• Slum of Rome.


    Two gangs, the slum of Rome. Hating each other.



    Storyline:
    Twee verschillende bendes, ze haten elkaar al jaren. Alhoewel, de leiders haten elkaar al jaren. De bendeleden zijn daardoor de mensen uit de andere bende ook gaan haten. Al is die haat tegenover iemand misschien wel niet echt. Het speelt zich af in de achterbuurt van Rome. Een plek waar je liever niet wilt zijn. Elke dag hoor je wel schoten van pistolen of het ó zo bekende geluid van de sirene van een politie. De twee bendes steken elkaar de hele tijd op, dan heeft een bende weer een overval gepleegd die gelukt is, waardoor ze zich weer beter voelen dan de andere en dan probeert die andere bende weer iets gevaarlijkers te doen, zodat zij weer bovenaan staan. Vaak gebruiken ze hier onschuldige mensen voor. Ze hebben alleen niet door dat de politie ook op de loer ligt.




    Rollen. ~ Mannen gezocht + onderleider van Timuto di Roma. ~

    Gli assassini: [Minimaal 18]
    Leider: Giovanni Caio DiAngelo || Kayal
    Onderleider: Emily Yeager || Cas
    Bendeleden: [Max 10]
    ~ Alessia Caprice Romano || Evolution
    ~ Carolina Beatrice DiAngelo || Goldwing
    ~ Elliot Daniel Rowlands || Raccoon

    Timuto di Roma: [Minimaal 18]
    Leider: Stephen Yeager || LyraPhoenix
    Onderleider: Clayton 'Clay' Davide Fontani || Marlon
    Bendeleden: [Max 10]
    ~ Carmela Louisa Dominco || Deryth
    ~ Leonora 'Nora' Vieri || Guinness
    ~ Isabella Eloise Fabiana || Ubiquitous ~ nog niet af.

    Normal people: [Oneindig.]
    ~ Adriana Bonita da Cruz || Kayal
    ~ Racquelle Noëlle Fontani || Evolution
    ~ Ramon Smith || LyraPhoenix
    ~ Angelo Luca De Santis || Cas




    Lijstje:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Afkomst:
    Geslacht:
    Welke bende: ~ Alleen voor bende leden ~
    Reden waarom je in bende zit: ~ Alleen voor bende leden ~
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Familie:
    Geschiedenis:
    Extra:



    Story: The Slum of Rome

    Regels:
    * Minimaal 6 á 7 regels per post.
    * Reserveringen blijven 36 uur staan.
    * Max 3 characters p.p.
    * Geen geruzie etc. hier.
    * Graag mensen die niet naar een dag al stoppen.
    * Geen Mary Sue's & Gary Stu's
    * Topics worden alleen geopend door Evolution of Casiramos tenzij je er toestemming voor hebt.
    * Graag normaal ABN kunnen typen en praten. Hiermee bedoelen we dus dat je niet een post vol met typfouten schrijft.



    Idee van Casiramos en Evolution.

    [ bericht aangepast op 28 dec 2013 - 19:34 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Guinness schreef:
    goed, doe mij dan toch maar een vrouwelijke onderleider van Timuto di Roma. de rpg's waar ik nu aan mee doe gaan toch vrij traag dus heb de tijd

    Vind je het ook goed om een man te spelen? Er zijn al best veel vrouwen namelijk (:

    [ bericht aangepast op 24 nov 2013 - 21:53 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Evolution schreef:
    (...)
    Vind je het ook goed om een man te spelen? Er zijn al best veel vrouwen namelijk (:
    eerlijk gezegd nu even niet xD ik was al halverwege met mijn rol. maar als je dan liever het open houd begrijp ik en dan laat ik de rol alsnog zitten.

    [ bericht aangepast op 24 nov 2013 - 22:10 ]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Guinness schreef:
    (...)eerlijk gezegd nu even niet xD ik was al halverwege met mijn rol. maar als je dan liever het open houd begrijp ik en dan laat ik de rol alsnog zitten.

    Haha. Een vrouw is ook goed. Dan is het na jou even gesloten :3. Of heb je de rol nu al verwijderd? ^-^

    [ bericht aangepast op 24 nov 2013 - 22:13 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Evolution schreef:
    (...)
    Haha. Een vrouw is ook goed. Dan is het na jou even gesloten :3
    sorry dat ik nu weer lastig ben, ik ben eigenlijk van plan een mannelijke rol ernaast aan te maken als de rpg mij een beetje bevalt =)


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    ow als je de onderleider liever open houd voor een man, mag dat hoor! dan doe ik een normaal bende lid


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Guinness schreef:
    (...)sorry dat ik nu weer lastig ben, ik ben eigenlijk van plan een mannelijke rol ernaast aan te maken als de rpg mij een beetje bevalt =)

    Je bent niet lastig, haha. Je mag drie rollen maximaal aanmaken, dus ik zeg: Yay c:


    That is a perfect copy of reality.

    Guinness schreef:
    ow als je de onderleider liever open houd voor een man, mag dat hoor! dan doe ik een normaal bende lid

    Een man als onderleider vind ik wat fijner, maar ik ga niet moeilijk doen als iemand een vrouw als onderleider doet (:


    That is a perfect copy of reality.

    Evolution schreef:
    (...)
    Een man als onderleider vind ik wat fijner, maar ik ga niet moeilijk doen als iemand een vrouw als onderleider doet (:
    dan is ze een gewoon bende lid =)


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Guinness schreef:
    (...)dan is ze een gewoon bende lid =)

    Is goed (:
    Dan verander ik het even (:


    That is a perfect copy of reality.




    Rol: Bende lid
    Naam: Leonora (ze word gewoon Nora genoemd) Vieri
    Leeftijd: 23
    Afkomst: Italiaans
    Geslacht: Vrouwelijk
    Welke bende: Timuto di Roma
    Reden waarom je in bende zit:
    Haar ouders waren zwaar verslaafd aan drugs, ze zocht een uitweg, weg van haar ouders die haar niet mild behandelde. Uiteindelijk is ze in het criminele wereldje gekomen.
    Eigenlijk wil ze al een tijdje uit dit wereldje, maar door haar persoonlijkheid en door de angst om iets aangedaan te worden is ze nog steeds bij deze bende.

    Uiterlijk:
    Nora heeft een lang gezicht en donker bruine haren die als zij ze los draagt tot net onder haar schouder bladen rijken. Ze heef helder blauwe ogen, die eigenlijk niet bij haar afkomst horen. Ze heeft een bruinige huidskleur van zichzelf en heeft een slanke sportieve bouw. Ze heeft geen extreem volle lippen maar wel heel vrouwelijk, ze draagt in principe lenzen maar op een luie dag is ze ook niet vies van een bril.
    Ze draagt voornamelijk strakke kleding die haar vormen goed benadrukken, denk aan kokerrokken, blousjes en blazers. Daarbij draagt ze veel hakken of nette laarzen.

    Innerlijk:
    Ondanks dat ze een harde crimineel is, is Nora eigenlijk een heel onzeker bang meisje. Het is vooral haar talend een masker op te zetten, hoewel ze dat bij de bende allang niet meer doet. De mensen in de bende weten wie ze is en dat is niet altijd even goed. Nora heeft geleerd haar emotie's uit te schakelen, het is daarom ook niet bijzonder dat ze haar lichaam zal verkopen om iets gedaan te krijgen binnen de bende.
    Voor de buiten wereld is Nora een verleidelijke gifbron, ze is niet bang om een moord te plegen. Maar meestal heeft ze deze agressiviteit enkel omdat het van haar verwacht word. Ze is bang dat haar tijd bij de bende nog ellendiger word als ze zich niet zo opsteld. Je kan stellen dat Nora heel erg beinvloedbaar is en ontzettend bang.
    Liefde is iets waar ze heel erg over droomd, graag zou willen mee maken maar tot nu toe werd ze enkel verliefd op de verkeerde. Daarom gebruikt ze haar verleidingskunsten enkel nog om er zelf beter van te worden. Ze laat niet zo snel meer aan haar hart zitten, de man zou erg zijn best moeten toen voor haar.
    Nora is wel een betrouwbaar iemand, ondanks dat ze de bende heel graag achter zich zou willen laten heeft ze nog nooit iemand verraden. Ze luisterd graag naar andermans problemen en zal altijd iemand steun bieden.
    Nora is normaal gesproken erg goed lachs, gevoelig voor charme (ookal wilt ze dit niet). Ze kan ontzettend bijdehand zijn, zonder dat ze daar goed overna denkt. Dit levert haar dan nog wel eens de nodige problemen op, de problemen waar ze nu juist zo bang voor is.
    Nora is een zakenvrouw, ze zal proberen haar doelen te bereiken met goed denkwerk en de juiste deals te sluiten met de juiste mensen.

    Familie: Haar vader is een Italiaan, haar moeder kwam ergens uit Duitsland (hierdoor heeft ze ook blauwe ogen). Haar familie heeft ze al jaren geleden achter zich gelaten doordat haar ouders zwaar verslaafd waren aan coke. Haar vader heeft meer dan eens geweld gebruikt en toen ze een jaar of 16 was heeft ze de benen genomen.

    Geschiedenis:
    Haar jeugd is een absolute ramp geweest en stond in het teken van mishandeling. Ze heeft haar middelbare school afgemaakt maar is nog verder gaan leren, ze kwam op haar 16,5 bij de bende. Natuurlijk eerst niet op de voorgrond, maar ze deed kleine klusjes voor hen voor het geld. Toen ze eenmaal helemaal in het wereldje was gerold had ze gewenst nooit zich te hebben bemoeid met deze mensen.
    Ze kwam in schietpartijen terrecht, drugs, agressie. Ze heeft uiteindelijk om leren gaan met de gruwelijkheden, ze leerde schieten en kon zichzelf steeds beter verweren tegen de harde wereld. Enkel niet tegen de bende, Nora heeft niet de karakter eigenschappen om zichzelf te verweren en een plek te geven in de bende. Het is dan ook niet verwondelijk dat de bende ruimschots gebruik van haar maakt.

    [ bericht aangepast op 1 dec 2013 - 17:09 ]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Someone else?


    That is a perfect copy of reality.

    Evolution schreef:
    Someone else?


    Ik zou nog een rol willen, alleen ik weet niet wat.


    Vampire + Servant = Servamp

    LyraPhoenix schreef:
    (...)

    Ik zou nog een rol willen, alleen ik weet niet wat.

    Hmm. Wat geeft je voorkeur?


    That is a perfect copy of reality.

    Doe voor mij maar een mannelijk normaal persoon.


    Vampire + Servant = Servamp

    LyraPhoenix schreef:
    Doe voor mij maar een mannelijk normaal persoon.

    Is goed (:


    That is a perfect copy of reality.