• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Waarom word ik nu weer zo down? Ik wil dit niet, ga weg!


    'Darling, just hold on'

    Taka schreef:
    (...)

    Zo subtiel als altijd -.-

    Hell, een hele uitleg. Op die website van de rijksoverheid wordt gesproken over het rhinovirus dat specifiek bij paarden voorkomt: symptomen die specifiek bij een paard tot uiting komen. Deze symptomen zijn nogal verschillend bij mensen. Maar er zijn dan ook nogal veel variaties binnen het rhinovirus. Wat ik dus wil zeggen is dat je het rhinovirus niet kan beschrijven als een gelijk virus wat mens en dier treft.


    "I shut my eyes in order to see.'

    WAT RUIK IK TOCH? Het is vies.


    "I shut my eyes in order to see.'

    kwart over 4 uit
    kwart voor 5 thuis
    15 minuten om me klaar te maken
    5 uur vriendin ophalen
    naar de mac
    kwart voor zeven eindelijk Catching Fire!

    En ik heb nu dus les, maar ik heb gedaan wat gedaan moest worden en ik ga niks meer voor een ander vak doen
    Gelukkig geen les van docent Frans, maar invaller die veel chiller is


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik haat je.


    26 - 02 - '16

    Orchard schreef:
    (...)
    Hell, een hele uitleg. Op die website van de rijksoverheid wordt gesproken over het rhinovirus dat specifiek bij paarden voorkomt: symptomen die specifiek bij een paard tot uiting komen. Deze symptomen zijn nogal verschillend bij mensen. Maar er zijn dan ook nogal veel variaties binnen het rhinovirus. Wat ik dus wil zeggen is dat je het rhinovirus niet kan beschrijven als een gelijk virus wat mens en dier treft.


    Jaa, maar dat heb ik ook nooit gezegd dat het zo was xd Mijn punt was dat het rhinovirus niet alleen bij paarden voorkomt, maar ook bijvoorbeeld bij mensen. Bij paarden heeft het idd een andere uitwerking en heeft dus andere symptomen dan bij mensen, maar dat vind ik een beetje een open deur intrappen. xd


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Taka schreef:
    (...)

    Jaa, maar dat heb ik ook nooit gezegd dat het zo was xd Mijn punt was dat het rhinovirus niet alleen bij paarden voorkomt, maar ook bijvoorbeeld bij mensen. Bij paarden heeft het idd een andere uitwerking en heeft dus andere symptomen dan bij mensen, maar dat vind ik een beetje een open deur intrappen. xd

    Zo kan datgene wat je hebt gezegd geïnterpreteerd worden. Waarin ik niet de enige ben zo te zien. Al vind ik dan dat je reactie weinig toevoegt en eerder betweterig kan overkomen.

    Maar, bon. Dan zitten we nu op dezelfde lijn en sluit ik het hierbij af.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Oh pijn, wat ben je toch niet fijn :'D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Orchard schreef:
    (...)
    Zo kan datgene wat je hebt gezegd geïnterpreteerd worden. Waarin ik niet de enige ben zo te zien. Al vind ik dan dat je reactie weinig toevoegt en eerder betweterig kan overkomen.

    Maar, bon. Dan zitten we nu op dezelfde lijn en sluit ik het hierbij af.


    Dat kan en iedereen mag het zo interpreteren zoals die het wilt, maakt mij op zich niet veel uit en ik ben het met je eens dat mijn vorige reactie weinig toevoegde, maar dat komt doordat als je 3 keer hetzelfde uit moet leggen, dat na de 2e of 3e keer de reactie eigenlijk niets meer toevoegt en alleen ter verduidelijking is. Maar als jij vindt dat mijn reactie ''betweterig'' overkomt, dan kan ik daar heel goed mee leven. :)

    Fijne dag nog verder (Y)


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Altijd grappig als je iemand boos maakt >3<


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Taka & Orchard: dit soort gesprekken voortaan in gastenboek of in privé berichten.


    Life is hard and then we die

    Ugh mijn rapport is slecht.


    26 - 02 - '16

    PUKKELxDING schreef:
    Taka & Orchard: dit soort gesprekken voortaan in gastenboek of in privé berichten.

    Yes, ma'am.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Stop pushing me. Daardoor ga ik er echt niet sneller op reageren hoor.

    [ bericht aangepast op 22 nov 2013 - 16:27 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb zin in vanavond. :3 Gezellig filmpje kijken met een grote zak chips. That's what I needed.


    :)