• Hii

    Een klasgenoot van mij kwam er laatst achter dat de knapste leraar van Nederland (door hitkrant) op onze school werkt. De laatste tijd zien we hem vaak en hij is echt super knap! Hij lijkt op een leerling! Heeft een van jullie Mischien de oude versie van hitkrant of plaatjes zijn naam is Stijm Folkerts

    Xx

    [ bericht aangepast op 24 nov 2013 - 19:55 ]


    Keep your head up princes, your tiara is falling

    ... What?


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ohgod, people.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik zeg er even bij ja mijn vrienden en ik zijn gestoord maar hij is pas 24


    Keep your head up princes, your tiara is falling

    Wij hebben ook een 'knappe' leraar op school waar veel meisjes op geilen .. Gadver, wat zetten zij zich voorschut zeg. :')
    En nee, ik heb geen foto's.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Nightray schreef:
    Wij hebben ook een 'knappe' leraar op school waar veel meisjes op geilen .. Gadver, wat zetten zij zich voorschut zeg. :')
    En nee, ik heb geen foto's.

    Nikolaevna schreef:
    Ohgod, people.


    Een leraar is je leraar, kom op zeg. Die mag niet eens een relatie hebben met een leerling.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Titan schreef:
    (...)

    Een leraar is je leraar, kom op zeg. Die mag niet eens een relatie hebben met een leerling.

    Wel met oud-leerlingen. Ik ken iemand die een relatie met zijn oudleerling heeft en nu zelfs getrouwd is. Ik ga hier geen namen noemand, dat vind ik niet netjes. [A]


    :)

    Gatverdamme. Dit is zo fout in zoveel opzichten.


    26 - 02 - '16

    People these days. --'


    comfort in c h a o s

    Wtf is er mis met je leraar knap vinden, zijn we daar niet allemaal pubermeisjes voor? Jeez.


    i put the fun in funeral

    Givens schreef:
    (...)
    Wel met oud-leerlingen. Ik ken iemand die een relatie met zijn oudleerling heeft en nu zelfs getrouwd is. Ik ga hier geen namen noemand, dat vind ik niet netjes. [A]

    We hebben het daarom ook over leerlingen.


    Take me to wonderland

    Belong schreef:
    Wtf is er mis met je leraar knap vinden, zijn we daar niet allemaal pubermeisjes voor? Jeez.


    Danlke!


    Keep your head up princes, your tiara is falling

    Ohara schreef:
    (...)
    We hebben het daarom ook over leerlingen.

    Ik bedoel alleen maar dat ze wel hoop kunnen hebben op een relatie ooit. x]


    :)

    Belong schreef:
    Wtf is er mis met je leraar knap vinden, zijn we daar niet allemaal pubermeisjes voor? Jeez.

    Mensen puberen niet op Q. Leer dat toch! Gelijk van foetus tot volwassene.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Dsjeesz, people, leraren kunnen best knap zijn en er is helemaal niets mis mee om daar voor uit te komen :W


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Orchard schreef:
    (...)
    Mensen puberen niet op Q. Leer dat toch! Gelijk van foetus tot volwassene.


    Haha, zo waar hè.


    i put the fun in funeral