• Hoi mede Q'ers

    Ik ga waarschijnlijk lessen Martial Arts volgen bij de sportschool i]Karate, Boksen, Taekwondo, Tai Chi en Muay Thai[/i
    Elke maandag avond, en vandaag ga ik misschien kijken en anders volgende week.

    Ik ben namelijk benieuwd of hier nog meer mensen zitten die hier bekend mee zijn? Of een van jullie het ook doet?
    Mij lijkt het namelijk een super ervaring om het mee te maken.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Wauw wist het niet eens dat dat bestond, maar wel supervet.
    Ik woon wel een beetje in een gat waar zulke lessen niet gegeven worden jammergenoeg. Of naja allemaal tegelijk.
    Anders leek het me zo vet om ergens op te gaan met alle danssoorten.

    Ooh, wat vet! Ik heb op karate en taekwondo gezeten. :]
    Ik ben benieuwd wat je ervan gaat vinden. ^^

    [ bericht aangepast op 25 nov 2013 - 17:09 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Een van mijn vriendinnen doet dat ook iedere woensdag met haar bff, ze doen dat vooral omdat ze beiden in beweging wilden blijven. Ze vonden het wel gaaf om te doen, zeiden ze onderlaatst. Het is niet echt iets voor mijzelf, ik doe liever aan tafeltennis en basketbal.


    Wanna roll with the wind, bringing distance to everything...

    Osaki schreef:
    Ooh, wat vet! Ik heb op karate en taekwondo gezeten. :]
    Ik ben benieuwd wat je ervan gaat vinden. ^^


    Ja ik ben ook benieuwd hehe. c:


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik heb een paar lessen Taekwondo gevolgd en ik vond dat echt leuk en ook best handig.


    16 - 09 - '17

    WhiteFire schreef:
    Een van mijn vriendinnen doet dat ook iedere woensdag met haar bff, ze doen dat vooral omdat ze beiden in beweging wilden blijven. Ze vonden het wel gaaf om te doen, zeiden ze onderlaatst. Het is niet echt iets voor mijzelf, ik doe liever aan tafeltennis en basketbal.


    Ja ik heb ook eerst fitniss gedaan, en aangezien ik mijn conditie wil verbeteren + met iets dat me wel leuk lijkt, why not. ^^


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    winterwidow schreef:
    (...)

    Ja ik ben ook benieuwd hehe. c:

    Ga je dan vanavond zeggen, daarna natuurlijk, wat je ervan vind? ^^


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    ik heb gebokst, maar dat was eigenlijk meer om in shape te blijven/komen


    The night is dark and full of terrors.

    Mij lijkt het niks. Ik hou niet echt van vechtsporten. Heb een tijdje karate gedaan, maar ben uiteindelijk gestopt omdat ik het gewoon niet leuk vond :') Maar als je er de motoriek voor hebt kun het denk ik best leuk en vooral ook nuttig zijn, indien je ooit in een situatie komt waarbij je het kunt gebruiken, dus dat is dan wel goed aan zo'n sport ^^

    Geef mij dan maar zwemmen, badmintonnen of voetballen (:

    [ bericht aangepast op 26 nov 2013 - 12:01 ]


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Zelf nooit echt gedaan. Niet mijn ding. Maar ik vind het wel erg gaaf!


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Wauw, gaaf! Ik doe zelf kickboksen, gewoon omdat het een van de weinige sporten is die ik wél kan (zie: geen balcoördinatie/gevoel of lenigheid). Ik vind het erg leuk en het geeft ook een zekere vorm van zelfvertrouwen.


    From these ashes, I will rise

    Osaki schreef:
    (...)
    Ga je dan vanavond zeggen, daarna natuurlijk, wat je ervan vind? ^^


    Ja volgende week gaan we even 'koekeloeren' Sure. c:


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Daarna natuurlijk, wat je ervan vind?


    AS

    Een vriendin van me doet aan Karate en zelf weet ik wel iets van Jiu Jitsu en Karate, maar ik heb nooit lessen gevolgd.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    G0THAM schreef:
    (...)

    Ja volgende week gaan we even 'koekeloeren' Sure. c:

    Oh, nice! Haha. Gaaf!


    Don't walk. Run, you sheep, run.