• Hier kunnen we over alles praten i.v.m. de RPG of gewoon over dingen die niet over de RPG zelf gaan.


    16 - 09 - '17

    Dan moest je mijn schema eens zien, examen jaar MBO valt ook niet mee. Ik ben met vier (grote) projecten bezig van school, Waaronder een business activity opzetten met geld, met andere bedrijven en personen, die zowel school tijd als vrije tijd veel inneemt. Maar als ik al een gaatje kan vinden om even snel een post te typen...

    Maar like i said. Twee weken. Dan is t dood, en schrijf ik me uit.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2013 - 21:34 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik heb geen zin in nutteloze discussies, ik heb wel wat anders te doen en als het hier nog zo is binnen twee weken en je gaat, nou dan doe je maar, ik ga niemand tegenhouden die weg wil.


    16 - 09 - '17

    Ik heb bij iedereen een gb bericht achtergelaten. Alleen niet bij de actieve mensen en twee users kon ik niet meer vinden.


    16 - 09 - '17

    -

    [ bericht aangepast op 11 dec 2013 - 22:39 ]


    16 - 09 - '17

    Ik wil heel graag wel wat schrijven voor RPG, maar het is gwn dood..' Ik wacht persoonlijk nog op dat de mede persoon waarmee ik schrijf door schrijf dus ik kan op dit moment nog niets posten. SOZ.

    Sigil, kun jij met Skylar reageren? Anders kan ik niet reageren.

    We vinden het wel een beetje stom dat je ons zit te commanderen dat we het topic levend moeten houden terwijl je zelf niet reageert waardoor een ander niet verderkan.

    [ bericht aangepast op 14 dec 2013 - 23:09 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik schrijf vooral posts van 300 woorden. Met alleen dat van scarson kom ik daar bij lange na niet. Ik wachtte op Amelia zodat ik het kan combineren en er dus wel kom. Maar ik zal morgen proberen te reageren.

    Overigens was ik niet aan het commanderen. Daarnaast was het niet perse aan iemand gericht al had ik zelf het topic levindiger gehouden. En dan vooral aan degene die niet reageren.
    Jullie mogen daarnaast denken wat jullie willen, maar ik sta npg steeds bij mijn standpunt en dat zal niet veranderen.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sorry, ik was vandaag de hele dag weg en daarna naar de hobbit. Ik zal morgen tijdens de led ff posten. Beloofd.

    [ bericht aangepast op 16 dec 2013 - 0:04 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Is goed.


    Queer zijn is gewoon alles

    Kunnen er alsjeblieft nog meer mensen reageren?


    16 - 09 - '17

    Ik begin al!

    [ bericht aangepast op 16 dec 2013 - 15:25 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Dankje, Jarne (:


    16 - 09 - '17

    Ik heb gepost!


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik reageer strakjes, ik ben nu nog een poging aan het doen om goed te leren


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Ik wil wel reageren maar heb op dit moment even geen inspiratie.