• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Facts schreef:
    Oké. Is er hier iemand waarbij ik even m'n hart kan luchten en die advies kan geven? De laatste tijd gaat echt alles mis op school.


    Je weet dat je me altijd een pb sturen mag. ;) Ik kan alleen niet direct antwoorden, omdat ik nu accordeon spelen moet.. :x


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Facts schreef:
    Oké. Is er hier iemand waarbij ik even m'n hart kan luchten en die advies kan geven? De laatste tijd gaat echt alles mis op school.


    Mijn mailbox staat open voor je ;]

    OT: Wat moet ik doen om je te krijgen. Ik wil je zo graag! Waarom ben je toch nirt geintreseert in mij? :/


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    I. Want. To. Write. But. I. Fucking. Don't. Know. What.


    Some people are art and do art at the same time

    Facts schreef:
    Oké. Is er hier iemand waarbij ik even m'n hart kan luchten en die advies kan geven? De laatste tijd gaat echt alles mis op school.


    Mij mag je best mailen, als je wilt.

    OT: Morgen meerijden in de optocht! =D


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    en ik maar denken dat ik over hem heen was...


    Music is life :)

    Verven verven lalalala...
    Syll je had op een dikker papier moeten verven ;d


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik hoop dat je snel hier bent, ik heb een knuffel nodig. :c Maar je bent vast te druk met je nieuwe telefoon...


    Your make-up is terrible

    Mis je nu al :'(


    Everything is illuminated by the light of our past.

    wauw fml.. denk je om 11 uur even dutje doen ben echt uitgeput, om 1 uur wekkers gezet tot 2, wordt ik facking nu pas wakker :S ,, en als dat al niet kut genoeg is krijg ik meteen kut reacties omdat ik juist zo lang sliep.. ja Wat denkje nou zelf dat ik dat leuk vind en dr voor kies of wat... ik heb heel mijn dag verknoeid,,,
    Leuk ! echt yes... nu kan ik nog zoveel doen van wat ik allemaal wou doen :') NOT..


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Sivan schreef:
    (...)

    Mijn mailbox staat open voor je ;]


    Some people are art and do art at the same time

    Waarom klagen mensen van Q over andere mensen van Q? Dat is ontzettend krom. Vertel het dan in iemands "gezicht" en ga niet zo achter de rug van anderen klagen over diegenen. Mensen weten heus wel dat het dan over hen gaat.

    Daarnaast heb ik echt een ontzettende hekel aan mijn stomme PMS. Ik voel me nu alweer down, grieperig en koortsig. Altijd leuk.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    I. Want. Inspiration. And. A. Co-Writer.


    Some people are art and do art at the same time

    Even van laptop switchen. Ein-de-lijk. Thanks God.

    En ik reageer pas over drie pagina's weer, ik heb het gevoel dat jullie gek van me worden :'D

    [ bericht aangepast op 22 nov 2013 - 19:42 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Hij kan 'n naveltruitje gewoon hebben.


    "I shut my eyes in order to see.'

    The points that there ain't no romance around (t)here.


    "I shut my eyes in order to see.'