• Ik weet dat hier een lange tijd geleden ook al een topic van was, maar ik wilde er toch opnieuw één maken :$


    Dusssss
    zijn er hier fans van 5SOS???








    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Ik heb ze gezien toen 1D met hun tour begon in februari in The London O2! Het was een leuk voorprogramma, beter dan dat andere valse kind :') Ben niet echt fan, al heb ik wel een aantal nummers op m'n iPod staan (:


    To infinity and beyond •

    thfkdlf schreef:
    Ik heb ze gezien toen 1D met hun tour begon in februari in The London O2! Het was een leuk voorprogramma, beter dan dat andere valse kind :') Ben niet echt fan, al heb ik wel een aantal nummers op m'n iPod staan (:


    ah kay haha :)
    ik ben nog niet echt een grote fan, maar ik vind hun muziek eigenlijk nog best wel goed, en ik begin al met fangirlen dus ja :P


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Nope, ik doe niet meer aan zulke bandjes. :')


    Take me to wonderland

    Ik vind ze ook erg leuk! :)
    Toen ik nog niet heel erg fan was volgde hun bandaccount me op twitter :') En ze volgen me nog steeds :D
    Maarja, ik vind ze echt super leuk en hun muziek is ook best goed..


    "I didn't invite you to my barbecue, so why are you all up in my grill?" - Calum Hood

    Waarom maak je er een nieuw topic over als je weet dat er al een ander bestaat?

    In ieder geval vind ik ze echt maar wannabe's, vooral op die gifs. Ik erger me een beetje aan hen.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    ik vind ze wel leuk. gwn leuk. niet super ofzo.


    "I thought I heard a plane crashing, but now I think it was your passion snapping" - La Dispute

    Omg ik vind ze echt superleuk!!
    Ze zijn schattig en kunnen heel goed zingen!


    Happy Hungergames and may the odds be ever in your favor!

    Ik ben totaal geen fan. Daarom heb ik ook om 4 uur in de nacht een twitcam gekeken van hun (cat)

    Nu we het sarcastische deel achterwegen hebben gelaten. Ik ken ze sinds begin 2012 en ben dus nu al bijna 2 jaar fan van hun. :] Het zijn gewoon een paar gestoorde gasten die voor mijn gevoel af en toe uit het gekkenhuis zijn ontsnapt :']


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik vind hun muziek erg leuk!


    The universal language of art.

    CIaflin schreef:
    Ik ben totaal geen fan. Daarom heb ik ook om 4 uur in de nacht een twitcam gekeken van hun (cat)

    Nu we het sarcastische deel achterwegen hebben gelaten. Ik ken ze sinds begin 2012 en ben dus nu al bijna 2 jaar fan van hun. :] Het zijn gewoon een paar gestoorde gasten die voor mijn gevoel af en toe uit het gekkenhuis zijn ontsnapt :']



    haha :)
    eigenlijk wel :P


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    AnnaxHoran schreef:
    Omg ik vind ze echt superleuk!!
    Ze zijn schattig en kunnen heel goed zingen!


    yeeey, welkom bij de club :P :)


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3