• Het is ongelofelijk hoe hard ik uitkijk naar het einde van het schooljaar. Ik ben echt schoolmoe. Alles dit jaar was er gewoon te veel aan voor mij. Ik heb gewoon ook het gevoel dat nu ik in het laatste jaar zit en gewoon weet dat school hierna gedaan is, ik er nog meer naar uitkijk dan anders. Het is gewoon zo dat ik alles beu ben, die hele school, alle zeurende leerkrachten en die ene klasgenoot die me wel vaker irriteert. Al die saaie lessen die ik niet meer zal krijgen en de stage waar ik me echt uren verveel. Zo hard keek ik echt nog nooit uit naar het einde.

    Iedereen kijkt vast uit naar de vakantie, maar buiten dat, kijken jullie ook zo uit naar het einde van het schooljaar, gewoon omdat jullie school beu zijn?


    16 - 09 - '17

    JA! Ik inderdaad, maar ook omdat ik ook bijna klaar ben met school, haha. En dan staat een heerlijk jaar van niks doen (in ieder geval; geen school) op me te wachten. Het zijn de laatste lootjes, maar ik laat ze wel tellen ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Nog maar 6/7 weken.

    Gezien dat ik op de uni alleen kerst- en zomervakantie heb, kijk ik echt enorm uit naar de zomervakantie ja :)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Jaaa, volkomen! Maar aan de andere kant heb ik ook geen zin om deze vreselijk drukke laatste weken mee te maken.

    [ bericht aangepast op 12 mei 2014 - 22:16 ]


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Ruskow schreef:
    Nog maar 6/7 weken.

    Gezien dat ik op de uni alleen kerst- en zomervakantie heb, kijk ik echt enorm uit naar de zomervakantie ja :)


    Heb jij serieus zo weinig vakantie? O_o


    16 - 09 - '17

    Ik snap wat je bedoelt, ik ben er ook helemaal klaar mee. Maar nog even doorzetten, en voor je het weten hebben we heerlijk zomervakantie! Succes!


    To love is to destroy.

    Lance schreef:
    Ik snap wat je bedoelt, ik ben er ook helemaal klaar mee. Maar nog even doorzetten, en voor je het weten hebben we heerlijk zomervakantie! Succes!


    Jhep, thanks.


    16 - 09 - '17

    Ja, ik heb het ook wel gehad. Ik heb nu eindexamens, maar vanaf 22 mei heb ik vakantie! Mits ik slaag natuurlijk, anders moet ik ook nog leren voor mijn vakantie. Intussen ben ik helemaal klaar met school en heb ik geen zin meer, dus beter dat ik slaag. (A)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Oh, I feel you buddy. Alles is er de laatste tijd teveel aan. Ik zal zo blij zijn op de diploma uitreiking. Adios bitches. :'D


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ja, herkenbaar. Het voelt wel wat beter om te zien dat het iets is dat meerdere mensen delen, alsof dat het lichter maakt. ;D


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Mylintis schreef:
    Ja, herkenbaar. Het voelt wel wat beter om te zien dat het iets is dat meerdere mensen delen, alsof dat het lichter maakt. ;D


    Inderdaad, haha.


    16 - 09 - '17

    Ik zal het jammer vinden als dit jaar gedaan is. Ik ga mijn klas te hard missen. :')


    Take me to wonderland

    Ik herken het. Ik ga de laatste tijd steeds meer met tegenzin naar school. Het gebouw word ik beu ik word de leraren zat. Ze doen niks anders dan zeiken en zeuren. + Sommige leraren maken mij elke keer maar weer belachelijk.. De lessen die ik leuk vond zijn nu gewoon allemaal vergalt -.-
    Ben het gewoon helemaal zat ;d.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shuuya schreef:
    Ik herken het. Ik ga de laatste tijd steeds meer met tegenzin naar school. Het gebouw word ik beu ik word de leraren zat. Ze doen niks anders dan zeiken en zeuren. + Sommige leraren maken mij elke keer maar weer belachelijk.. De lessen die ik leuk vond zijn nu gewoon allemaal vergalt -.-
    Ben het gewoon helemaal zat ;d.


    Ik ga ook met tegenzin, echt irritant. Best grappig, maar elke keer hoop ik dat ik gewoon een keertje ziek word en een dagje thuis kan blijven, haha.


    16 - 09 - '17

    Foraoise schreef:
    (...)

    Ik ga ook met tegenzin, echt irritant. Best grappig, maar elke keer hoop ik dat ik gewoon een keertje ziek word en een dagje thuis kan blijven, haha.

    Ik vat de grap niet echt helemaal maar goed (:
    Irritant vind ik het ook niet echt, ik haat het gewoon. Vorig jaar vond ik school nog wel ok, maar nu krijg ik gewoon steeds minder zin en ik besef mij ook steeds meer en meer dat ik de passie er voor mis om dit goed door te kunnen zetten.. Toch moet/blijf ik dit volhouden aangezien ik niks anders heb ;d.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shuuya schreef:
    (...)
    Ik vat de grap niet echt helemaal maar goed (:
    Irritant vind ik het ook niet echt, ik haat het gewoon. Vorig jaar vond ik school nog wel ok, maar nu krijg ik gewoon steeds minder zin en ik besef mij ook steeds meer en meer dat ik de passie er voor mis om dit goed door te kunnen zetten.. Toch moet/blijf ik dit volhouden aangezien ik niks anders heb ;d.


    Ik herken me hier echt in.

    Hey, heb ik jou niet op skype? xp
    Sorry offtopic

    [ bericht aangepast op 12 mei 2014 - 22:53 ]


    16 - 09 - '17