• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    dat jij godverdomme chagrijnig bent betekend niet dat je zo tegen mij hoeft te reageren! ik bedoelde het alleen maar goed kutwijf


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Volgens mij kan mijn laptop het elk moment gaan begeven... Stomme nieuwe dingen, die oude was nog sneller dan dit.


    Your make-up is terrible

    NEEE, NIET NÒG IEMAND. GA WEG.
    Het is hier al overvol, ik wil niet dat je vriendje hier komt wonen. Je ziet 'm al elke dag, maar dat betekend niet dat ik dat wil.
    Facking hell. Nog meer fucking stress. D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wat 'n kutopdracht.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Alleen ik word enthousiast van hoe schijfdefragmentatie er vroeger uitzag.


    Your make-up is terrible

    IK WIL HET NIEUWE BOEK VAN HET LIED VAN IJS EN VUUR GIMME THE WINDS OF WINTER PLS
    en nog een paar kleine lettertjes hierzo.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Eindelijk het liedje gevonden dat ik al zó lang zocht.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Als iemand down is, word ik automatisch ook down.
    daar ben ik zo klaar mee.


    True friends stab you in the front.

    de paarden van mijn werk staan op een stal (niet waar ik werk) is de paarden ziekte Rhinovirus.

    [ bericht aangepast op 22 nov 2013 - 15:23 ]


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    Dooddoener schreef:
    de paarden paarden die ik train staan op een stal waar de paarden ziekte Rhinovirus is uit gebroken.:(


    Je weet dat het rhinovirus alleen een medische term is voor verkoudheid?
    Dat is namelijk geen paardenziekte in het speciaal, dat kunnen mensen ook krijgen.
    :X


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Taka schreef:
    (...)

    Je weet dat het rhinovirus alleen een medische term is voor verkoudheid?
    Dat is namelijk geen paardenziekte in het speciaal, dat kunnen mensen ook krijgen.
    :X

    Tijd om je kennis te verbreden.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Taka schreef:
    (...)

    Je weet dat het rhinovirus alleen een medische term is voor verkoudheid?
    Dat is namelijk geen paardenziekte in het speciaal, dat kunnen mensen ook krijgen.
    :X


    helaas is het ook een paarden virus die de mensen niet kunnen krijgen het is super besmettelijk. de paarden vallen met bosjes om.


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    Hehe, hopelijk perkt dit eens je enorme ego en betweterigheid in.


    Your make-up is terrible

    Orchard schreef:
    (...)
    Tijd om je kennis te verbreden.


    Nou, op wikepedia een andere betrouwbare bron die iets meer ingaat op infectie zelf naar mijn mening lees ik: Rhinovirussen zijn de veroorzakers van diverse aandoeningen aan de luchtwegen van mensen en dieren, waaronder verkoudheid. Bij deze zin had ik dus het idee dat ze bedoelen dat het ook bij mensen kan voorkomen, maar ik weet niet hoe jij hem anders leest dus kan daar moeilijk over oordelen. Ook las ik in het artikel ergens dat het niet gevaarlijk is voor mensen, wat ik nooit beweerd heb, ik heb alleen gezegd dat het bij mensen een soort verkoudheid is en miss vinden jullie een verkoudheid gevaarlijk maar ik niet. Voor de rest zie ik niet echt iets in het artikel iets staan betreft wat voor effect het heeft op de mens. Dus ik wil hiermee helemaal niet het probleem bagatelliseren of wat jullie ook dachten dat ik wilde, het viel me alleen op dat er paardenziekte werd beschreven, terwijl de infectie eigenlijk groter is dan alleen een paardenziekte naar mijn mening, dus in het speciaal geen paardenziekte is. Maar dat is mijn mening.

    Cas schreef:
    Hehe, hopelijk perkt dit eens je enorme ego en betweterigheid in.


    Zo subtiel als altijd -.-


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Deze dag is zo kut.
    Ik wil in bed kruipen en er nooit meer uitkomen. :c


    26 - 02 - '16