• Hoi mede Q'ers

    Ik ga waarschijnlijk lessen Martial Arts volgen bij de sportschool i]Karate, Boksen, Taekwondo, Tai Chi en Muay Thai[/i
    Elke maandag avond, en vandaag ga ik misschien kijken en anders volgende week.

    Ik ben namelijk benieuwd of hier nog meer mensen zitten die hier bekend mee zijn? Of een van jullie het ook doet?
    Mij lijkt het namelijk een super ervaring om het mee te maken.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik doe/deed zelf aan Taekwondo, ik kan het momenteel niet doen, maar als ik terug ben in Nederland ga ik zeker weer verder omdat ik mijn zwarte band namelijk nog moet ophalen ^^
    Dusja, ik ben echt dol op die sport en dat ik nu niet kan trainen maakt me echt helemaal gek.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Leonhardt schreef:
    Wauw, gaaf! Ik doe zelf kickboksen, gewoon omdat het een van de weinige sporten is die ik wél kan (zie: geen balcoördinatie/gevoel of lenigheid). Ik vind het erg leuk en het geeft ook een zekere vorm van zelfvertrouwen.


    Never forget who you are

    Ik moest direct denken aan Warrior, die film met Tom Hardy, maar dat is Mixed Material Arts denk ik ;d

    Ik denk dat als je van dat type sporten echt wat kan het wel super moet zijn, ik heb een nichtje en stiefneef die er allebei echt heel erg in gevorderd zijn, en zij vinden het echt geweldig. :]


    effort never betrays you

    Berzerk schreef:
    Ik moest direct denken aan Warrior, die film met Tom Hardy, maar dat is Mixed Material Arts denk ik ;d

    Ik denk dat als je van dat type sporten echt wat kan het wel super moet zijn, ik heb een nichtje en stiefneef die er allebei echt heel erg in gevorderd zijn, en zij vinden het echt geweldig. :]


    Oh ik hou van die film. + Tom Hardy :9~

    Vandaag kon ik helaas niet kijken, was voor het weekend ziek geworden en ben nu nog snot verkouden. :c


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik deed Martial Arts voor ik ziek werd. Geniaal om te doen c:


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.