• Hii

    Een klasgenoot van mij kwam er laatst achter dat de knapste leraar van Nederland (door hitkrant) op onze school werkt. De laatste tijd zien we hem vaak en hij is echt super knap! Hij lijkt op een leerling! Heeft een van jullie Mischien de oude versie van hitkrant of plaatjes zijn naam is Stijm Folkerts

    Xx

    [ bericht aangepast op 24 nov 2013 - 19:55 ]


    Keep your head up princes, your tiara is falling

    Volgens mij is het bij mij op school verplicht om niet knap en 30+ te zijn als je solliciteerd. In ieder geval op mijn afdeling.
    Misschien dat er bij de sportafdeling een beetje knappe leraren rondlopen, maar die ik tot nu heb gezien, zijn totaal niet knap.

    OT: Ik heb de Hitkrant waarin het stukje dat je zoekt niet. Sorry.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Givens schreef:
    (...)
    Ik bedoel alleen maar dat ze wel hoop kunnen hebben op een relatie ooit. x]

    Al is die kans wel klein, maar goed. Het is niet zo vreemd om een oudere man knap te vinden. Doen veel mensen. Ik hoor genoeg gastjes van 16/17 die geilen op een of andere vrouw van eind de 20.

    [ bericht aangepast op 22 nov 2013 - 17:59 ]


    Take me to wonderland

    Troll schreef:
    Gatverdamme. Dit is zo fout in zoveel opzichten.


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik vind dat je best je leraar knap mag vinden, heb vroeger ook crushes gehad op leraren, maar de hoop dat je ooit een relatie krijgt met die leraar is nutteloos. :')

    Ik heb geprobeerd 'em te Googelen, maar ik vind alleen ene Stijn Folkers, die niks met hotte leraren heeft te maken.


    Some people are art and do art at the same time

    [ bericht aangepast op 22 nov 2013 - 19:15 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.