt van Rome te vinden omdat ze erachter wil komen waarom iedereen in Italië zo doodsbang is voor de twee bekendste bende's van Italië, het zijn ook gewoon maar mensen die toevallig goed met wapens om kunnen gaan en goed kunnen vechten en waarschijnlijk ook goed overvallen etc. kunnen plegen. Ze snapt de angst van vele mensen niet helemaal.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2013 - 0:19 ]


    That is a perfect copy of reality.

    een vrouwelijk bende lid van de bende Timuto di Roma


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Mag ik ook een vrouwelijk bendelid van de Timuto di Roma?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Sure :3.


    That is a perfect copy of reality.

    Zou ik de onderleider van Gli assassini, dat het dan het broertje/zusje is van Stephen van LyraPhoenix? Als zij dat goed vind.


    Your make-up is terrible

    Cas schreef:
    Zou ik de onderleider van Gli assassini, dat het dan het broertje/zusje is van Stephen van LyraPhoenix? Als zij dat goed vind.

    Sure. Ik zet je erbij. LyraPhoenix heeft volgens mij al eerder gezegd dat er wel familie van haar personage gemaakt mag worden. (:

    [ bericht aangepast op 22 nov 2013 - 12:07 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Cas schreef:
    Zou ik de onderleider van Gli assassini, dat het dan het broertje/zusje is van Stephen van LyraPhoenix? Als zij dat goed vind.


    Ik geef nog extra toestemming, van mij mag het.


    Vampire + Servant = Servamp