• Het valt me vaak op dat veel users snel vergeten wie welke mod is door de vele username veranderingen van sommige mods. Ik heb hier zelf ook erg veel problemen mee. Daardoor leek het mij misschien interessant om een topic aan te maken die automatisch wordt aangevuld als een crewlid zijn naam verandert. Het concept zou dus dezelfde zijn als Het grote Nieuwe Inlognaam topic.
    Het enige verschil zou zijn dat het topic in de actieve topics komt te staan wanneer een mod/beta/bemiddelaar zijn/haar naam verandert. Zo vind je veel sneller terug wie was en wat de vorige username van desbetreffende persoon was.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Rivaille schreef:
    Als je hulp nodig hebt kies je gewoon een willekeurige mod die je online ziet, done. Dus meh, niet nodig.

    Indeed.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Als ik hulp nodig heb kies ik gewoon een random mod, hoewel dat wel vaak een mod is waarvan ik de username herken. Een topic over username changes heeft voor dus echt geen nut.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Is wel handig, ik ben voor


    26 - 02 - '16

    Voor mij hoeft het niet. Maar ik verander mijn naam ook nooit. =P

    Maar ik vraag me af of mensen het ook echt gaan gebruiken. Want volgens mij gebruikt ook niemand dit topic...


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik heb ook wel gemerkt dat sommige mensen wel eens vragen "nieuwe mod", als er een haar username veranderd heeft, maar ik snap eerlijk gezegd niet vanwaar dat komt. Als ik een mod username tegenkom die ik niet ken, ga ik er gewoon vanuit dat de persoon haar naam veranderd heeft.
    Je hoeft eigenlijk ook alleen maar op het "lijst"-ding te gaan staan met je cursor en dan zie je het ook.
    Ik zie eigenlijk het nut er niet goed van in ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Wel, ik kan de veranderingen inderdaad niet volgen, maar ik vermoed dat ik ook niet naar dat topic zou gaan kijken en eigenlijk maakt het ook niet erg veel uit. Maar als het er komt, is het voor mij geen probleem. Al is he twel weer wat extra werk voor de crew.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Dit is precies de reden waarom ik nooit mijn username verander


    Life is hard and then we die

    Zou wel handig kunnen zijn, dus voor.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Het lijkt me niet echt nodig eigenlijk. Als je een moderator/bemiddelaar nodig hebt, hoef je toch niet naar speciaal één te gaan zoeken.
    Maar prima, voor anderen lijkt het me wel handig. Dan kan ik wel geloven dat ze het willen weten. Voor dus.


    Daarom houd ik mijn afbeelding en signature hetzelfde xd.
    Voor mij hoeft zo'n topic niet zo, maar ik kan me voorstellen dat mensen het handig vinden.


    I am an idiot, I move.

    Als dat een oplossing is voor de mensen die hier problemen mee hebben, why not?!


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Ohara schreef:
    Ik heb er niet zoveel problemen mee, maar ik kan me voorstellen dat dat voor anderen wel handig is. Voor dan.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.